Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Капраль І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Капраль І. І. Електронні медіа як складова літературного процесу (на прикладі найпопулярніших сучасних українських літературних сайтів) [Електронний ресурс] / І. І. Капраль // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 1. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzck_2015_1_6 Проаналізовано особливості функціонування найпопулярніших літературних електронних видань і сайтів: ЛітАкцент, Гоголівська академія, Сумно?Ком, Укр.Літ. Домінантами їх діяльності стала популяризація української книжки в Інтернеті. Тематикою ресурсів є проблеми сучасного літературного процесу, видавничі новини, літературні конкурси як можливість реалізації для молодих авторів та як шлях пошуку авторів для видавництва. Найпопулярнішими жанрами літературних електронних видань виявилися рецензії, огляди та репортажі і як такі, що найкраще сприяють популярності автора, промоції книжок та відображають динамічність літературного життя. Віртуалізація літературних та літературно-критичних текстів стає невід'ємною складовою сучасного літературного життя і видавничого процесу, адже взаємодія між окремими літературними сайтами надає змогу оперативно потенційному читачеві стежити за подіями в літературному житті та діалогічно відгукуватися на них.
| 2. |
Капраль І. І. Якість художнього твору: між літературно-критичним аналізом і редакторською оцінкою [Електронний ресурс] / І. І. Капраль // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 217–225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_26
| 3. |
Капраль І. І. "Від твору до літератури, від літератури до твору": редакторське опрацювання художнього твору [Електронний ресурс] / І. І. Капраль, М. М. Кулинич, О. П. Михайлович // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 137–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_14
| 4. |
Михайлович О. П. Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. П. Михайлович, І. І. Капраль, М. М. Кулинич // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 176–184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_18
| 5. |
Кулинич М. М. Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст. [Електронний ресурс] / М. М. Кулинич, О. П. Михайлович, І. І. Капраль // Поліграфія і видавнича справа. - 2020. - № 2. - С. 219–225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2020_2_22
| 6. |
Капраль І. І. Комунікативна взаємодія редакції та аудиторії: комерція і жертовність (на прикладі часопису "Наш Прапор" та "Української Бібліотеки" Івана Тиктора, 1933–1939 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / І. І. Капраль // Поліграфія і видавнича справа. - 2021. - № 2. - С. 187–195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2021_2_17
|
|
|