Пошуковий запит: (<.>A=Нечипорук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Нечипорук Л. В. Посилення ролі страхування в умовах реформування соціальної сфери суспільства [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Економічна теорія та право. - 2013. - № 2. - С. 279-281 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_2_33
|
2. |
Нечипорук Л. В. Трансакційні витрати та тарифна політика на страховому ринку [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Економічна теорія та право. - 2013. - № 3. - С. 14-21 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_3_4
|
3. |
Нечипорук Л. В. До визначення поняття "страхова група" [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Економічна теорія та право. - 2013. - № 4. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_4_6
|
4. |
Нечипорук Л. І. Особистісно орієнтовані педагогічні технології в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. І. Нечипорук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_7 Зазначено, що демократизація та гуманізація українського суспільства вимагає формування професійно компетентної, творчої особистості, спроможної вирішувати проблеми політичного й соціального розвитку держави. Висвітлено основні методичні вимоги та критерії особистісно орієнтованих педагогічних технологій в контексті професійної підготовки фахівців у ВНЗ. Зауважено, що сутність освітнього процесу ВНЗ, що грунтується на особистісно орієнтованих освітніх технологіях, полягає у формуванні в студентів «образу себе в бутті», у розкритті й максимальному розвитку всіх їх сутнісних сил, здібностей та інтересів, створенні умов для саморозвитку та самореалізації. Отмечено, что демократизация и гуманизация украинского общества требует формирования профессионально компетентной, творческой личности, способной решать проблемы политического и социального развития государства. Освещены основные методические требования и критерии личностно ориентированных педагогических технологий в контексте профессиональной подготовки специалистов в ВУЗ. Отмечено, что сущность образовательного процесса ВУЗ, основанной на личностно ориентированных образовательных технологиях, заключается в формировании у студентов «образа себя в бытии», в раскрытии и максимальном развитии всех их сущностных сил, способностей и интересов, создании условий для саморазвития и самореализации.The article highlights the main methodological requirements and criteria for student-centered pedagogical techniques in the context of professional training in the university.
|
5. |
Нечипорук Л. В. Посилення загроз фінансовій безпеці держави в умовах фінансової глобалізації [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2012. - № 1. - С. 281-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2012_1_29
|
6. |
Нечипорук Л. В. Страхування та його роль у процесі управління кредитним ризиком [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук, О. Г. Доброрез // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2014. - № 1. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2014_1_5
|
7. |
Нечипорук Л. Д. Дика фауна як об’єкт екологічного законодавства [Електронний ресурс] / Л. Д. Нечипорук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер.: : Право. - 2014. - Вип. 25. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_25_33
|
8. |
Нечипорук Л. Портфоліо-технологія як інноваційна особистісно орієнтована технологія навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. Нечипорук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_7 Розглянуто портфоліо-технологію як особистісно орієнтовану технологію навчання у ВНЗ, обгрунтовано особливості тематичного портфоліо в контексті підготовки майбутніх соціальних педагогів. Шляхом аналізу теоретичних і практичних напрацювань у контексті дослідження портфоліо як освітньої технології надано широкий спектр визначень, які пояснюють і уточнюють термін “портфоліо студента”. Тематичне портфоліо репрезентовано як вагомий засіб формування системи знань із певної дисципліни, як підбір матеріалів із різних інформаційних джерел на певну тему. Зазначено, що тематичне портфоліо із соціальної педагогіки є особливою формою звітності щодо самостійної роботи студентів з обраної теми (підбір теоретичних напрацювань, форм і методів практичної соціально-педагогічної діяльності в контексті проблем вибраної теми). Обговорено етапи організації роботи над тематичним портфоліо у процесі вивчення курсу “Соціальна педагогіка”, висвітлено його орієнтовні теми і розділи. З’ясовано, що застосування портфоліо-технології в процесі професійної підготовки майбутнього соціального педагога як особистісно орієнтованої інноваційної технології уможливлює розвиток якостей фахівця нової формації; створює умови, що сприяють підтримці та стимулюванню навчальної мотивації студента, розвитку саморефлексії та самооцінювання як складової його професійної компетенції; формує вміння організовувати й управляти власною пізнавальною діяльністю. Рассмотрена портфолио-технология как личностно ориентированная технология обучения в вузе, обоснованы особенности тематического портфолио в контексте подготовки будущих социальных педагогов. Путем анализа теоретических и практических наработок в контексте исследования портфолио образовательной технологии представлен широкий спектр определений, которые объясняют и уточняют термин “портфолио студента”. Тематическое портфолио представлено как весомое средство формирования системы знаний по определенной дисциплине, подбор материалов из разных информационных источников на определенную тему. Отмечено, что тематическое портфолио по социальной педагогике является особой формой отчетности по самостоятельной работе студентов на выбранную тему (подбор теоретических наработок, форм и методов практической социально-педагогической деятельности в контексте проблем выбранной темы). Обсуждены этапы организации работы над тематическим портфолио в процессе изучения курса “Социальная педагогика”, освещены его ориентировочные темы и разделы. Выяснено, что применение портфолио-технологии как личностно ориентированной инновационной технологии в процессе профессиональной подготовки будущего социального педагога позволяет развить качества специалиста новой формации. Сделан вывод о том, что внедрение портфолио-технологии создает условия, способствующие поддержанию и стимулированию учебной мотивации студента, развитию саморефлексии и самооценки как составляющей его профессиональной компетенции; формирует умение организовывать и управлять собственной познавательной деятельностью. Considered portfolio-technology as a personality oriented technology training in high school, especially the thematic portfolio justified in the context of future social workers. By analyzing the theoretical and practical developments in the context of the study of educational technology portfolio offers a wide range of definitions that explain and clarify the term “student portfolio”. Thematic portfolio presented as a significant means of formation of the system of knowledge in a particular discipline, as the selection of materials from different sources of information on a particular topic. It’s noted that the thematic portfolio of social pedagogy is a special form of reporting on students' individual work on a selected topic (selection of theoretical developments, forms and practices, social and educational activities in the context of problems of the chosen theme). Discussed stages of work on a thematic portfolio during the study course “Social Pedagogy”, lit his topics and tentative. It was found that the use of technology portfolio in the process of training future social teacher as learner-oriented innovative technology allows the development of a new formation as a specialist; creates an environment conducive to the maintenance and promotion of student learning motivation, development of self-reflection and self-evaluation as part of his professional competence; shapes the ability to organize and manage their own cognitive activity.
|
9. |
Нечипорук Л. В. Теоретичні аспекти дослідження потреб споживачів страхових послуг [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2014. - № 2. - С. 127-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2014_2_14
|
10. |
Нечипорук Л. І. Випереджуюча освіта як основа гармонійного соціоприродного розвитку суспільства XXI століття [Електронний ресурс] / Л. І. Нечипорук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_21
|
11. |
Камінська Т. М. Медичне страхування в Україні в контексті розвитку системи соціального страхування [Електронний ресурс] / Т. М. Камінська, Л. В. Нечипорук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2014. - № 4. - С. 6-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2014_4_3
|
12. |
Кім М. М. Концептуальні основи створення моделі ефективної зайнятості населення в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Кім, Л. В. Нечипорук, В. Г. Яременко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 1997. - № 2. - С. 162-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1997_2_28
|
13. |
Петрова К. Я. Проблеми формування ефективного інвестора в процесі приватизації [Електронний ресурс] / К. Я. Петрова, Л. В. Нечипорук // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 1997. - № 2. - С. 179-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1997_2_31
|
14. |
Нечипорук Л. Ноосферне мислення: гуманістичні виклики ХХІ століття [Електронний ресурс] / Л. Нечипорук // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 190-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_47
|
15. |
Нечипорук Л. В. Місце страхування в системі відмивання коштів [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 3. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_3_48 Представлено аналіз механізму страхування в системі легалізації коштів. З'ясовано, що на страховому ринку України сьогодні залишаються поширеними операції "псевдострахування" і "псевдоперестрахування". Підкреслено, що на законодавчому рівні необхідно забезпечити максимальну ліквідність капіталу страхових компаній.Представлен анализ механизма страхования в системе легализации средств. Выяснено, что на страховом рынке Украины сегодня остаются распространенными операции "псевдострахования" и "псевдоперестрахования". Подчеркнуто, что на законодательном уровне необходимо обеспечить максимальную ликвидность капитала страховых компаний.The analysis of the mechanism of insurance in system of legalization of means is submitted. It is found out, that in the insurance market of Ukraine today there are distributed operations of "pseudo-insurance" and "pseudo-reinsurance". It is underlined, that at a legislative level it is necessary to provide the maximal liquidity of the capital of the insurance companies.Визначено сутність страхування та його роль в реалізації економічної безпеки. Виявлено чинники, що стримують розвиток страхового ринку в Україні на сучасному етапі.Определена сущность страхования и его роль в достижении экономической безопасности, выявлены факторы, сдерживающие развитие страхового рынка в Украине на современном этапе.The essence of insurance and its role in achievement of economical safety is determined, the factors constraining development of the insurance market in Ukraine at the present stage are detected
|
16. |
Нечипорук Л. В. Місце страхування в системі економічної безпеки [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Право і Безпека. - 2002. - № 1. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2002_1_27 Представлено аналіз механізму страхування в системі легалізації коштів. З'ясовано, що на страховому ринку України сьогодні залишаються поширеними операції "псевдострахування" і "псевдоперестрахування". Підкреслено, що на законодавчому рівні необхідно забезпечити максимальну ліквідність капіталу страхових компаній.Представлен анализ механизма страхования в системе легализации средств. Выяснено, что на страховом рынке Украины сегодня остаются распространенными операции "псевдострахования" и "псевдоперестрахования". Подчеркнуто, что на законодательном уровне необходимо обеспечить максимальную ликвидность капитала страховых компаний.The analysis of the mechanism of insurance in system of legalization of means is submitted. It is found out, that in the insurance market of Ukraine today there are distributed operations of "pseudo-insurance" and "pseudo-reinsurance". It is underlined, that at a legislative level it is necessary to provide the maximal liquidity of the capital of the insurance companies.Визначено сутність страхування та його роль в реалізації економічної безпеки. Виявлено чинники, що стримують розвиток страхового ринку в Україні на сучасному етапі.Определена сущность страхования и его роль в достижении экономической безопасности, выявлены факторы, сдерживающие развитие страхового рынка в Украине на современном этапе.The essence of insurance and its role in achievement of economical safety is determined, the factors constraining development of the insurance market in Ukraine at the present stage are detected
|
17. |
Нечипорук Л. В. Теорія і практика страхового ринку України [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук // Право і Безпека. - 2002. - № 3. - С. 114-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2002_3_31 Розглянуто теоретичні засади формування страхового ринку та визначено основні проблеми його розвитку на сучасному етапі в Україні; з'ясовано перспективи еволюції страхової справи в українській економіці.Рассмотрены теоретические основы формирования страхового рынка и определены основные проблемы его развития на современном этапе в Украине; выяснены перспективы эволюции страхового дела в украинской экономике.The fundamental theory of formation of the insurance market are reviewed and the main problems of its development at the present stage in Ukraine are determined; the outlooks of changes of aircraft attitude of insurance business in the Ukrainian economics are clarified.
|
18. |
Нечипорук Л. І. Школа як соціокультурний простір соціалізації особистості [Електронний ресурс] / Л. І. Нечипорук, Л. П. Петрук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_10_27
|
19. |
Нечипорук Л. І. Ноосферна освіта як механізм формування моральної культури особистості [Електронний ресурс] / Л. І. Нечипорук // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 198-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_24
|
20. |
Нечипорук Л. В. Особенности формирования страхового рынка в контексте создания правовой экономики (на примере Украины и Грузии) [Електронний ресурс] / Л. В. Нечипорук, Л. Лордкипанидзе // Економічна теорія та право. - 2016. - № 1. - С. 56-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2016_1_7
|
| |