Пошуковий запит: (<.>A=Полянська К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Сбітнєва Л. М. Зміст і особливості музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні в післявоєнні роки [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва, К. В. Полянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(2). - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(2)__9
|
2. |
Сташевська І. О. Нетрадиційні форми й методи музичного розвитку й організації ігрового апарату скрипаля на початковому етапі навчання гри на інструменті [Електронний ресурс] / І. О. Сташевська, К. В. Полянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(2). - С. 181-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(2)__30
|
3. |
Сташевська І. О. Проблеми методології порівняльної музичної педагогіки в Україні та країнах Співдружності Незалежних Держав (СНД) [Електронний ресурс] / І. О. Сташевська, К. В. Полянська // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 5-6. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_5-6_8 На основі аналізу україно- й російськомовних наукових праць розкрито методологічні основи порівняльно-педагогічних досліджень у галузі музичної педагогіки. Охарактеризовано методологічні підходи наукового пізнання у контексті порівняльного аналізу музично-педагогічних процесів і явищ у різних країнах (системний, синергетичний, історико-культурологічний, цивілізаційний, антропологічний, аксіологічний, парадигмальний, компаративний, параметричний, інтонаційний, підхід загального соціального контексту). Виявлено основні методи дослідницької роботи в галузі порівняльної музичної педагогіки, розкрито специфіку відбору джерельної бази компаративних музично-педагогічних досліджень.
|
4. |
Сбітнєва Л. М. Сутність та специфіка музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні у 70 роки ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва, К. В. Полянська. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_13
|
5. |
Полянська К. В. З історії природничих досліджень долини Десни [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Фізична географія та геоморфологія. - 2013. - Вип. 1. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fiz_geo_2013_1_12
|
6. |
Полянська К. В. Естетичне виховання як чинник модернізації загальної освіти студентів – майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 296-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_82
|
7. |
Полянська К. В. Деснянські річково-долинні ландшафти й національна екомережа [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Фізична географія та геоморфологія. - 2013. - Вип. 3. - С. 50-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fiz_geo_2013_3_9
|
8. |
Полянська К. В. Різноманіття ландшафтів долини ріки Десни [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Людина та довкілля. Проблеми неоекології. - 2015. - № 3-4. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltd_2015_3-4_7
|
9. |
Полянська К. В. Естетична освіта як елемент духовного багатства індивіда [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 104. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_104_46
|
10. |
Царенко М. О. Сучасні інформаційні технології в освіті [Електронний ресурс] / М. О. Царенко, К. В. Полянська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_2_16
|
11. |
Полянська К. В. Збереження біорізноманіття і можливості диверсифікації біоти на території лівобережного Полісся [Електронний ресурс] / К. В. Полянська, А. В. Сагайдак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. - 2015. - № 2. - С. 221-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUg_2015_2_35 Висвітлено питання співвідношення понять "біотичне" і "ландшафтне різноманіття", розкрито біотозбережну функцію ландшафтних комплексів. Наведено матеріали щодо можливості диверсифікації біоти в ландшафтах долини Десни та схему екомережі Лівобережного Полісся на території України.
|
12. |
Полянська К. В. Особливості формування навичок ансамблевої гри в учнів-віолончелістів у дитячих музичних школах і школах мистецтв [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2016. - Вип. 2. - С. 214-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2016_2_25
|
13. |
Скоромна М. В. Проблеми формування основ педагогічної майстерності магістрантів, які отримали ступінь бакалавра за різними спеціальностями [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна, К. В. Полянська // Наука і освіта. - 2017. - № 6. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_6_22
|
14. |
Полянська К. В. З історії формування ландшафтів долини Десни [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Фізична географія та геоморфологія. - 2015. - Вип. 3. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fiz_geo_2015_3_18
|
15. |
Сташевська І. О. Сучасні інновації в галузі позашкільної музичної освіти (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / І. О. Сташевська, К. В. Полянська. // Науковий вісник Донбасу. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2014_1_17
|
16. |
Хамська Н. Б. Формування комунікативної компетентності особистості засобами мови [Електронний ресурс] / Н. Б. Хамська, К. С. Полянська, Ю. В. Уманська // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. - 2021. - № 27. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2021_27_12
|
17. |
Полянська К. В. Етапи становлення кафедри струнно-смичкових інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського [Електронний ресурс] / К. В. Полянська // Мистецтвознавство України. - 2022. - Вип. 22. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mysu_2022_22_7
|