Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прожогіна І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Прожогіна І. М. 
Особливості навчання іноземної вимови з урахуванням артикуляційної бази рідної мови [Електронний ресурс] / І. М. Прожогіна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 87-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_12
Доведено, що контрастивний аналіз артикуляційних баз рідної та іноземної мов є підгрунтям національно орієнтованого навчання фонетики. Він дозволяє передбачати й попереджати ймовірні вияви фонетичної інтерференції й будувати систему роботи над вимовою відповідно до потреб і труднощів носіїв тієї чи іншої мови. Запропоновано зміст і порядок опрацювання фонетичного матеріалу для постановки чи корекції української та російської вимови носіям китайської, турецької, перської мов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.121 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Прожогіна І. М. 
Проблеми постановки російської вимови носіям китайської мови [Електронний ресурс] / І. М. Прожогіна // Мовні і концептуальні картини світу. - 2017. - Вип. 59. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2017_59_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.529 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Прожогіна І. М. 
Лінгводидактичні прийоми ознайомлення з інонаціональними культурними концептами [Електронний ресурс] / І. М. Прожогіна // Мовні і концептуальні картини світу. - 2019. - Вип. 66(2). - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2019_66(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.202 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Прожогіна І. 
Науково-дослідницька практика в освітніх програмах підготовки магістрів філології [Електронний ресурс] / І. Прожогіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2022. - Вип. 4. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2022_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Прожогіна І. 
Лінгводидактичний потенціал етнокультурного концепту вишиванка в навчанні української мови як іноземної [Електронний ресурс] / І. Прожогіна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2022. - Вип. 41. - С. 26-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2022_41_4
Занурення чужоземців в українське мовне та культурне середовище потребує від викладача як фасилітатора цього процесу застосування ефективних методів та прийомів роботи з матеріалами лінгвокраїнознавчого та лінгвосоціокультурного змісту, розробка яких є актуальним завданням сучасної лінгводидактики. У руслі сучасної освітньої та методичної парадигми, а саме компетентнісного підходу до навчання, розглянуто лінгводидактичний потенціал українського культурного концепту ВИШИВАНКА у навчанні української мови як іноземної. Доведено, що потужний потенціал етнокультурного концепту ВИШИВАНКА можна використовувати не лише у практичному курсі української як іноземної, а й у викладанні спеціальних навчальних дисциплін, зокрема з виразним лінгвокраїнознавчим чи лінгвокультурознавчим та/або науковим складником, а також у країнознавчій та дослідницькій практиках студентів. Підкреслено доцільність застосування зіставного, або кроскультурного аналізу при вивченні іноземної мови і культури. Концепт може бути о'бєктом дослідження в курсових та кваліфікаційних роботах студентів-філологів. Акцентовано роль етнокультурного концепту ВИШИВАНКА у формуванні загальної комунікативної компетентності (зокрема, її лексичного та граматичного складників), міжкультурної комунікативної, а також лінгвокраїнозна вчої та лінгвокультурологічної компетентностей іноземних студентів. Для розвитку визначених компетентностей у різних видах мовленнєвої діяльності запропоновано конкретні вправи та завдання: для іноземних студентів бакалаврату філологічного профілю, слухачів підготовчих відділень і для іноземців-нефілологів усіх рівнів освіти (у фокусі перебувають лексеми з національно-культурним компонентом значення: вишиванка, вишивати, вишивка тощо); для іноземних студентів магістратури й аспірантури філологічного та культурологічного профілів (із фокусуванням на специфіці етнокультурного концепту ВИШИВАНКА, його номінативного поля та структури; підкреслено особливе значення ціннісного виміру концепту). Містяться рекомендації щодо використання пісенного матеріалу на заняттях з української мови як іноземної ("Два кольори", "Пісня про рушник").
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.784 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського