Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (23)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Савіна Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Савіна Г. 
Стратегічні орієнтири для менеджера : І. А. Ігнатьєва. Стратегічний менеджмент: теорія, методологія, практика. - К.: Знання України, 2005. - 250 с. [Електронний ресурс] / Г. Савіна // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - № 11. - С. 81-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2005_11_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Савіна Г. Г. 
Науково-методичні підходи до оцінки вартості бренду [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. О. Швець, М.В. Шаповалюк // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Савіна Г. Г. 
Ключові проблеми управління інноваційною діяльністю промислових підприємств [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Є. О. Зінченко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2012. - Вип. 8(2). - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Савіна Г. Г. 
Психоемоційний аспект формування стереотипу сприйняття бренда [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. О. Швець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3(2). - С. 294-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_3(2)__65
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.511 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Савіна Г. Г. 
Колективні та індивідуальні мотиви інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, І. А. Крутій, О. В. Скоробагатько // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_13
Розглянуто особливості індивідуальних та колективних мотивів інноваційної діяльності. Надане сутнісне розмежування колективних та індивідуальних мотивів. Наведено елементи моделі мотивування до здійснення інновацій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.665 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Савіна Г. Г. 
Математичне обгрунтування оптимального періоду впровадження технологічних інновацій [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. В. Коровіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 9. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_9_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 653.076 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Савіна Г. Г. 
Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_15
Розглянуто суть понять "позитивний імідж" та "ділова репутація" у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділову репутацію розглянуто як конкурентні переваги підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.02 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Савіна Г. Г. 
Особливості бюджетування в логістичних системах промислових підприємств [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. С. Бондаренко // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 4. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_4_11
Обгрунтовано особливості реалізації бюджетування в мікрологістичних системах, визначено характерні риси та переваги логістично-орієнтованої системи бюджетування, доведено доцільність її використання на промислових підприємствах за умов логістизації економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Савіна Г. Г. 
Промисловий туризм як інструмент формування позитивного іміджу [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, А. П. Лазарева, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 4. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_4_23
Уточнено поняття "промисловий туризм" з урахуванням іміджевого аспекту. Наведено основні вигоди іміджевого характеру, які одержує промислове підприємство як туристичний об'єкт та територія його розташування. Доведено зв'язок покращання іміджу з економічними вигодами підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 154.887 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Савіна Г. Г. 
Практичні аспекти оцінювання ефективності управління підприємством комплексу комунальних послуг [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Т. І. Скібіна // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 24. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_24_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.877 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Савіна Г. Г. 
Рецензія на монографію "Організаційно-економічний механізм формування та розвитку альянсів у сфері зв’язку та інформатизації України" [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 463-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_76
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шостакович-Корецька Л. Р. 
Особливості сучасного перебігу вітряної віспи [Електронний ресурс] / Л. Р. Шостакович-Корецька, Г. О. Ревенко, І. В. Будаєва, Г. А. Савіна, Т. І. Люта // Проблеми військової охорони здоров'я. - 2014. - Вип. 42(2). - С. 387-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prvozd_2014_42(2)__61
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Савіна Г. Г. 
Імітаційне моделювання антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Ю. О. Джерелюк // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_15
Досліджено питання імітаційного моделювання конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства в конкурентному середовищі. Розроблено науково-методичний підхід, який дозволяє сформувати аналітичні параметри антикризової стійкості підприємств у двох змістовних сукупностях: показника конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості підприємства та показника рівня системного забезпечення антикризової стійкості підприємства. Представлено практичну технологію імітаційного моделювання та сценарного підходу щодо формування конкурентної позиції за рівнем антикризової стійкості та системного забезпечення антикризової стійкості підприємства, що включає постановку задачі, побудову імітаційної моделі. Наведено візуалізацію імітаційної моделі конкурентної позиції за рівнем зовнішньої антикризової стійкості та рівня системного забезпечення зовнішньої антикризової стійкості підприємства графічними засобами СКМ Maple. Обгрунтовано, що застосування імітаційного моделювання та сценарного підходу полягає в розширенні можливостей для діяльності підприємств і дозволяє посилювати свої позиції в конкурентному середовищі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 544.817 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Савіна Г. Г. 
Вплив організаційної структури на стратегію інноваційної діяльності на підприємствах інфокомунікаційної галузі [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, А. Д. Петрашевська, Д. О. Бочкарев, Є. М. Брєєва, В. В. Гацан // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(2). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Савіна Г. Г. 
Мотиваційно-логістичне середовище як інструмент забезпечення ефективного управління фінансовими потоками в мікрологістичних системах [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2019. - № 3. - С. 194-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_3_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Савіна Г. Г. 
Діджиталізація бізнес-моделей інноваційної діяльності промислових підприємств як важлива конкурентна перевага [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, І. М. Черевко, Н. В. Антош // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 2. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.084 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Савіна Г. Г. 
Фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на рівень ефективності управління підприємством комплексу комунальних послуг [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Т. І. Скібіна. // Ефективна економіка. - 2016. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_12_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Савіна Г. Г. 
Управління клієнтською базою туристичного підприємства із застосуванням інтернет-ресурсів: економічний аспект [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, О. В. Яковенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 25(2). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_25(2)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 692.908 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Савіна Г. Г. 
Сутність управління іміджем організації в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. Г. Савіна, Д. С. Макарчук // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2021. - № 1. - С. 257-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_1_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 777.046 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Власенко Н. А. 
Рекламні особливості на ринку туристичних послуг, як універсалій "Маркетингу взаємовідносин" у контексті формування стратегії збуту в ключі PR-технологій створення лояльної поведінки споживача [Електронний ресурс] / Н. А. Власенко, Г. Г. Савіна, С. Ю. Савін, Р. М. Набока, К. В. Трухачова, М. В. Манзик // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2021. - № 3. - С. 200-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 767.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського