Пошуковий запит: (<.>A=Сидорчук Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сидорчук Н. Г. Післядипломна педагогічна освіта як структурний компонент освіти дорослих [Електронний ресурс] / Н. Г. Сидорчук, О. А. Орлова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_26 Розглянуто проблему післядипломного освіти як структурного компонента освіти дорослих. Визначено сучасний стан післядипломної педагогічної освіти. Обґрунтовано поняття дорослого, який навчається. Розглянуто базові характеристики дорослого у період навчання.Рассмотрена проблема последипломного образования как структурного элемента образования взрослых, который обеспечивает профессиональную переподготовку педагогов. Проанализировано становление последипломного образования на современном этапе. Раскрыто понятие взрослого ученика.The authors consider the problem of post-graduate education as a structural element of adult education, which provides professional training of the teachers. It is shown that improving the quality of education should be aimed at ensuring of economic recovery and solving social problems, necessary for further personality's learning and self-improvement.
|
2. |
Мазур О. А. Формування національної термінологічної системи в галузі зварювання на основі віртуальних лексикографічних лабораторій [Електронний ресурс] / О. А. Мазур, В. С. Петрук, С. В. Пустовойт, М. В. Надутенко, І. В. Остапова, Н. М. Сидорчук, В. А. Широков // Вісник Національної академії наук України. - 2014. - № 4. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2014_4_13 Розглянуто особливості формування багатомовної лексикографічної системи української термінології в галузі зварювання та споріднених процесів на принципах адекватності російськомовній термінології та загальноприйнятій у світовому науково-технічному просторі - англомовній.
|
3. |
Сидорчук Н. Історико-педагогічні передумови становлення освіти у найдавніші часи [Електронний ресурс] / Н. Сидорчук // Історико-педагогічний альманах. - 2008. - Вип. 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2008_1_8
|
4. |
Сидорчук Н. Л. Педагогічна рефлексія як вияв творчого потенціалу особистості педагога [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_9_42
|
5. |
Сидорчук Н. В. Міжнародна інтеграція в Європі. Місце України в ЄС [Електронний ресурс] / Н. В. Сидорчук, Ж. В. Семчук // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_36
|
6. |
Сидорчук Н. Г. Середньовічний університет: мистецтво педагогічної дії [Електронний ресурс] / Н. Г. Сидорчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 66. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_66_29
|
7. |
Сидорчук Н. Г. Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів [Електронний ресурс] / Н. Г. Сидорчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_2_7
|
8. |
Сидорчук Н. Г. Історичні реалії становлення та розвитку вітчизняної університетської освіти (ХVІІ-ХVІІІ ст.) [Електронний ресурс] / Н. Г. Сидорчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_23
|
9. |
Сидорчук Н. Проблеми мови, історії та літератури на сторінках народовської преси 1860–1900 рр. [Електронний ресурс] / Н. Сидорчук // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2012. - Вип. 27. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuufilol_2012_27_38
|
10. |
Сидорчук Н. Г. Оновлення змісту педагогічних знань: рекреаційний аспект [Електронний ресурс] / Н. Г. Сидорчук // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2015. - Вип. 2. - С. 185-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2015_2_17
|
11. |
Сидорчук Н. Національна рамка кваліфікацій: порівняльний аналіз досвіду України та Польщі [Електронний ресурс] / Н. Сидорчук // Українська полоністика. - 2014. - Вип. 11. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2014_11_32
|
12. |
Сидорчук Н. Л. Основи формування рефлексивних умінь у майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2014. - Вип. 2. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2014_2_29
|
13. |
Сидорчук Н. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх інженерів-будівельників: рефлексивна парадигма [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 13(2). - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_13(2)__47
|
14. |
Сидорчук Н. В. Полеміка на сторінках народовської преси, боротьба за українську мову [Електронний ресурс] / Н. В. Сидорчук // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 399-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_125
|
15. |
Сидорчук Н. В. Повышение интенсивности излучения в трехмерной фотонной структуре с дефектной модой [Електронний ресурс] / Н. В. Сидорчук, С. Л. Просвирнин // Радиофизика и радиоастрономия. - 2015. - Т. 20, № 3. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rphra_2015_20_3_4 Исследовано резонансное увеличение коэффициента прохождения плоской электромагнитной волны через многослойный трехмерный полностью диэлектрический фотонный кристалл, в котором для получения высокой плотности моды специально создан дефектный слой с включениями активной среды. Проведено сравнение значений коэффициента прохождения для структур с разными толщинами дефектного слоя и с разными значениями мнимой части диэлектрической проницаемости активной среды.
|
16. |
Сидорчук Н. Л. Педагогічні умови формування рефлексивної культури у фаховій підготовці майбутніх інженерів-будівельників [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_3_19 Досліджено проблему формування рефлексивної культури майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки. Висвітлено основні напрями та підходи до трактування сутності понять "рефлексія", "професійна рефлексія", "професійна культура", "професійна підготовка". Визначено сутність поняття "рефлексивна культура майбутнього інженера-будівельника" та його структуру (мотиваційно-аксіологічний, змістово-теоретичний, процесуально дійовий). Виявлено критерії (особистісний, пізнавальний, діяльнісний), показники та рівні (високий, достатній, первинний, елементарний) сформованості рефлексивної культури майбутніх інженерів-будівельників і проаналізовано стан її сформованості. Обгрунтовано та перевірено сукупність педагогічних умов (наступність і поетапність формування рефлексивної культури в ході фахової підготовки студентів; навчально-методичне забезпечення формування в таких будівельників знань щодо рефлексивної культури та рефлексивних умінь; створення рефлексивного середовища освітнього процесу та використання потенціалу неформального навчання задля залучення студентів до рефлексивної діяльності), розроблено й апробовано модель та експериментальну методику формування означеного феномену. За результатами дослідження встановлено ефективність нового підходу до вибору педагогічних умов і впровадження моделі формування рефлексивної культури цих фахівців.
|
17. |
Сидорчук Н. Л. Зміст та структура рефлексивної культури майбутніх інженерів-будівельників [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_35
|
18. |
Сидорчук Н. Л. Формування рефлексивної культури майбутніх інженерів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. Л. Сидорчук // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2016. - № 53. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2016_53_18
|
19. |
Сидорчук Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" [Електронний ресурс] / Н. Сидорчук, І. Огороднійчук // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_20
|
20. |
Шевцова О. Й. Конкурентна позиція банку на кредитному ринку: методичні особливості оцінки [Електронний ресурс] / О. Й. Шевцова, Н. О. Сидорчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 27(3). - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_27(3)__22
|
| |