Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Олтаржевський Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Олтаржевський Д. О. 
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2011. - № 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2011_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Олтаржевський Д. 
Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Бібліотечний вісник. - 2010. - № 3. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2010_3_8
Показано місце та роль корпоративних медіа (КМ) у новітньому інформаційному соціуму. Описано специфічну медійну систему, яка функціонує паралельно з традиційними ЗМІ. Досліджено соціокомунікативні можливості фірмової преси, показано її участь у нематеріальному стимулюванні економіки, процесах гармонізації відносин між бізнесом і суспільством. Визначено функцію структурування інформаційного простору КМ. Розкрито особливу природу внутрішньофірмових медіа, які справляють істотний вплив на економічну культуру, створюють корпоративні стандарти, моделі взаємодії організацій з громадськістю.Показаны место и роль корпоративных медиа (КМ) в новейшем информационном социуме. Описана специфическая медийная система, которая функционирует параллельно с традиционными СМИ. Исследованы коммуникативные возможности фирменной прессы, показано ее участие в нематериальном стимулировании экономики, процессах гармонизации отношений между бизнесом и обществом. Определена функция структурирования информационного пространства КМ. Раскрыта особая природа внутрифирменных медиа, которые оказывают существенное влияние на экономическую культуру, создают корпоративные стандарты, модели взаимодействия организаций с общественностью.
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.357 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Олтаржевський Д. 
Історична генеза та соціально-інформаційне функціонування корпоративної преси [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_2
Висвітлено історію, сутність і соціокомунікативну специфіку вітчизняних корпоративних мас-медіа, а також їх місце в сучасному інформаційному суспільстві.
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.881 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Олтаржевський Д. 
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 3. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Олтаржевський Д. О. 
Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.466 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Олтаржевський Д. О. 
Організаційно-редакційні аспекти корпоративного видання [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Олтаржевський Д. О. 
Комунікації як основа соціалізації бізнесу:теоретико-концептуальне обґрунтування [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Current issues of mass communication. - 2018. - Issue 23. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2018_23_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 681.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Олтаржевський Д. О. 
Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Олтаржевський Д. 
Корпоративні комунікації як напрям паблік рилейшенз: теоретико-історичний аспект [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Scientific notes of the institute of journalism. - 2020. - Т. 2. - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2020_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Олтаржевський Д. 
Історичні особливості становлення корпоративних медіа в Україні та світі [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2021. - Вип. 49. - С. 128-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2021_49_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 490.248 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Олтаржевський Д. 
Корпоративні медіа українського агробізнесу: тематика та функції [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський, О. Кудіна, О. Поправка. // Scientific notes of the institute of journalism. - 2021. - Т. 2. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2021_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.077 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Олтаржевський Д. 
Корпоративні комунікації в Україні в умовах війни з росією [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Scientific notes of the institute of journalism. - 2022. - Т. 2. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2022_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.707 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Олтаржевський Д. 
Бренд-комунікації в ТікТок: аналіз тематики та форматів відео українських компаній [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський, І. Попаз // Scientific notes of the Institute of Journalism. - 2023. - Т. 2. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2023_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 632.284 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського