Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кірносова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Кірносова М. В. 
Тенденції змін споживацьких пріоритетів на ринку екологічних товарів України [Електронний ресурс] / М. В. Кірносова // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кірносова М. В. 
Формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / М. В. Кірносова // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Желяпова А. Г. 
Сучасні тенденції розвитку маркетингу в агропромисловому комплексі [Електронний ресурс] / А. Г. Желяпова, М. В. Кірносова // Молодий вчений. - 2014. - № 5(1). - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_5(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кірносова М. В. 
Дослідження тенденцій розвитку маркетингових комунікацій на ринку нерухомості [Електронний ресурс] / М. В. Кірносова, М. М. Білаш // Молодий вчений. - 2018. - № 10(2). - С. 803-806. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10(2)__93
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.803 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кірносова М. В. 
Сучасні тенденції розвитку сторітеллінгу у цифровому маркетингу [Електронний ресурс] / М. В. Кірносова // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського