Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Реферативна база даних (11)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Звягінцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Звягінцева О. Б. 
Механізм формування та впровадження інноваційного маркетингу підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, В. В. Гришов // Облік і фінанси. - 2012. - № 3. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.98 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Звягінцева О. Б. 
Становлення й розвиток теорії та практики маркетингу в Україні [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 57.01 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Звягінцева О. Б. 
Маркетингова політика комунікацій підприємств з виробництва м’яса та м’ясопродуктів України [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Економіка промисловості. - 2011. - № 2-3. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2011_2-3_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 60.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Звягінцева О. Б. 
Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Соколи І. І. 
Напрями використання маркетингових аспектів у стратегічному плануванні на підприємствах АПК України [Електронний ресурс] / І. І. Соколи, О. Б. Звягінцева // Економіка: реалії часу. - 2013. - № 4. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2013_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Звягінцева О. Б. 
Роль управління якістю товару в маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.366 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Звягінцева О. Б. 
Моделювання фірмового стилю підприємства в складі маркетингової політики комунікацій [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, А. Ю. Туманова, Я. В. Мірза // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 210-217 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Звягінцева О. Б. 
Механізм формування рекламного менеджменту підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, П. В. Коробчук // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 270-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Звягінцева О. 
Протидіючий маркетинг [Електронний ресурс] / О. Звягінцева, М. Каташинська // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 64-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_1_8
Розглянуто сутність та значення для держави, підприємця та споживача протидіючого маркетингу, що застосовується в процесі реалізації та споживання товарів ірраціонального попиту. Проведено порівняльну характеристику традиційного, соціально-етичного й протидіючого маркетингу. Класифіковано напрями соціально-етичного маркетингу згідно з наявністю економічного ефекту під час досягнення соціального ефекту. Виділено інструменти та види протидіючого маркетингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.744 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Звягінцева О. Б. 
Еволюція поглядів Френсіса Фукуями у дзеркалі сучасних експертних оцінок [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Аналітика. Прогнози. Інформаційний менеджмент. - 2011. - Вип. 1. - С. 193-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mfapim_2011_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 143.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Звягінцева О. Б. 
Моделювання споживчої поведінки на ринках соціально небезпечних товарів [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, М. О. Каташинська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(1)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Звягінцева О. Б. 
Дослідження особливостей ресторанних послуг у ході розробки комплексу маркетингу харчових підприємств [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 297-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2011_3_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Клімова О. М. 
Оцінка дії низькомолекулярних пептидних препаратів на моделі хронічної інтоксикації тварин in vivo та in vitro в сироватці та в культурі лімфоцитів периферичної крові [Електронний ресурс] / О. М. Клімова, О. В. Звягінцева, О. В. Лавінська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Біологія. - 2012. - Вип. 33. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuu_2012_33_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.017 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Горбунов Л. В. 
Методологія інтерактивного навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. В. Горбунов, О. В. Звягінцева, В. І. Ворфоломєєва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2017_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.785 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Звягінцева О. Б. 
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева // Економічні інновації. - 2010. - Вип. 41. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2010_41_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Звягінцева О. Б. 
Товарний менеджмент підприємств ресторанного господарства [Електронний ресурс] / О. Б. Звягінцева, С. В. Матвієнко, І. В. Назаренко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 12(2). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_12(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.244 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Горбунов Л. В. 
Забезпечення умови співставності результатів у польових біотехнологічних дослідженнях за допомогою комп'ютерного експерименту [Електронний ресурс] / Л. В. Горбунов, Н. В. Ларінцева, О. В. Звягінцева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Хімія, хімічна технологія та екологія. - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpixx_2021_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 448.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Самойленко С. І. 
Визначення вмісту основних компонентів топінамбуру у процесі зберігання за допомогою аналітичних та фізико-хімічних методів аналізу [Електронний ресурс] / С. І. Самойленко, І. А. Бєлих, Л. С. Мироненко, О. В. Звягінцева, О. М. Близнюк, Н. Ю. Масалітіна // Інтегровані технології та енергозбереження. - 2022. - № 1. - С. 31-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itte_2022_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бєлих І. А. 
Дослідження проліферативної активності Saccharomyces cerevisiae в біотехнології дріжджів та фізико-хімічні методи її визначення [Електронний ресурс] / І. А. Бєлих, С. І. Самойленко, О. М. Близнюк, Н. Ю. Масалітіна, А. П. Бєлінська, О. О. Варанкіна, О. Ф. Чечуй, О. В. Звягінцева // Інтегровані технології та енергозбереження. - 2023. - № 4. - С. 34-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itte_2023_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського