Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (102)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (100)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Микитюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 122
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Микитюк О. 
Формування соціально-психологічної адаптації у школярів в умовах шкіл-інтернатів санаторного типу [Електронний ресурс] / О. Микитюк, А. Зачепа // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_22

Попередній перегляд:   Завантажити - 286.594 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Микитюк О. 
Формування особистості вчителя в процесі ціннісного ставлення до здоров’я [Електронний ресурс] / О. Микитюк, О. Шиян // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_7
Наведено результати дослідження процесу формування психологічної гармонії особистості в процесі ціннісного ставлення до здоров’я. Проаналізовано структуру ціннісного ставлення до здоров’я у вчителів з предмета "основи медичних знань". Досліджено наступні компоненти – когнітивний (в межах суб’єктивної оцінки здоров’я з метою усвідомлення власного стану), емоційний (в межах визначення особистістю місця здоров’я в ієрархії життєвих цінностей) та поведінковий (в межах реалізації цінності здоров’я в реальній життєдіяльності людини).Приведены результаты исследования процесса формирования психологической гармонии личности в процессе ценностного отношения к здоровью. Проанализирована структуру ценностного отношения к здоровью у учителей по предмету "основы медицинских знаний". Исследованы следующие компоненты - когнитивный (в пределах субъективной оценки здоровья с целью осознания своего состояния), эмоциональный (в пределах определения личностью места здоровья в иерархии жизненных ценностей) и поведенческий (в рамках реализации ценности здоровья в реальной жизнедеятельности человека).Given the results of the study of the formation of psychological harmony person in the course of the valuable relation to health. Analyzed the structure of the valuable relation to the health of the teachers on the subject of medical knowledge bases. Investigated the following components - cognitive component (within the subjective assessment of health with the aim of understanding their condition), the emotional component (within the definition of a person 's health places in the hierarchy of values ​​in life), the behavioral component (as part of the value of health in real life person).
3.

Микитюк О. 
Українська мова і формування національної свідомості [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Мова і суспільство. - 2011. - Вип. 2. - С. 114–118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mis_2011_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Микитюк О. 
Вплив суспільних чинників на фонетичну систему української мови [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Мова і суспільство. - 2012. - Вип. 3. - С. 218–223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mis_2012_3_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тюріна Т. 
Високодуховна людина – представник нової ноосферної цивілізації третього тисячоліття [Електронний ресурс] / Т. Тюріна, О. Микитюк // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 134-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.52 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Микитюк О. П. 
Добова та сезонна характеристика процесів вільнорадикальної модифікації макромолекул та антиоксидантного захисту у хворих на остеоартроз [Електронний ресурс] / О. П. Микитюк // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_2_24
Проведено порівняння добової та сезонної організації вмісту в крові продуктів вільнорадикальної модифікації макромолекул та активності факторів антиоксидантного захисту в крові хворих на остеоартроз. Показано, що остеоартроз супроводжується порушенням як добової, так і сезонної організації вмісту в організмі досліджених показників.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.537 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Олар О. І. 
Інноваційні технології у медицині: стан і перспективи [Електронний ресурс] / О. І. Олар, О. Ю. Микитюк, В. І. Федів, М. А. Іванчук, О. В. Гуцул // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_2_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.29 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Олар О. І. 
Оптична спектроскопія в медичній діагностиці [Електронний ресурс] / О. І. Олар, О. Ю. Микитюк, К. І. Яковець // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_1_44
Розглянуто можливості окремих методів оптичної спектроскопії, а саме: оптичної томографії, оптичної когерентної томографії, поляризаційно чутливої оптичної когерентної томографії, Раманівської спектроскопії та фотоакустичної томографії. Фізичною основою оптичних діагностичних методів є взаємодія світла з речовиною, на основі чого стало можливим одержувати структурну, біохімічну, морфологічну та фізіологічну інформацію як результат поглинання, розсіювання, відбивання електромагнітного випромінювання оптичного діапазону. Переваги цих методів (безконтактність, висока чутливість і роздільна здатність, неінвазивність, відсутність побічних ефектів) стали запорукою їх успіху в медичній діагностиці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.196 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Микитюк О. Ю. 
Скло і кристали в медицині [Електронний ресурс] / О. Ю. Микитюк, О. І. Олар // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Вип. 1. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Микитюк О. 
Шляхи формування самоосвітньої компетентності старшокласників на уроках технологій [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_15
Відображено методологічні підходи (аксіологічний, системний, компетентнісний, середовищний, діяльнісний, синергетичний) як аксіоматичну базу та наукову платформу дослідження процесу формування самоосвітньої компетентності старшокласників за умов інтерактивних комп'ютерних технологій. З'ясовано, що реалізація аксіологічного підходу скеровує процес формування самоосвітньої компетентності на формування ціннісних орієнтирів і розвиток творчого потенціалу, системний підхід дозволяє розглядати самоосвітню компетентність як систему інтегральних характеристик особистості, середовищний підхід виявляється у визначенні факторів та особливостей педагогічного й інших середовищ, що впливають на самоосвітню діяльність старшокласників. Діяльнісний підхід розглянуто як навчання способів діяльності за умов інтерактивних комп'ютерних технологій. За допомогою синергетичного підходу самоосвітню компетентність визначено як таку, котра саморозвивається в освітньому середовищі.Отражены методологические подходы (аксиологический, системный, компетентностный, средовой, деятельностный, синергетический) как аксиоматическую базу и научную платформу исследования процесса формирования самообразовательной компетентности старшеклассников в условиях интерактивных компьютерных технологий. Выяснено, что реализация аксиологического подхода направляет процесс формирования самообразовательной компетентности на формирование ценностных ориентиров и развитие творческого потенциала, системный подход позволяет рассматривать самообразовательную компетентность как систему интегральных характеристик личности, средовой подход проявляется в определении факторов и особенностей педагогической и других сред, влияющих на самообразовательную деятельность старшеклассников. Деятельностный подход рассмотрен как обучение способам деятельности в условиях интерактивных компьютерных технологий. С помощью синергетического подхода самообразовательная компетентность определена как саморазвивающаяся в образовательной среде.Methodological approaches (axiological, system, competence, environmental, activity, synergistic) are reflected as axiomatic basis and scientific platform for the research of senior pupils' self-educational competence formation in the conditions of interactive computer technology. It is found that implementation of axiological approach guides the process of self-educational competence formation on the formation of values and the development of creative potential, a systematic approach allows to consider self-educational competence as a system of integral personality characteristics, environmental approach manifests itself in certain factors and characteristics of pedagogical and other environments, affecting the self-educational activity of senior pupils. The activity approach is considered as teaching of ways of activity in terms of interactive computer technology. With a synergistic approach self-educational competence is defined as a self-developing in the educational environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.931 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Микитюк О. М. 
Психолого-педагогічний діалог викладачів і студентів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. М. Микитюк, А. М. Зачепа // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 3. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_3_3
Розглянуто проблеми психолого-педагогічного діалогу (ПДД), розвитку особистості студентів вищого навчального закладу. Конкретизовано необхідність впровадження педагогічної підтримки, окреслено цільові орієнтації, проаналізовано шляхи налагодження ПДД викладачів і студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 721.098 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Микитюк О. 
Формування у вчителів компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-дослідницької діяльності учнів [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_14
Проведено аналіз організації навчально-дослідницької діяльності (НДД) старшокласників під час вивчення предмета "Основи медичних знань" (ОМЗ) у школі. З позицій компетентнісно орієнтованого підходу розглянуто умови ефективної організації та проведення НДД учнів на уроках ОМЗ. Визначено етапи НДД, а саме: аналіз фактів, явищ, їх взаємозв'язок; усвідомлення проблеми, шляхів її вирішення; формування кінцевої та проміжної мети; висування гіпотези для вирішення дослідницьких завдань; практична перевірка правильності вирішення дослідницького завдання. Продемонстровано, що основною особливістю організації НДД учнів під час вивчення курсу ОМЗ (у складі предмета "Захист Батьківщини") є спрямованість на оволодіння предметними компетенціями на теоретичному та практичному рівнях. Констатовано, що умови ефективної організації та проведення НДД учнів із позицій компетентнісно орієнтованого підходу в шкільному курсі ОМЗ дозволяють зацікавити учнів навчальним матеріалом, посилити їх бажання займатися вирішенням дослідницьких завдань, щоб потім використовувати результати пошуків у практичній діяльності. Подальшою перспективою є дослідження педагогічної майстерності як вияву високого рівня педагогічної діяльності на уроках ОМЗ.Осуществлен анализ организации учебно-исследовательской деятельности (УИД) старшеклассников при изучении предмета "Основы медицинских знаний" (ОМЗ) в школе. С позиций компетентностно ориентированного подхода рассмотрены условия эффективной организации и проведения УИД учащихся на уроках ОМЗ. Определены этапы УИД, а именно: анализ фактов, явлений, их взаимосвязь; осознание проблемы, путей ее решения; формирование конечных и промежуточных целей; выдвижение гипотезы для решения исследовательских задач; практическая проверка правильности решения исследовательской задачи. Продемонстрировано, что основной особенностью организации УИД учащихся при изучении курса ОМЗ (в составе предмета "Защита Отечества") является направленность на овладение предметными компетенциями на теоретическом и практическом уровнях. Констатировано, что условия эффективной организации и проведения УИД учащихся с позиций компетентностно ориентированного подхода в школьном курсе ОМЗ позволяют заинтересовать учащихся учебным материалом, усилить их желание заниматься решением исследовательских задач, чтобы потом использовать результаты поисков в практической деятельности. Перспективным является исследование педагогического мастерства как проявления высокого уровня педагогической деятельности на уроках ОМЗ.The article analyzes the competence approach to the organization of the learning process of senior school students studying the subject "Fundamentals of Medical Knowledge" in school. The author considers conditions of effective organizing and conducting educational and research activities of pupils from the standpoint of competency-based approach to the school subject "Fundamentals of Medical Knowledge". The main features of the organization of educational and research activities of pupils studying the school subject "Fundamentals of Medical Knowledge" (as a part of the subject "National Defense") are the following: pupil's orientation on the acquiring of subject competences (fundamentals of civil protection, basic knowledge and skills of life safety and first medical aid, nursing, disease prevention, etc.) and the assimilation of the general algorithm of actions concerning independent educational and research activity. The author concludes that the conditions for the efficient organization and conducting educational and research activity of students from the standpoint of competence-based approach to the school subject "Fundamentals of Medical Knowledge" allow to make students interested in the learning material, to increase their desire to resolve research problems in order to use the results of the searches later in practice.
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.614 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Коваленко Л. В. 
Психологічні аспекти підприємництва [Електронний ресурс] / Л. В. Коваленко, О. В. Микитюк // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(1). - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(1)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Микитюк О. 
Роль учителя у формуванні соціальної компетентності школярів в умовах сільських шкіл [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_22
Розкрито сутність соціальних вимог до учнів і випускників на основі нормативних актів, які регламентують розвиток системи освіти в Україні. Обгрунтовано потребу орієнтації системи освіти на формування професійно орієнтованої та соціальної компетентності. Охарактеризовано спрямованість процесу формування соціальної компетентності та його значення у професійному становленні педагога. Розглянуто критерії сформованості соціальної компетентності: критерії знань, ставлення, досвіду та регуляції. Відзначено динамічний характер критеріїв як показників сформованості компетентності. Виокремлено складові структури соціальної компетентності особистості: когнітивний, діяльнісний, мотиваційно-ціннісний та рефлексивний. Виявлено особливості формування соціальної компетентності учнів і випускників сільських шкіл та закономірності співвідношення практик соціального спілкування та розмірів населеного пункту. Досліджено особливості сімейного виховання дітей в сільській місцевості.Раскрыта сущность социальных требований к учащимся и выпускникам на основе нормативных актов, регламентирующих развитие системы образования в Украине. Обоснована необходимость ориентации системы образования на формирование профессионально ориентированной и социальной компетентности. Охарактеризованы направленность процесса формирования социальной компетентности и его значение в профессиональном становлении педагога. Рассмотрены критерии сформированности социальной компетентности: критерии знаний, отношения, опыта и регуляции. Отмечен динамический характер критериев как показателей сформированности компетентности. Выделены составляющие структуры социальной компетентности личности: когнитивный, деятельностный, мотивационно-ценностный и рефлексивный. Выявлены особенности формирования социальной компетентности учащихся и выпускников сельских школ и закономерности соотношения практик социального общения и размеров населенного пункта. Исследованы особенности семейного воспитания детей в сельской местности.Disclosed is the essence of the social requirements for students and graduates on the basis of regulations governing the development of the education system in Ukraine. Grounded is the necessity of the orientation of the education system on the formation of professionally oriented and social competence. Characterized is the orientation of process of the formation of social competence and its significance in the professional development of the teacher. Considered are the criteria of formation of social competence: the criteria of knowledge, attitudes, practices and regulation. Marked is the dynamic nature of the criteria as indicators of formation competence. Singled up is the structure of the social competence of the person: cognitive, activity, motivational and evaluative and reflective. Detected are the features of the formation of social competence of students and graduates of rural schools and law relations practices of social communication and size of the village. Investigated are the features of family education of children in rural areas.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.683 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Бойчук Т. М. 
Зміни добової організації процесів вільнорадикальної модифікації акромолекул, антиоксидантного захисту здорових людей за пролонгації фотоперіоду [Електронний ресурс] / Т. М. Бойчук, Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2014_13_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.578 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Олар О. І. 
Сучасні методи мікроскопії в біології і медицині [Електронний ресурс] / О. І. Олар, О. Ю. Микитюк, В. І. Федів // Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т. 13, № 2. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kep_2014_13_2_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.276 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Микитюк О. Р. 
Українські фраземи як засіб творення національної ідентичності [Електронний ресурс] / О. Р. Микитюк // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 1. - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Шаплавський М. В. 
Історія становлення і розвитку кафедри біологічної фізики та медичної інформатики [Електронний ресурс] / М. В. Шаплавський, В. Ф. Боєчко, О. Ю. Микитюк, В. І. Федів, О. І. Олар, Є. Г. Махрова, В. О. Савіч // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 3. - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2014_18_3_63
Висвітлено розвиток навчально-методичної роботи та становлення основних напрямів наукових досліджень кафедри, а також наукові досягнення працівників кафедри.
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.77 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Микитюк О. 
Створення екологоорієнтованого середовища у шкільному і позаш-кільному просторі [Електронний ресурс] / О. Микитюк // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_16
Проаналізовано найважливіші компоненти реалізації соціально-культурної діяльності з екологічного виховання у шкільній і позашкільній освіті, зокрема організаційні засоби соціально-культурної діяльності. Поділено дані компоненти на: усні (живе слово); друковані (наукові, інформаційні та інші тексти); наочні (натуральні або спеціально виготовлені, відтворені предмети і явища); художні (музика, живопис, екологічний дизайн тощо); технічні (звукоапаратура, проекційні апарати, комп’ютерна техніка); психолого- педагогічні. Обгрунтовано взаємозв’язок організаційних методів і засобів становлення екологічної культури особистості з формами екологічного виховання, які передбачають вирішення самостійних освітніх завдань і використання відповідних способів організації соціально-культурної діяльності. Наведено основні завдання курсу “Екологія” (11 клас) для загальноосвітньої школи. Викладено форми і методи екологокраєзнавчої діяльності, як-то: геологічні спостереження, обстеження водойм, ботанічні та зоологічні пошуки, фенологічні спостереження. Акцентовано увагу на таких формах природоохоронної діяльності як захист природних об’єктів від екологічних правопорушень і пропаганда екологічно доцільної поведінки в природі. Доведено доцільність проведення компетентнісних тренінгів, орієнтованих на коригування системи компетенцій, сформованих у процесі інформаційно-теоретичної та інформаційно-практичної діяльності.Проанализированы важнейшие компоненты реализации социально-культурной деятельности по экологическому воспитанию в школьной и внешкольной образовании, в частности организационные средства социально-культурной деятельности. Разделены данные компоненты на: устные (живое слово); печатные (научные, информационные и другие тексты); наглядные (натуральные или специально изготовленные, воспроизведенные предметы и явления); художественные (музыка, живопись, экологический дизайн и т.д.); технические (звукоаппаратура, проекционные аппараты, компьютерная техника); психолого- педагогические. Обоснована взаимосвязь организационных методов и средств становления экологической культуры личности с формами экологического воспитания, предусматривающих решение самостоятельных образовательных задач и использования соответствующих способов организации социально-культурной деятельности. Приведены основные задачи курса "Экология" (11 класс) для общеобразовательной школы. Изложены формы и методы екологокраезнавчои деятельности, как: геологические наблюдения, обследования водоемов, ботанические и зоологические поиски, фенологические наблюдения. Акцентировано внимание на таких формах природоохранной деятельности как защита природных объектов от экологических правонарушений и пропаганда экологически целесообразного поведения в природе. Доказана целесообразность проведения компетентностных тренингов, ориентированных на корректировку системы компетенций, сформированных в процессе информационно-теоретической и информационно-практической деятельности.The article describes aspects and prospects of creating eco-oriented environment, as well as the outlook for environmental education in the mainstream of school and extracurricular education. In close connection with organizational methods and means of person’s ecological culture formation there are forms of environmental education, which provide a solution of independent educational tasks and the use of appropriate ways of organizing social and cultural activities. The ultimate goal is to create eco-oriented environment in the school and other spheres.
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Ілащук Т. О. 
Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк // Медична освіта. - 2014. - № 3(дод.). - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.877 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського