Пошуковий запит: (<.>A=Левицька Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Левицька Н. Є. Прозовий доробок у творчості Юрія Липи [Електронний ресурс] / Н. Є. Левицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2013. - № 22. - С. 235–243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_22_30
|
2. |
Левицька Н. Галузеві нормативно-правові інститути: теоретичні питання [Електронний ресурс] / Н. Левицька // Вісник Львівського університету. Сер. : Юридична. - 2013. - Вип. 57. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_yu_2013_57_9
|
3. |
Левицька Н. В. Зміст та пріоритети професійної підготовки перекладачів в університетах Німеччини [Електронний ресурс] / Н. В. Левицька // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 6. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_6_24
|
4. |
Левицька Н. М. Студенти-гуманітарії України в контексті боротьби за свої права і свободи (друга половина ХІХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Історичні науки. - 2013. - № 1(1). - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlui_2013_1(1)__15
|
5. |
Левицька Н. Дозвілля студентів–гуманітаріїв Наддніпрянської України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Левицька // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 77. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_77_10
|
6. |
Левицька Н. Соціальний склад та чисельність студентів-гуманітаріїв Наддніпрянської України (друга пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Левицька // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 31. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_31_19
|
7. |
Левицька Н. Становлення та розвиток вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України: історіографія проблеми (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Левицька // Наукові записки з української історії. - 2012. - Вип. 32. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzzui_2012_32_39 Досліджено передумови становлення та розвитку вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України у другій половині XIX - початку XX ст. Відтворено цілісну картину функціонування гуманітарної освіти у Наддніпрянській Україні. Проаналізовано зміст та форми гуманітарної освіти. Визначено динаміку соціально-правового статусу викладачів гуманітарних дисциплін. Детально розглянуто прояви опозиційності передової професури щодо проведення русифікаторської політики в галузі вищої гуманітарної освіти через втілення національних засад у зміст навчання студентської молоді. Заповнено фактологічні прогалини дослідження діяльності Духовної академії як органічної складової системи гуманітарної освіти. Доведено, що запровадження системного підходу до аналізу предмету дослідження допомогло виявити причинно-наслідкові зв'язки між усіма складовими системи гуманітарної освіти, показати, що на межі століть ця система прагнула до національного самоутвердження, демократизму.
|
8. |
Левицька Н. В. Концептуальні засади професійної підготовки перекладачів в країнах західної Європи [Електронний ресурс] / Н. В. Левицька. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_5_16
|
9. |
Левицька Н. А. Особливості управління керівним персоналом в органах державної служби України [Електронний ресурс] / Н. А. Левицька // Управління розвитком. - 2014. - № 7. - С. 135-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_7_54
|
10. |
Левицька Н. М. Розвиток науки у вищих спеціальних навчальних закладах України (ІІ-а половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Питання історії науки і техніки. - 2012. - № 2. - С. 2-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pint_2012_2_2
|
11. |
Левицька Н. М. Студентські наукові товариства та гуртки у гуманітарних вишах України у другій половині XIX - на початку XX ст. [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Гуманітарний вісник. Серія : Історичні науки. - 2014. - Число 21, Вип. 5(2). - С. 140-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Gvi_2014_21_5(2)__12
|
12. |
Левицька Н. М. Роль Смілянських технічних класів у формуванні кадрового потенціалу цукрової промисловості України [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька, О. О. Коцюбанська // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 81. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_81_17
|
13. |
Левицька Н. М. Становлення та поступ бібліотек в українських гуманітарних вишах (ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 93. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_93_8
|
14. |
Левицька Н. М. Загальна характеристика стану вищої гуманітарної освіти в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. ) [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 87. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_87_9
|
15. |
Левицька Н. М. Матеріальне забезпечення викладачів-гуманітаріїв вищих навчальних закладів Наддніпрянської України (ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Наука. Релігія. Суспільство. - 2012. - № 4. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrs_2012_4_8 Досліджено матеріальне становище науково-педагогічних працівників гуманітарних вишів протягом ХIХ - початку ХХ ст. Порівняно матеріальне забезпечення викладачів за дією різних університетських статутів, а також професорів та молодшого викладацького складу.
|
16. |
Левицька Н. О. Публічні та приватні нормативно-правові інститути: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Н. О. Левицька // Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е. О. Дідоренка. - 2012. - Вип. 2. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlduvs_2012_2_17
|
17. |
Левицька Н. С. Роль місцевих медіа в успішному розвитку громад [Електронний ресурс] / Н. С. Левицька, М. А. Стронська // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2015_2_13 Вивчено особливості впливу місцевих засобів масової інформації на розвиток громад. Здійснено аналіз важливості співпраці громади із медіа. Емпірично досліджена загальна зацікавленість інформаційним наповненням медіа-джерела, рівень довіри/недовіри до них, рівень висвітлення проблем громади та конструктивний та деструктивний аспекти впливу ЗМІ.
|
18. |
Левицька Н. С. Економічна складова професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Н. С. Левицька // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_1_35 Розглянуто економічну культуру як складову професійної компетентності фахівця соціальної сфери. Надано визначення поняттям, зроблено характеристику рівнів економічної активності фахівця.
|
19. |
Левицька Н. М. Середньовічне місто як рушійна сила розвитку харчових технологій [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька, О. О. Коцюбанська // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_5
|
20. |
Левицька Н. М. Забезпечення науково-педагогічними кадрами вищих гуманітарних навчальних закладів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. М. Левицька // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2014. - Вип. 41. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2014_41_9 На основі комплексного вивчення архівних та літературних джерел розглянуто основні підходи формування кадрового потенціалу у вищих гуманітарних навчальних закладах з метою удосконалення навчального процесу. Проаналізовано та узагальнено напрями підготовки майбутніх викладачів вишів у другій половині XIX - на початку ХХ ст. Визначено роль вчених у викладанні гуманітарних дисциплін та розвитку гуманітарної науки. Зроблено висновок, що науково-педагогічні кадри у зазначений період, здебільшого, формувалися з контингенту випускників певного вишу.
|
| |