Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Самсонов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Кумпяк О. Г. Практический опыт восстановления живучести десятиэтажного крупнопанельного жилого дома после взрыва газового баллона [Електронний ресурс] / О. Г. Кумпяк, З. Р. Галяутдинов, О. Р. Пахмурин, В. С. Самсонов // Будівельні конструкції. - 2013. - Вип. 78(1). - С. 353-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/buko_2013_78(1)__51
| 2. |
Самсонов В. М. Проблеми залучення членів територіальних громад до участі у місцевому самоврядуванні [Електронний ресурс] / В. М. Самсонов // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право. - 2010. - № 3. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnau_2010_3_21 Розглянуто проблеми залучення членів територіальних громад до участі у місцевому самоврядуванні. Основну увагу акцентовано на питаннях взаємодії місцевого населення з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.
| 3. |
Maзуренко O. O. Технічна діагностика багатоканальної системи контролю теплового стану турбогенератора [Електронний ресурс] / O. O. Maзуренко, В. В. Самсонов // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 5. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_5_22
| 4. |
Maзуренко O. O. Діагностика і управління розвитком теплових дефектів діючого турбогенератора [Електронний ресурс] / O. O. Maзуренко, В. В. Самсонов // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2014. - Т. 20, № 3. - С. 157-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2014_20_3_21
| 5. |
Maзуренко O. O. Використання системи "масіт" для оперативного контролю температурного поля працюючого генератора [Електронний ресурс] / O. O. Maзуренко, В. В. Самсонов, В. П. Шуліка, Л. Й. Воробйов // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 52. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_52_2
| 6. |
Мазуренко О. О. Підвищення надійності експлуатації електротехнічного перетворювача [Електронний ресурс] / О. О. Мазуренко, В. В. Самсонов, О. А. Хлобистова, В. П. Угляренко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 53. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_53_14
| 7. |
Костіков М. П. Архітектура експертно-навчальної системи граматики іноземної мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2015. - № 4. - С. 145–149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2015_4_23 Розроблено загальну архітектуру та алгоритми роботи експертно-навчальної системи граматики іноземної мови. Описано етапи керування процесом навчання на основі циклу управління Анрі Файоля та модель навчального процесу із реалізацією механізму зворотного зв'язку на всіх етапах управління. Розглянуто задачу визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань студента. Описано алгоритм проходження студентом навчальних вправ, а також особливості взаємодії користувача з системою на етапах виконання вправ і контролю знань.
| 8. |
Мазуренко О. О. Оперативне прогнозування рівня і швидкості збільшення температури пошкодженого вузла турбогенератора [Електронний ресурс] / О. О. Мазуренко, В. В. Самсонов, Л. Й. Воробйов // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 1. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_1_12 Зазначено, що інформаційним технологіям технічної діагностики теплового стану турбогенератора належить вирішальна роль у продовженні надійної роботи вітчизняних турбогенераторів, які майже повністю відпрацювали свій проектний ресурс. Але їх недоліком є те, що вони, як правило, реагують на виникнення дефекту і не надають оцінки небезпеки розвитку дефекту, що виник, а також не відстежують його розвиток у часі. Запропонований метод оперативного прогнозування закону збільшення температури пошкодженого вузла турбогенератора забезпечує можливість управління розвитком дефекту турбогенератора і є основою для вдосконалення інформаційної технології діагностики теплового стану статора та інших основних вузлів турбогенератора.
| 9. |
Самсонов В. В. Оптимізація процесу лабораторних досліджень на основі системного підходу [Електронний ресурс] / В. В. Самсонов, А. М. Сільвестров, О. М. Скринник // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_4_5 Розглянуто проблему підвищення ефективності існуючих лабораторних досліджень загальноінженерних дисциплін, які характеризуються застарілою фізико-математичною основою, що знижує інтерес у студентів до більш глибокого аналізу об'єктів і процесів. Доведено, що експериментальні дослідження повинні мати своєю метою уточнення математичної моделі об'єкта, що досліджується, на основі системного підходу, за якого результати досліджень оцінюються основними показниками якості освітніх ресурсів, таких як успішність, валідність, надійність і технологічність. Для критерію успішності введено діапазон оцінок, які встановлюються розробником курсу. Під технологічністю мається на увазі ступінь автоматизації обробки результатів дослідження. Процес оптимізації лабораторних досліджень проілюстровано на конкретному прикладі.
| 10. |
Костіков М. П. Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_21_10 Під час створення електронних засобів навчання іноземних мов необхідно повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій в управлінні процесом навчання. Сучасні інтелектуальні навчальні системи завдяки моделюванню предметної області та знань студента дозволяють зробити цей процес адаптивним та індивідуалізованим. Мета роботи - дослідження можливостей застосування цих методів у навчанні граматики польської мови в Україні з урахуванням її специфіки. Проаналізовано підходи до використання моделі студента в сучасних інтелектуальних навчальних системах із метою забезпечення індивідуалізації навчання. Розроблено структуру моделі студента і загальний алгоритм роботи експертно-навчальної системи граматики польської мови. Досліджено моделювання знання та забування студентами з плином часу окремих елементів навчання в рамках імовірнісної (стохастичної) моделі, а також прогнозування майбутніх імовірностей знання з урахуванням індивідуальних швидкостей забування навчальної інформації. Сформульовано цільову функцію якості навчання, що враховує частотність граматичних правил для певного обсягу слів, що вивчаються, та зв'язків із іншими правилами. Розглянуто задачу формування наступного кроку навчання, враховуючи необхідність попереднього засвоєння базових, пов'язаних правил, а також визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань.
| 11. |
Костіков М. П. Модель студента й алгоритм навчання експертно-навчальної системи граматики польської мови [Електронний ресурс] / М. П. Костіков, В. В. Самсонов // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 21. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_21_10 Під час створення електронних засобів навчання іноземних мов необхідно повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій в управлінні процесом навчання. Сучасні інтелектуальні навчальні системи завдяки моделюванню предметної області та знань студента дозволяють зробити цей процес адаптивним та індивідуалізованим. Мета роботи - дослідження можливостей застосування цих методів у навчанні граматики польської мови в Україні з урахуванням її специфіки. Проаналізовано підходи до використання моделі студента в сучасних інтелектуальних навчальних системах із метою забезпечення індивідуалізації навчання. Розроблено структуру моделі студента і загальний алгоритм роботи експертно-навчальної системи граматики польської мови. Досліджено моделювання знання та забування студентами з плином часу окремих елементів навчання в рамках імовірнісної (стохастичної) моделі, а також прогнозування майбутніх імовірностей знання з урахуванням індивідуальних швидкостей забування навчальної інформації. Сформульовано цільову функцію якості навчання, що враховує частотність граматичних правил для певного обсягу слів, що вивчаються, та зв'язків із іншими правилами. Розглянуто задачу формування наступного кроку навчання, враховуючи необхідність попереднього засвоєння базових, пов'язаних правил, а також визначення оптимального інтервалу часу між заняттями залежно від поточного рівня знань.
|
|
|