Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Момот А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Момот А. В. Методичні підходи до визначення ефективності курсування швидкісних та високошвидкісних поїздів [Електронний ресурс] / А. В. Момот // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 45-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_6 Розроблено методичний підхід і досліджено питання стосовно формуванння заходів щодо визначення економічної доцільності впровадження швидкісного та високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладення коштів у будівництво, що дозволить у подальшому одержувати щорічно прибутки від перевезення пасажирів. Для вирішення задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. На основі проведеного аналізу можна констатувати, що розроблено методичний підхід до комплексного визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів і витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA". Даний підхід дозволяє додатково враховувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремим дільницям пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, з урахуванням середньої рухливості населення, терміну поїздки та коефіцієнта, котрий враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій дільниці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.). Врахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.
| 2. |
Момот А. И. Теоретические основы и закономерности формирования корпоративных технологий управления [Електронний ресурс] / А. И. Момот, Ю. И. Норенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 22. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_22_9
| 3. |
Бараш Ю. С. Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 33-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_1_5 Мета роботи - розробити методику та сформувати заходи щодо визначення економічної доцільності впровадження високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво. Для розв'язання задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва високошвидкісної магістралі та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи розрахунку кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг і впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA", оскільки надає змогу додатково врахувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремих ділянках пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, при цьому взявши до уваги середню рухливість населення, термін поїздки та коефіцієнт, що враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій ділянці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.) Врахування наведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.Запропоновано послідовність визначення доцільності організації високошвидкісного руху в Україні, адаптовану до ринкових умов. Дана методика враховує розрахунки вартості ВШМ, станцій, ремонтних підрозділів і рухомого складу. Досліджено витрати на перевезення пасажирів за допомогою маржинального доходу, проаналізовано динаміку зміни чистого дисконтного доходу та терміну окупності високошвидкісної магістралі. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей. Він, на відміну від існуючого, включає вдосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва високошвидкісної магістралі, закупівель рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. У розрахунках уперше враховано транзитний потік пасажирів, які подорожують із країн СНД на відпочинок у Крим, регіони Одеси, Львова та Карпат. Урахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень. Запропоновані методика та результати досліджень надали змогу визначити доцільність будівництва в Україні високошвидкісної магістралі для швидкості руху пасажирських поїздів не менше, ніж 250 км/год. Це надасть змогу пасажирському високошвидкісному руху зайняти на транспортному ринку України свою нішу.
| 4. |
Момот А. В. Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування [Електронний ресурс] / А. В. Момот // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2013. - Вип. 5. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2013_5_14 Наведено матеріал стосовно методичного підходу щодо визначення раціональних зон курсування швидкісних та високошвидкісних поїздів. Для України ця проблема є дуже актуальною, оскільки з 2003 р. досліджується Укрзалізницею, французькою компанією SYSTRA, Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна. У колишньому СРСР питання побудови високошвидкісної магістралі Москва - Крим - Кавказ розв'язувалося проектно-вишукувальними інститутами Мосдіпротранс та Дніпродіпротранс.
| 5. |
Бараш Ю. С. Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2013. - Вип. 6. - С. 7-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2013_6_3 Мета роботи - розробити методику та сформувати заходи щодо визначення економічної доцільності впровадження високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво. Для розв'язання задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва високошвидкісної магістралі та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи розрахунку кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг і впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA", оскільки надає змогу додатково врахувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремих ділянках пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, при цьому взявши до уваги середню рухливість населення, термін поїздки та коефіцієнт, що враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій ділянці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.) Врахування наведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.Запропоновано послідовність визначення доцільності організації високошвидкісного руху в Україні, адаптовану до ринкових умов. Дана методика враховує розрахунки вартості ВШМ, станцій, ремонтних підрозділів і рухомого складу. Досліджено витрати на перевезення пасажирів за допомогою маржинального доходу, проаналізовано динаміку зміни чистого дисконтного доходу та терміну окупності високошвидкісної магістралі. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей. Він, на відміну від існуючого, включає вдосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва високошвидкісної магістралі, закупівель рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. У розрахунках уперше враховано транзитний потік пасажирів, які подорожують із країн СНД на відпочинок у Крим, регіони Одеси, Львова та Карпат. Урахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень. Запропоновані методика та результати досліджень надали змогу визначити доцільність будівництва в Україні високошвидкісної магістралі для швидкості руху пасажирських поїздів не менше, ніж 250 км/год. Це надасть змогу пасажирському високошвидкісному руху зайняти на транспортному ринку України свою нішу.
| 6. |
Момот А. В. Основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та принципи оптимізації швидкісних пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / А. В. Момот // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_45_8
| 7. |
Бараш Ю. С. Аналіз роботи швидкісного руху в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, О. М. Гненний, А. В. Момот // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 27. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_27_11
| 8. |
Момот А. И. Недостатки и проблемы функционирования систем менеджмента на предприятиях [Електронний ресурс] / А. И. Момот, Е. С. Мартынюк // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_1(2)__4
| 9. |
Момот А. И. Механизм формирования технологии "Бережливого производства" [Електронний ресурс] / А. И. Момот, Ю. І. Норенко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 1(3). - С. 383-388. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_1(3)__84
| 10. |
Бараш Ю. С. Економічна ефективність курсування високошвидкісних поїздів в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Бараш, Т. В. Полішко, А. В. Момот // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2014. - Вип. 7. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2014_7_4 Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво, що дозволить надалі одержувати щорічно прибутки від перевезення пасажирів. Для вирішення задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може отримати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. На основі виконаного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено комплексну методику визначення ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей, що на відміну від існуючого уточнює принципи визначення вартості їх будівництва, розрахунок кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат в контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії, що дозволить підвищити обгрунтованість управлінських рішень та економічну ефективність функціонування високошвидкісних перевезень. Врахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.
| 11. |
Момот А. И. Внедрение корпоративных технологий управления в Украине [Електронний ресурс] / А. И. Момот, Ю. И. Норенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_23
| 12. |
Павленко О. Л. Хемічна взаємодія та полімеризація в плівках С60–Sn [Електронний ресурс] / О. Л. Павленко, М. П. Куліш, О. Д. Дмитренко, М. Є. Корнієнко, А. І. Момот, В. А. Брусенцов, Ю. Є. Грабовський, Е. М. Шпілевський, В. В. Стрельчук, О. Д. Рудь // Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології. - 2011. - Т. 9, Вип. 2. - С. 291-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nano_2011_9_2_5
| 13. |
Павленко О. Л. Комплексоутворення та полімеризація фуллеритів С60 при леґуванні металами [Електронний ресурс] / О. Л. Павленко, О. П. Дмитренко, М. П. Куліш, Ю. Є. Грабовський, В. А. Брусенцов, М. Є. Корнієнко, А. І. Момот, А. С. Ніколенко, В. М. Ткач, О. М. Рудь // Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології. - 2011. - Т. 9, Вип. 3. - С. 691-718. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nano_2011_9_3_20 При помощи программного пакета Gaussian-03 методом Хартри - Фока осуществлена геометрическая оптимизация комплексов фуллеренов C60 с металлами Ti, Fe, Sn, Cu и атомами углерода, а также полимерных комплексов C60 - Ti - C60, C60 - Sn - C60, C60 - C - C60, проанализировано распределение на них зарядов и рассчитаны колебательные спектры. Возникновение стабильных комплексов молекул фуллеренов C60 с атомами нещелочных металлов и углеродом вносит существенные изменения в поведение колебательных спектров по сравнению с аналогичными спектрами чистых фуллеренов, что указывает на перестройку их структуры. Экспериментально исследовано влияние легирования атомами металлов Ti, Fe, In, Bi, Sn, Cu на структурные, колебательные, электронные свойства пленок C60. Изменения рентгеновской дифракции, спектров инфракрасного поглощения, комбинационного рассеяния света и фотолюминесценции указывают на возникновение кулоновского взаимодействия между молекулами за счет образования полимерных цепей с металлами.
| 14. |
Заболотный М. А. Модификация свойств алкалоидов препарата Conium фуллеренами С60 [Електронний ресурс] / М. А. Заболотный, А. И. Момот, Г. И. Довбешко, Е. П. Гнатюк, Г. И. Соляник, Л. Н. Киркилевская, О. П. Дмитренко, Н. П. Кулиш, Е. В. Фузик, М. О. Кузьменко // Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології. - 2012. - Т. 10, Вип. 3. - С. 553-568. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nano_2012_10_3_16 Исследованы электронно-оптические свойства алкалоидов Кониума и его модификаций с фуллереном (C60). Установлены энергетические конфигурации gamma-коницеина и N-метилкониина с помощью численного моделирования. Доказана возможность комплексообразования gamma-коницеина с фуллереном. Выполнен сравнительный анализ результатов моделирования, а также ИК- и КР-спектрометрии.
| 15. |
Заболотний М. А. Вплив молекулярного оточення на властивості алкалої-дів протипухлинного препарату Коніум [Електронний ресурс] / М. А. Заболотний, Н. А. Полуян, Г. І. Довбешко, Ю. М. Кондрацький, М. П. Куліш, А. І. Момот, О. П. Дмитренко // Наносистеми, наноматеріали, нанотехнології. - 2014. - Т. 12, Вип. 4. - С. 651-664. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nano_2014_12_4_3 Обосновано использование модели для описания характеристик алкалоидов Кониума. Критерием адекватности модели была минимизация среднеквадратичной разницы между рассчитанными и измеренными ИК-спектрами поглощения Кониума в водном растворе. Исследовано влияние растворителя на конформационные, энергетические и колебательные параметры алкалоидов Кониума с целью определения возможности изменения их биологической активности. Установлено, что алкалоид <$E gamma>-коницеина в вакууме имеет шесть устойчивых конформаций, а водной среде - двенадцать. Показано, что пять конформаций <$E gamma>-коницеина в вакууме составляют один конформер, так как разница их энергий имеет порядок энергии тепловых колебаний. В водной среде 12 конформаций <$E gamma>-коницеина формируют три конформера.
| 16. |
Момот А. И. Проблемы формирования интегрованной системы менеджмента [Електронний ресурс] / А. И. Момот, Е. С. Мартынюк // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(2). - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(2)__39
| 17. |
Пастушенко О. М. Структура та властивості фуллеренів C58 та С62 [Електронний ресурс] / О. М. Пастушенко, А. І. Момот // Металлофизика и новейшие технологии. - 2014. - Т. 36, № 7. - С. 947-957. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MPhNT_2014_36_7_8 С помощью методов квантовой химии найдены структуры и энергии стабильных изомеров фуллеренов С58 и С62 и получены их колебательные спектры. Обнаружено, что спектры инфракрасного поглощения и комбинационного рассеяния света С58 и С62 существенно отличаются от спектров С60, а именно, наблюдаются расщепление вырожденных линий и появление новых, которые связаны с колебаниями, не имеющими спектрального проявления в С60. Предложен новый механизм полимеризации фуллерита под действием облучения - объединение фуллеренов с помощью молекул С2.
| 18. |
Момот А. Демографічна характеристика населення села Погреби за даними Генерального опису 1765-1769 рр. [Електронний ресурс] / А. Момот // Краєзнавство. - 2016. - № 3-4. - С. 77-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kraeznavstvo_2016_3-4_10 На основі історико-демографічних методик проведено аналіз населення села Погреби Яготинської сотні Переяславського полку в другій половині XVIII ст. На основі даних Генерального опису Лівобережної України 1765 - 1769 рр. визначено чисельність, статево-вікову та шлюбну структуру його мешканців. З'ясовао рівень остаточної безшлюбності та середній вік вступу в перший шлюб.
| 19. |
Момот А. І. Аналіз механізмів згасання іонно-звукових хвиль у запорошеній плазмі [Електронний ресурс] / А. І. Момот // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Фізико-математичні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_fiz_mat_2013_4_54
| 20. |
Заболотный М. А. Модификация структуры алкалоидов препарата СONIUM фуллеренами С60 [Електронний ресурс] / М. А. Заболотный, А. И. Момот, Г. И. Довбешко, Е. П. Гнатюк, Г. И. Соляник, О. П. Дмитренко, Н. П. Кулиш, К. В. Федина // Український фізичний журнал. - 2012. - Т. 57, № 7. - С. 740-747. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UPhJ_2012_57_7_10 Исследован противоопухолевый препарат Conium, активными компонентами которого являются алкалоиды пиперидиновой группы, и возможности модификации его свойств при помощи фуллерена C60. Измерены спектры ИК поглощения смеси препарата Conium и водного раствора фуллеренов. Выявлены спектральные особенности образования комплекса фуллерена с одним из алкалоидов, а именно gamma-конициином. Существование такого комплекса и его спектральные характеристики подтверждается квантово-химическими расчетами, выполненными с помощью программы Gaussian. Рассчитаны ИК-спектры алкалоидов и исследованы конформации gamma-конициина.
| | |
|
|