Пошуковий запит: (<.>A=Калініченко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Ревенок К. М. Лазерна доплерівська флоуметрія в діагностиці ерозивних уражень шлунка у хворих на артеріальну гіпертензію [Електронний ресурс] / К. М. Ревенок, І. О. Глазунова, Т. М. Калініченко // Практикуючий лікар. - 2013. - № 3. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2013_3_13
|
2. |
Калініченко Т. М. Конектори як засіб експлікації логіко-семантичних відносин в англо-українських перекладах (на матеріалі текстів офіційно-ділової документації ООН в Україні) [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 3. - С. 288-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_3_56
|
3. |
Бабкін А. Ф. Сучасні аспекти діагностики кампілобактеріозів [Електронний ресурс] / А. Ф. Бабкін, Т. В. Калініченко // Ветеринарна медицина. - 2010. - Вип. 93. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vetmed_2010_93_4
|
4. |
Бабкін А. Ф. Вивченя біологічних властивостей польових ізолятів і музейних штамів кампілобактерій [Електронний ресурс] / А. Ф. Бабкін, О. В. Обуховська, В. А. Куценко, Т. В. Калініченко // Ветеринарна медицина. - 2013. - Вип. 97. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vetmed_2013_97_25
|
5. |
Калініченко Т. В. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. В. Калініченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_20 Зосереджено увагу на питанні формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. Надано характеристику комунікативних умінь стосовно видів педагогічної діяльності. Визначено загальну, загально-професійну та спеціально-професійну складові комунікативних умінь. Наведено загальну характеристику методики формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. Подано окремі результати впровадження цієї методики у навчальний процес.Сосредоточено внимание на вопросе формирования коммуникативной компетентности будущих преподавателей технических дисциплин. Дана характеристика коммуникативных умений относительно видов педагогической деятельности. Определены общая, общепрофессиональная и специально-профессиональная составляющие коммуникативных умений. Приведена общая характеристика методики формирования коммуникативной компетентности будущих преподавателей технических дисциплин. Представлены отдельные результаты внедрения данной методики в учебный процесс.The article concentrated attention on the question of forming communicative competence of the future teachers of technical subjects. Description of communicative abilities is given in relation to the types of pedagogical activity. It is define the general, general-professional and specially-professional constituents of communicative abilities. General description of methodology of forming communicative competence of the future teachers of technical subjects is considered. The partly results of introduction of this methodology in an educational process are presented.
|
6. |
Калініченко Т. М. Дидактичні принципи проектування технологій формування перекладацької професійної компетентності викладача іноземної мови (французької) [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 77(2). - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_77(2)__13
|
7. |
Калініченко Т. В. Метод формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. В. Калініченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 56-57. - С. 238-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_56-57_31
|
8. |
Калініченко Т. М. Cтан і перспективи розбудови системи вищої освіти України в умовах національно-визвольної боротьби (1917–1919 рр.) [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 6. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_6_14
|
9. |
Калініченко Т. М. Використання візуалізації в процесі формування іншомовної компетентності студентів ЗВО [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - Вип. 58-59. - С. 350-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_58-59_46
|
10. |
Калініченко Т. М. Особливості організації освітнього процесу у спеціальних закладах вищої освіти наддніпрянської України на межі ХІХ-ХХ століть [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Педагогіка та психологія. - 2018. - Вип. 60. - С. 166-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2018_60_19
|
11. |
Калініченко Т. М. Аналіз "фундаментального словника навколишнього середовища DiCoEnviro" порівняно з електронними ресурсами FrameNet, Propbank, VerbNet у рамках сучасної теоретичної лексикографічної парадигми [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Південний архів. Філологічні науки. - 2021. - Вип. 85. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2021_85_29
|
12. |
Козир М. Підготовка дітей до навчання в Новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс] / М. Козир, Т. Калініченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2021. - Вип. 2. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_2_10
|
13. |
Калініченко Т. М. Використання паралельного корпусу для вивчення форм минулого часу в текстах перекладів з англійської мови українською в офіційно-діловій документації [Електронний ресурс] / Т. М. Калініченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Германістика та міжкультурна комунікація. - 2020. - Вип. 1. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvxdupmk_2020_1_15
|
14. |
Багмут М. М. Парамагнітні центри мінеральної компоненти відпаленої кісткової тканини [Електронний ресурс] / М. М. Багмут, Т. Г. Калініченко, О. Б. Брик, Н. О. Дудченко, М. О. Калініченко // Мінералогічний журнал. - 2021. - Т. 43, № 4. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mineral_2021_43_4_5 За допомогою методу електронного парамагнітного резонансу (ЕПР) досліджено порошкові зразки кортикальної кісткової тканини, як наймінералізованішої частини організму тварин. Попередньо зразки було відпалено в діапазоні температур <$E600~-~1000~symbol Р roman C>. Потім досліджувані зразки витримано тривалий час (більше року) за кімнатної температури для розпаду короткоживучих дефектів і, відповідно, для стабілізації мінеральної структури. У вихідних, попередньо відпалених зразках, не було сигналів ЕПР у межах похибки методу. Після опромінення зразків рентгенівськими променями в спектрах з'явилися багатокомпонентні сигнали ЕПР. Вид сигналів ЕПР і, відповідно, співвідношення кількості різних центрів суттєво залежало від температури попереднього відпалу зразків. У опромінених зразках досліджено сигнали ЕПР від наступних парамагнітних центрів: <$Eroman PO sub 3 sup 2->, <$Eroman NO sub 4 sup 2->, <$Eroman CO sub 2 sup ->, <$Eroman CO sub 3 sup 3-> і O<^>-, для яких визначено радіоспектроскопічні параметри. Встановлено, що через різні релаксаційні характеристики парамагнітних центрів і, відповідно, через ефекти насичення вид сумарних сигналів ЕПР суттєво залежить від рівня мікрохвильової потужності, за якої реєструються спектри. Унаслідок цього сигнали ЕПР реєструвалися на двох рівнях мікрохвильової потужності: високому - 5 мВт, низькому - 0,13 мВт. Визначено залежність інтенсивності сигналів ЕПР зазначених парамагнітних центрів від температури попереднього відпалу зразків (<$E600~-~1000~symbol Р roman C>) і побудовано відповідні залежності. Проведено зіставлення характеристик сигналів ЕПР у попередньо відпалених зразках кістки і в зразках синтетичного гідроксилапатиту. Одержані результати можуть бути використані під час створення синтетичних аналогів кісткової тканини, виготовленні імплантатів, які застосовуються для лікування кісткової тканини, а також для вивчення процесів асиміляції мінеральної матерії імплантатів з живою кістковою тканиною.
|
15. |
Калініченко Т. Ф. Вальдорфська педагогіка як особистісно зорієнтована педагогічна технологія [Електронний ресурс] / Т. Ф. Калініченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_44
|
16. |
Калініченко Т. Ф. Актуалізація ідей вільного виховання новітніми особистісно орієнтованими педагогічними технологіями [Електронний ресурс] / Т. Ф. Калініченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 8. - С. 44-49 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_8_9
|
17. |
Павлов Г. Г. Ксено-автолітові нодулі із кімберлітів трубки Надія (Східне Приазов’я, Україна) [Електронний ресурс] / Г. Г. Павлов, О. А. Вишневський, Ю. О. Литвиненко, Т. Г. Калініченко // Геохімія та рудоутворення. - 2022. - Вип. 43. - С. 86-101 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoch_2022_43_10
|
18. |
Калініченко Т. В. Маневр повернення судна на задану траєкторію руху після розходження з ціллю [Електронний ресурс] / Т. В. Калініченко, О. Н. Тимощук, Г. Г. Томчаковський // Судноводіння. - 2023. - Вип. 34. - С. 57-63 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sudovozhdenie_2023_34_7
|