Пошуковий запит: (<.>A=Олтаржевський Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Олтаржевський Д. О. Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2011. - № 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2011_2_6
|
2. |
Олтаржевський Д. Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Бібліотечний вісник. - 2010. - № 3. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2010_3_8 Показано місце та роль корпоративних медіа (КМ) у новітньому інформаційному соціуму. Описано специфічну медійну систему, яка функціонує паралельно з традиційними ЗМІ. Досліджено соціокомунікативні можливості фірмової преси, показано її участь у нематеріальному стимулюванні економіки, процесах гармонізації відносин між бізнесом і суспільством. Визначено функцію структурування інформаційного простору КМ. Розкрито особливу природу внутрішньофірмових медіа, які справляють істотний вплив на економічну культуру, створюють корпоративні стандарти, моделі взаємодії організацій з громадськістю.Показаны место и роль корпоративных медиа (КМ) в новейшем информационном социуме. Описана специфическая медийная система, которая функционирует параллельно с традиционными СМИ. Исследованы коммуникативные возможности фирменной прессы, показано ее участие в нематериальном стимулировании экономики, процессах гармонизации отношений между бизнесом и обществом. Определена функция структурирования информационного пространства КМ. Раскрыта особая природа внутрифирменных медиа, которые оказывают существенное влияние на экономическую культуру, создают корпоративные стандарты, модели взаимодействия организаций с общественностью.
|
3. |
Олтаржевський Д. Історична генеза та соціально-інформаційне функціонування корпоративної преси [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_2 Висвітлено історію, сутність і соціокомунікативну специфіку вітчизняних корпоративних мас-медіа, а також їх місце в сучасному інформаційному суспільстві.
|
4. |
Олтаржевський Д. Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Книжкової палати. - 2011. - № 3. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2011_3_5
|
5. |
Олтаржевський Д. О. Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_3
|
6. |
Олтаржевський Д. О. Організаційно-редакційні аспекти корпоративного видання [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_30
|
7. |
Олтаржевський Д. О. Комунікації як основа соціалізації бізнесу:теоретико-концептуальне обґрунтування [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Current issues of mass communication. - 2018. - Issue 23. - С. 47-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2018_23_6
|
8. |
Олтаржевський Д. О. Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності [Електронний ресурс] / Д. О. Олтаржевський // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 10. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_10_10
|
9. |
Олтаржевський Д. Корпоративні комунікації як напрям паблік рилейшенз: теоретико-історичний аспект [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Scientific notes of the institute of journalism. - 2020. - Т. 2. - С. 68-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2020_2_7
|
10. |
Олтаржевський Д. Історичні особливості становлення корпоративних медіа в Україні та світі [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2021. - Вип. 49. - С. 128-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2021_49_15
|
11. |
Олтаржевський Д. Корпоративні медіа українського агробізнесу: тематика та функції [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський, О. Кудіна, О. Поправка. // Scientific notes of the institute of journalism. - 2021. - Т. 2. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2021_2_7
|
12. |
Олтаржевський Д. Корпоративні комунікації в Україні в умовах війни з росією [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський // Scientific notes of the institute of journalism. - 2022. - Т. 2. - С. 73-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2022_2_8
|
13. |
Олтаржевський Д. Бренд-комунікації в ТікТок: аналіз тематики та форматів відео українських компаній [Електронний ресурс] / Д. Олтаржевський, І. Попаз // Scientific notes of the Institute of Journalism. - 2023. - Т. 2. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2023_2_14
|