Пошуковий запит: (<.>A=Мигаль В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мигаль В. П. Применение параметрических и вейвлет сигнатур для диагностики сенсоров [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, И. А. Клименко, Г. В. Мигаль, А. С. Фомин, А. В. Бут // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2009. - № 2. - С. 35–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2009_2_6
|
2. |
Мигаль В. М. Властивості двофазного плину дворівневих атомів з урахуванням близького порядку [Електронний ресурс] / В. М. Мигаль, О. В. Держко // Журнал фізичних досліджень. - 2013. - Т. 17, Число 3. - С. 3601-1-3601-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2013_17_3_5
|
3. |
Мигаль В.П. Сигнатурный подход к анализу и обеспечению безопасности системы "человек – машина" [Електронний ресурс] / В.П. Мигаль, Г.В. Мигаль // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии. - 2014. - Вып. 65. - С. 152-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vikt_2014_65_17
|
4. |
Мигаль В. Д. Выбор электродвигателей для электромобилей и гибридных автомобилей [Електронний ресурс] / В. Д. Мигаль, В. Я. Двадненко // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 75. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_75_20 Представлен анализ преимуществ и недостатков тяговых электродвигателей следующих типов: вентильные электродвигатели, частотно управляемые асинхронные электродвигатели, электродвигатели постоянного тока с независимым возбуждением и постоянного тока с последовательным возбуждением.
|
5. |
Бончик В. С. Підвищення ресурсу ексцентрикового механізму коренезбиральної машини [Електронний ресурс] / В. С. Бончик, П. П. Федірко, В. Г. Мигаль // Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Технічні науки. - 2016. - Вип. 24(2). - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatut_2016_24(2)__4
|
6. |
Мигаль В. П. Киберфизический подход к исследованию индивидуальности функционирования динамических систем [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, Г. В. Мигаль // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2016. - № 22. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2016_22_60
|
7. |
Жмуркевич А. Є. Використання препроцесора Sass для побудови веб-сторінок з допомогою Gulp.js [Електронний ресурс] / А. Є. Жмуркевич, В. В. Мигаль // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 3(1). - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_3(1)__35
|
8. |
Мигаль В. П. Параметричне моделювання динаміки функціонування сенсорів різної природи [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, І. А. Клименко, Г. В. Мигаль // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2017. - № 25. - С. 418-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2017_25_54
|
9. |
Мигаль В. М. Змочування в умовах резонансного електромагнітного опромінення [Електронний ресурс] / В. М. Мигаль, О. В. Держко // Український фізичний журнал. - 2018. - Т. 63, № 2. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPhJ_2018_63_2_11
|
10. |
Мигаль В. М. Перехід пари в рідину у плині дворівневих атомів з урахуванням близького порядку [Електронний ресурс] / В. М. Мигаль, О. В. Держко // Журнал фізичних досліджень. - 2014. - Т. 18, Число 4. - С. 4603-1-4603-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2014_18_4_6
|
11. |
Мигаль В. П. Структурно–функціональний підхід до аналізу безпеки складних технічних систем [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, Г. В. Мигаль // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2015. - № 12. - С. 142-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2015_12_21
|
12. |
Мигаль В. П. Безпека динамічних систем та інформаційні аспекти їх функціонування в складних умовах [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, Г. В. Мигаль // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2016. - № 14. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2016_14_11
|
13. |
Мигаль В. П. Аналіз життєздатності університету як складної динамічної системи [Електронний ресурс] / В. П. Мигаль, Г. В. Мигаль // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2018. - № 27. - С. 264-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2018_27_34
|
14. |
Мигаль В. Д. Мехатронные и телематические системы автомобиля [Електронний ресурс] / В. Д. Мигаль, В. О. Сильченко // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. - 2017. - Вип. 11. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/veit_2017_11_7
|
15. |
Мигаль В. Д. Оцінка інтелектуальних якостей автомобілів [Електронний ресурс] / В. Д. Мигаль, А. Т. Лебедєв, М. Л. Шуляк, Є. І. Калінін // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2019. - № 15. - С. 213-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2019_15_22 Автомобільний транспорт є найважливішим сектором української економіки, який обслуговує практично всі галузі господарювання та верстви населення, сприяє зростанню якості мобільності населення. Розглянуті технічні й інтелектуальні рівні створюваних автомобілів, завдання, які вирішуються при проектуванні автомобілів, якості їх втілення при виготовленні та реалізації в процесі експлуатації. Наведена модель технічних рівнів створюваних автомобілів та виконана класифікація їх рівнів за типами автомобілів. Проаналізовано склад телематичних систем, які визначають інтелектуальні якості автомобіля. Показано, що проектний інтелектуальний рівень автомобіля є основною експлуатаційною якістю, тому що він у цілому визначає технічну й екологічну надійність автомобіля. Якщо автомобіль не має необхідних інтелектуальних якостей, то він не може бути ефективно використаний. Виконано статистичний аналіз ресурсів автомобілів і двигунів внутрішнього згоряння різного інтелектуального рівня й показано, що їх ресурси знаходяться у приблизно у лінійній залежності від інтелектуального рівня. Ресурс автомобіля високого інтелектуального рівня на 200-260 тисяч кілометрів пробігу може перевищувати ресурс автомобіля традиційного рівня. Автомобілі, які не мають достатнього інтелектуального рівня не можуть бути ефективно використані, особливо у разі перевезень на далекі відстані. Виконана класифікація автомобілів за їх інтелектуальним рівнем та показано, що ресурс автомобілів підвищується по мірі підвищення їх інтелектуального рівня у разі виконання всіх вимог щодо їх технічної експлуатації. Повна реалізація інтелектуальних якостей автомобіля вимагає високого рівня розвитку дорожньої інфраструктури, інтелектуальних транспортних систем та ефективного технічного обслуговування відповідно до вимог виробника автомобіля.
|
16. |
Держко О. В. Нуклеаційні явища у плині атомів в електричному полі [Електронний ресурс] / О. В. Держко, В. М. Мигаль // Журнал фізичних досліджень. - 1998. - Т. 2, Число 3. - С. 339-345. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_1998_2_3_9
|
17. |
Держко О. В. Неоднорідні властивості плину атомів у електричному полі [Електронний ресурс] / О. В. Держко, В. М. Мигаль // Журнал фізичних досліджень. - 1997. - Т. 1, Число 3. - С. 402-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_1997_1_3_14
|
18. |
Держко О. В. Властивості неоднорідного плину атомів в електричному полі. Ґрадієнтне наближення [Електронний ресурс] / О. В. Держко, В. М. Мигаль // Журнал фізичних досліджень. - 2000. - Т. 4, Число 4. - С. 424-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2000_4_4_11
|
19. |
Мигаль Г. В. Когнітивні та ергономічні аспекти взаємодії людини з комп’ютером [Електронний ресурс] / Г. В. Мигаль, В. П. Мигаль // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2020. - № 1. - С. 90–102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2020_1_11 Досліджено аспекти взаємодії людини з комп'ютером, яка визначає живучість складної динамічної системи в екстремальних умовах. На життєздатність її елементів, включаючи людину, впливає різноманіття стрес-чинників середовища і діяльності. Їх поєднання може призводити до непрогнозованих технічних відмов і психофізіологічних зривів, а також до системних проблем управління. Головною метою цієї роботи є обгрунтування необхідності актуалізації вивчення екстремальних принципів фізики та їх використання в міждисциплінарній "Інженерії людських чинників", а також в спецкурсах інженерно-технологічного спрямування. Аналіз використання методів системної динаміки, синергетики та когнітивної ергономіки свідчить, що джерелом більшості проблем цифровізації динамічних систем, з одного боку, є збільшення різноманітності в методах обробки інформаційних потоків, типах їх візуалізації і засобах їх аналітики, а з іншого - варіативність психофізіологічних можливостей, обмежень та когнітивного сприйняття людиною-оператором (проектувальником тощо) різноманіття інформації, на основі якої приймаються системні рішення. Пропонується розширити міждисциплінарні зв'язки, які пов'язані з екстремальними принципами динаміки (електродинаміки, термодинаміки, оптики і інші), інтегративними показниками упорядкованості і енергетичної збалансованості та ентропійними критеріями динамічної стійкості. Запропоновано розширити базу знань шляхом трансформації динаміки цифрованих інформаційних потоків різної природи в структурні паттерни когнітивного простору ймовірних подій. Її використання в інженерії людських чинників дозволяє: розробити систему інтелектуальної підтримки навчання; застосувати міждисциплінарну конвергентну методологію при навчанні. Все це сприятиме більш ефективній взаємодії студента з комп'ютером і розвитку його критичного мислення і інтуїції, що підвищить ергономічну якість динамічних систем ще на етапі проектування. Звернено увагу на вплив психофізіологічного стану людини на когнітивне сприйняття інформаційних потоків різної природи, а також на когнітивну упередженість при прийнятті системних рішень. Тому міждисциплінарний погляд на можливості і обмеження людино-комп'ютерної (машинної) взаємодії при впливі стрес-чинників середовища і діяльності дуже важливий на всіх етапах дипломного проектування комп'ютерних систем.
|
20. |
Мигаль В. Д. Критерии выбора грузовых автомобилей и повышение эффективности технической эксплуатации автомобилей [Електронний ресурс] / В. Д. Мигаль, А. Т. Лебедев, М. Л. Шуляк, Е. И. Калинин // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2019. - Вип. 198. - С. 334-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2019_198_45 Цель исследований - разработка критериев выбора грузовых автомобилей путем анализа, систематизации, обобщения проектных качеств и условий эксплуатации автомобильного транспорта, которые позволят повысить эффективность эксплуатации автомобильного транспорта. Проанализировано и обобщено современное состояние качества создаваемых автомобилей, состояние условий их эксплуатации, классификации русловий технической эксплуатации автомобилей. Результаты проведенного анализа показали, что высокие эксплуатационные свойства современных интеллектуальных автомобилей не всегда могут быть реализованы из-за недостаточных транспортной инфраструктуры и дорожно-транспортных условий. Существующая классификация условий эксплуатации отражает не все факторы, которые необходимо учитывать при выборе и назначении автомобилей. Предложена классификация, которая учитывает дорожные, климатические, социально-экономические и экологические условия эксплуатации автомобилей. Показано, что для эффективной эксплуатации грузовых автомобилей необходимо при их выборе учитывать дорожные, транспортные и природно-климатические условия, технико-экологическую безопасность автомобиля, топливную экономичность, скоростные и нагрузочные качества, требования высокого уровня технической эксплуатации. При этом максимальная эффективность эксплуатации грузовых автомобилей определяется их проектным уровнем интеллектуализации, дорожно-транспортными условиями и уровнем технической эксплуатации. Оптимальная реализация проектных эксплуатационных и интеллектуальных свойств автомобиля может быть получена при выборе автомобиля для конкретного вида и объема работ при соответствующих условиях технической эксплуатации автомобиля.
|
| |