Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Михаць С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Кишакевич Б. Ю. 
Визначення освіти як економічна категорія [Електронний ресурс] / Б. Ю. Кишакевич, С. О. Михаць, С. В. Дицьо // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.16. - С. 374-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.931 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Михаць С. 
Критерії оцінки ролі освіти в економічному зростанні [Електронний ресурс] / С. Михаць // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_16
Досліджено проблему економічної ефективності освіти, визначено її вплив на економічне зростання (ЕЗ). Для оцінки ролі освіти в ЕЗ визначено внутрішню ефективність освіти, що передбачає оцінку досягнень цілей освіти (задоволення потреб суспільства в освітніх послугах на основі забезпечення людськими, матеріальними, фінансовими й інформаційними ресурсами) та зовнішню ефективність освіти, яка проявляється у підвищенні рівня суспільної продуктивності праці, темпах приросту ВВП, зменшенні безробіття, підвищенні рівня життя населення. Відзначено, що "результативність" освіти полягає у формуванні комплексу пізнавальних, особистих і комунікативних характеристик особистості. Підкреслено, що її критерієм може виступати загальна успішність, кількість випускників з відзнакою, зміст навчальних планів.Исследована проблема экономической эффективности образования, определено ее влияние на экономический рост (ЭР). Для оценки роли образования в ЭР определена внутренняя эффективность образования, предусматривающая оценку достижений целей образования (удовлетворение потребностей общества в образовательных услугах на основе обеспечения человеческими, материальными, финансовыми, информационными ресурсами) и внешняя эффективность образования, которая проявляется в повышении уровня общественной производительности труда, темпах прироста ВВП, уменьшении безработицы, повышении уровня жизни населения. Отмечено, что "результативность" образования состоит в формировании комплекса познавательных, личных и коммуникативных характеристик личности. Подчеркнуто, что ее критерием может выступать общая успеваемость, число выпускников с отличием, содержание учебных планов.The article investigates the problems of economic efficiency, in particular, determination of influence of education on an economic increase.
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.439 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Михаць С. 
Шляхи вдосконалення впливу освіти на економічне зростання [Електронний ресурс] / С. Михаць // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_19
Досліджено шляхи вдосконалення впливу сучасної системи освіти на економічне зростання. За умов зростаючої ролі знань повинна бути переосмислена проблема охоплення населення освітою, вона має означати можливість ефективного загального доступу населення до освіти, яка своєю чергою грунтується на гармонійному розвитку особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.431 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Городиський Т. І. 
Аналіз переваг та передумов створення кластера в регіоні [Електронний ресурс] / Т. І. Городиський, С. О. Михаць // Науковий вісник НЛТУ України. - 2016. - Вип. 26.6. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2016_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Михаць С. О. 
Основні підходи до визначення змісту освіти ХХІ століття в контексті підготовки робочої сили [Електронний ресурс] / С. О. Михаць // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 4. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Михаць С. О. 
Трансформація змісту освіти як галузі економіки в ХХІ столітті [Електронний ресурс] / С. О. Михаць // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 34. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_34_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Михаць С. 
Основні зміни у вимогах до освіти як галузі економіки в ХХІ столітті [Електронний ресурс] / С. Михаць // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 7. - С. 55-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_7_7
Освіта впливає на продуктивність праці та розвиток декількома шляхами. Освіченіша людина швидше сприймає нову інформацію та ефективніше застосовує невідомі раніше засоби виробництва та нові процеси. Коли впроваджують новий продукт або процес, необхідно багато знати про те, як він працює і як його застосувати у специфічних обставинах і середовищі. У нестабільному динамічному середовищі технологічних змін освіченіші робітники мають більше переваг. Освітня підготовка є вирішальним фактором якості праці. Від неї залежить те, які види робіт здатна виконувати людина, і те, як вдало вона буде це робити.
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.291 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського