Пошуковий запит: (<.>A=Савіна Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Савіна Г. Стратегічні орієнтири для менеджера : І. А. Ігнатьєва. Стратегічний менеджмент: теорія, методологія, практика. - К.: Знання України, 2005. - 250 с. [Електронний ресурс] / Г. Савіна // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - № 11. - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2005_11_13
|
2. |
Савіна Г. Г. Науково-методичні підходи до оцінки вартості бренду [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. О. Швець, М.В. Шаповалюк // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_30
|
3. |
Савіна Г. Г. Ключові проблеми управління інноваційною діяльністю промислових підприємств [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Є. О. Зінченко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2012. - Вип. 8(2). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__18
|
4. |
Савіна Г. Г. Психоемоційний аспект формування стереотипу сприйняття бренда [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. О. Швець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3(2). - С. 294-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_3(2)__65
|
5. |
Савіна Г. Г. Колективні та індивідуальні мотиви інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, І. А. Крутій, О. В. Скоробагатько // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_13 Розглянуто особливості індивідуальних та колективних мотивів інноваційної діяльності. Надане сутнісне розмежування колективних та індивідуальних мотивів. Наведено елементи моделі мотивування до здійснення інновацій.
|
6. |
Савіна Г. Г. Математичне обгрунтування оптимального періоду впровадження технологічних інновацій [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. В. Коровіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 9. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_9_9
|
7. |
Савіна Г. Г. Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_15 Розглянуто суть понять "позитивний імідж" та "ділова репутація" у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділову репутацію розглянуто як конкурентні переваги підприємства.
|
8. |
Савіна Г. Г. Особливості бюджетування в логістичних системах промислових підприємств [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. С. Бондаренко // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 4. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_4_11 Обгрунтовано особливості реалізації бюджетування в мікрологістичних системах, визначено характерні риси та переваги логістично-орієнтованої системи бюджетування, доведено доцільність її використання на промислових підприємствах за умов логістизації економіки.
|
9. |
Савіна Г. Г. Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, А. П. Лазарева, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 4. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_4_23 Уточнено поняття "промисловий туризм" з урахуванням іміджевого аспекту. Наведено основні вигоди іміджевого характеру, які одержує промислове підприємство як туристичний об'єкт та територія його розташування. Доведено зв'язок покращання іміджу з економічними вигодами підприємства.
|
10. |
Савіна Г. Г. Практичні аспекти оцінювання ефективності управління підприємством комплексу комунальних послуг [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Т. І. Скібіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 24. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_24_10
|
11. |
Савіна Г. Г. Рецензія на монографію "Організаційно-економічний механізм формування та розвитку альянсів у сфері зв’язку та інформатизації України" [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 463-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_76
|
12. |
Шостакович-Корецька Л. Р. Особливості сучасного перебігу вітряної віспи [Електронний ресурс] / Л. Р. Шостакович-Корецька, Г. О. Ревенко, І. В. Будаєва, Г. А. Савіна, Т. І. Люта // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2014. - Вип. 42(2). - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2014_42(2)__61
|
13. |
Савіна Г. Г. Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Ю. О. Джерелюк // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_15 Досліджено питання імітаційного моделювання конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі. Розроблено науково-методичний підхід, який дозволяє сформувати аналітичні параметри антикризової стійкості підприємств у двох змістовних сукупностях: показника конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості підприємства та показника рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства. Представлено практичну технологію імітаційного моделювання та сценарного підходу щодо формування конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та системного забезпечення антикризової стійкості підприємства, що включає постановку задачі, побудову імітаційної моделі. Наведено візуалізацію імітаційної моделі конкурентної позиції за рівнем зовнішньої антикризової стійкості та рівня системного забезпечення зовнішньої антикризової стійкості підприємства графічними засобами СКМ Maple. Обгрунтовано, що застосування імітаційного моделювання та сценарного підходу полягає в розширенні можливостей для діяльності підприємств і дозволяє посилювати свої позиції в конкурентному середовищі.
|
14. |
Савіна Г. Г. Вплив організаційної структури на стратегію інноваційної діяльності на підприємствах інфокомунікаційної галузі [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, А. Д. Петрашевська, Д. О. Бочкарев, Є. М. Брєєва, В. В. Гацан // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(2). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(2)__7
|
15. |
Савіна Г. Г. Мотиваційно-логістичне середовище як інструмент забезпечення ефективного управління фінансовими потоками в мікрологістичних системах [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2019. - № 3. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_3_26
|
16. |
Савіна Г. Г. Діджиталізація бізнес-моделей інноваційної діяльності промислових підприємств як важлива конкурентна перевага [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, І. М. Черевко, Н. В. Антош // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_15
|
17. |
Савіна Г. Г. Фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на рівень ефективності управління підприємством комплексу комунальних послуг [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Т. І. Скібіна. // Ефективна економіка. - 2016. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_12_11
|
18. |
Савіна Г. Г. Управління клієнтською базою туристичного підприємства із застосуванням інтернет-ресурсів: економічний аспект [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. В. Яковенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25(2)__23
|
19. |
Савіна Г. Г. Сутність управління іміджем організації в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Д. С. Макарчук // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2021. - № 1. - С. 257-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_1_35
|
20. |
Власенко Н. А. Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій "Маркетингу взаємовідносин" у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживача [Електронний ресурс] / Н. А. Власенко, Г. Г. Савіна, С. Ю. Савін, Р. М. Набока, К. В. Трухачова, М. В. Манзик // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2021. - № 3. - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_3_25
|
| |