Пошуковий запит: (<.>A=Мазаракі А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Scientia Fructuosa : sci. j. / State univ. of trade and econ. – Kyiv: SUTE, 1998. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2786-7978. - ISSN 2786-7986 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
|
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журн. / Держ. торг.-екон. ун-т. – Київ: [б. в.], 1997. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2616-6100. - ISSN 2616-6119 Додаткові відомості та надходження |
|
3. |
Мазаракі А. А. Санаторно-курортні та оздоровчі підприємства: структурні параметри розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Н. І. Ведмідь // Економіка розвитку. - 2013. - № 3. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2013_3_15
|
4. |
Мазаракі А. Імпорт та перспективи імпортозаміщення в Україні [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 6. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_6_3
|
5. |
Мазаракі А. Сервісна концепція управління підприємствами санаторно-курортної сфери [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 5. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_5_2 Викладено науково-методологічний базис концепції сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами: надано авторське трактування поняття "сервісне управління", характеристику основних структурних складових концепції і визначено головну мету, суб'єкт та об'єкт управління, завдання, принципи та методичні засади реалізації основних положень.
|
6. |
Мазаракі А. А. Семантичне моделювання сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами (англійською мовою) [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Н. І. Ведмідь // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(1)__22
|
7. |
Мазаракі А. Інновації як джерело стратегічних конкурентних переваг [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2010. - № 2. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2010_2_2
|
8. |
Мазаракі А. Економіка України в умовах кризи [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2010. - № 4. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2010_4_2
|
9. |
Мазаракі А. Легка промисловість України: стан, проблеми експорту та імпорту товарів [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник, В. Ізовіт // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011. - № 3. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2011_3_2
|
10. |
Мазаракі А. Інтеграція вітчизняної науки до світової через наукометричні бази даних [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Н. Притульська, С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011. - № 6. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2011_6_2
|
11. |
Мазаракі А. Сучасні тенденції та чинники розвитку зовнішньої торгівлі України [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2011. - № 2. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2011_2_2
|
12. |
Мазаракі А. Детермінанти розвитку зовнішньої торгівлі України інноваційною продукцією [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 2. - С. 5-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_2_2 Проаналізовано детермінанти розвитку зовнішньої торгівлі інноваційною продукцією. Виокремлено частку високотехнологічної продукції у структурі вітчизняного виробництва, експорту, а також на світовому ринку; виявлено, що через методологічні недоліки до загального обсягу експорту інноваційної продукції зараховується й інша продукція. Обгрунтовано нагальність заходів для стимулювання розвитку інноваційної діяльності в Україні, що грунтуються на селективному принципі державної підтримки.
|
13. |
Мазаракі А. Зовнішньоторговельна політика: від меркантилізму до неотехнологізму [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Т. Мельник // Товари і ринки. - 2010. - № 2. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2010_2_4
|
14. |
Мазаракі А. А. Теоретичні та методологічні засади формування інтеграційної стратегії підприємств [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, М. В. Босовська // Бізнес Інформ. - 2013. - № 7. - С. 299-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_7_54 Надано авторське бачення вирішення наукової проблеми формування та реалізації інтеграційних стратегій підприємств; обгрунтовано необхідність розроблення методологічного та теоретичного забезпечення процесів формування інтеграційної стратегії як перманентної умови забезпечення ефективності функціонування, здобуття конкурентних переваг і стійкої ринкової позиції підприємств. Досліджено генезу інтеграційної стратегії в розрізі концепцій стратегічного управління; визначено сутність та зміст інтеграційної стратегії; сформовано її іманентні елементи; приділено увагу розробленню стратегічного набору управління інтеграційною взаємодією щодо реалізації стратегій корпоративного рівня, бізнес-формату та функціонального блоку. Сформовано матрицю вибору стратегії управління розвитком інтеграційної взаємодії на основі використання рівня інтеграційного потенціалу і ступеня нестабільності поля взаємодії; вибір стратегії управління розвитком інтеграційної взаємодії (наступальна, кардинального зростання, захисна, елімінаційна) рекомендовано здійснювати на основі модифікованої матриці І. Ансоффа. Перспективами подальших досліджень методологічного базису формування інтеграційної стратегії визначено розроблення механізмів її реалізації та визначення процедур оцінки ефективності стратегічного інтеграційного розвитку суб'єктів господарювання.
|
15. |
Мазаракі А. Туризм в Україні: виклики кризи [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 2. - С. 5–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_2_2
|
16. |
Мазаракі А. А. Регіоналізація світової економіки. Рецензія на монографію: Булатова О. В. Регіональна складова глобальних інтеграційних процесів: монографія / О. В. Булатова. - Донецьк: ДонНу, 2012. - 386 с. [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі. // Економіст. - 2012. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_10_23
|
17. |
Мазаракі А. Домінанти інституційної модернізації фінансової системи України [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, С. Волосович // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 1. - С. 5-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_1_2 Сформульовано мету, завдання та принципи інституційної модернізації фінансової системи України. Окреслено пріоритетні напрями реформування інституційної складової вітчизняної фінансової системи. Визначено, що підгрунтям інституційної модернізації фінансової системи України за умов посилення глобалізаційних процесів має бути фінансова стабільність та інклюзивність.
|
18. |
Мазаракі А. А. Внутрішній ринок України в умовах дисбалансів між виробництвом і споживанням [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, В. Д. Лагутін // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 4-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_3 Сьогодні важливе значення має дослідження тенденцій у функціонуванні та розвитку вітчизняного внутрішнього ринку в умовах системи сучасних дисбалансів між виробництвом і споживанням. З огляду на поглиблення цих дисбалансів, актуальним завданням є визначення закономірностей розвитку внутрішнього ринку країни залежно від стану й динаміки взаємозв'язків між виробництвом, обміном і споживанням. Аналіз показав, що, незважаючи на розгляд в економічній літературі різних аспектів розвитку внутрішнього ринку, невирішеною залишається важлива наукова проблема щодо механізмів сучасного функціонування внутрішнього ринку і внутрішньої торгівлі в системі національного відтворення. Мета - обгрунтування теоретико-методологічних засад функціонування й розвитку внутрішнього ринку України в умовах сучасних дисбалансів між виробництвом і споживанням. Використано системний підхід, структурно-інституційний аналіз, методи теоретичного абстрагування, аналізу та синтезу, аналізу статистичних даних та ін. Запропоновано розглядати механізм функціонування внутрішнього ринку з позицій взаємодії (координації дій) усіх суб'єктів ринку - товаровиробників, імпортерів, постачальників, торговців і споживачів у контексті прийняття та реалізації ними економічних рішень. Виявлено основні фактори зміни моделі національного відтворення, що пов'язано з переходом до відтворювального процесу, орієнтованого на розвиток сфери вітчизняного виробництва. Це дозволило обгрунтувати висновок про те, що під впливом механізму функціонування внутрішнього ринку об'єктивно змінюється характер процесу національного відтворення. Встановлено закономірності впливу потенціалу самодостатності внутрішнього ринку на обмеження негативних ефектів дисбалансів між виробництвом і споживанням в Україні. Показано перспективи і напрями раціоналізації та підвищення ефективності вітчизняної сфери особистого споживання. Обгрунтовано наявність в економіці України пастки неефективного споживання, коли сфера споживання дедалі більше відособлюється від сфери вітчизняного виробництва, внаслідок чого внутрішній ринок не здійснює стимулюючого впливу на розвиток виробництва. Виокремлено перспективні напрями більш активного впливу самодостатнього внутрішнього ринку і внутрішньої торгівлі на розвиток українського виробництва. Самодостатній, місткий і стійкий внутрішній ринок об'єктивно забезпечує взаємозв'язок виробництва і споживання на базі досягнення динамічної рівноваги головних ринкових параметрів. При цьому самодостатність внутрішнього ринку стає важливою передумовою для формування нової моделі національного відтворення, основою якої є ефективний процес виробництва і сучасна раціональна сфера споживання.
|
19. |
Мазаракі А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / А. Мазаракі // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 4. - С. 5–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_4_2 Досліджено здатність сучасного мережевого рітейлу до інститутотворення у трьох площинах: відносинах з покупцями, конкурентами та постачальниками. У межах кожної з них проаналізовано основні способи інститутотворення та їх здатність забезпечити мережам гіпер-, супермаркетів таку ринкову ситуацію, при якій вони одержують і зміцнюють своє інституційне домінування. З'ясовано, що джерелом інституційного домінування в торгівлі є інформаційна асиметрія.
|
20. |
Мазаракі А. Інституціоналізація управлінського обліку [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, О. Фоміна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2015. - № 5. - С. 5–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2015_5_2 Досліджено тенденції розвитку управлінського обліку на основі теоретико-методологічного інструментарію інституційної економічної теорії, що дозволило визначити наявні проблеми та напрямки їх вирішення. Із використанням інституційного підходу розглянуто сутність, роль і місце управлінського обліку в управлінні підприємством, закономірності його розвитку, форми прояву.
|
| |