Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (19)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сігаєва Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Сігаєва Л. 
Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні дорослих [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_34
Розглянуто різні інформаційні технології, які упроваджені за сучасних умов в роботі ВУЗ України. Акцентовано увагу на використанні педагогічних технологій, визначено їх роль у навчанні дорослих. Висвітлено структуру технології вчення як систему певних операцій, технічних дій і функцій тих, хто учить, і тих, хто вчиться, згрупованих за основними етапами процесу вчення. Зроблено висновок, що продуктивними є технології, які дозволяють організовувати учбовий процес з урахуванням професійного напрямку навчання, а також з орієнтацією на особистість студента, враховуючи його інтереси, схильності та здібності.Рассмотрены различные информационные технологии, которые внедрены в современных условиях в работе ВУЗ Украины. Акцентировано внимание на использовании педагогических технологий, определена их роль в обучении взрослых. Освещена структура технологии обучения как система определенных операций, технических действий и функций тех, кто учит, и тех, кто учится, сгруппированных по основным этапам процесса обучения. Сделан вывод, что продуктивными являются технологии, позволяющие организовать учебный процесс с учетом профессиональной направленности обучения, а также ориентацией на личность студента, учитывая его интересы, склонности и способности.The article examines the various information technologies that are currently applied in the work of higher educational institutions of Ukraine. It has focused on the use of educational technologies, defined their role in adults teaching, highlighted the structure of education technology as a system of certain operations, technical acts and functions of teachers and learners, grouped according to main stages of the learning process. The author concludes that productive are technologies enabling to organize the learning process based on the professional orientation, training, and focus on student’s individual, taking into account his interests, inclinations and abilities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.599 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Сігаєва Л. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(2). - С. 132-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(2)__18
Проаналізовано становлення та розвиток освіти дорослих в Україні упродовж другої половини XX ст. та на початку XXI ст., виявлено тенденції й особливості, пов'язані з соціально-економічним становищем і культурним поступом держави. Розкрито базові поняття проблеми освіти дорослих, проведено ретроспективний аналіз розвитку освіти дорослих з другої половини XIX ст. до другої половини XX ст. Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих в Україні в другій половині XX - на початку XXI ст. Висвітлено розвиток освіти дорослих в зарубіжних країнах: США, в країнах Європейського Союзу, в Російській Федерації. Подано характеристику структури освіти дорослих в Україні, розглянуто освіту дорослих із соціальне незахищених груп населення, а також висвітлено питання використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих. Визначено роль Всеукраїнського координаційного бюро міжнародної суспільно-державної програми "Освіта дорослих в Україні". Розглянуто тенденції розвитку освіти дорослих в Україні на початку XXI ст., обгрунтовано перспективні напрями розвитку освіти дорослих в Українській державі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.153 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сігаєва Л. Є. 
Форми розвитку професіоналізму сімейних лікарів в системі післядипломної медичної освіти України [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, Л. А. Михайленко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 1. - С. 54-58 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сігаєва Л. Є. 
Перспективні напрями розвитку освіти дорослих в Україні [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_18_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.038 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сігаєва Л. Є. 
Професійна освіта дорослих як соціальна цінність [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сігаєва Л. Є. 
Сучасні підходи до якості освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 213-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сігаєва Л. Є. 
Підготовка освітніх менеджерів на засадах андрагогіки [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, А. В. Опольська // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 201-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.462 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сігаєва Л. Є. 
Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх фахівців у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 68. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_68_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.826 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сігаєва Л. Є. 
Зарубіжний досвід управління вищою освітою: основні тенденції [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 72(2). - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_72(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сігаєва Л. 
Ретроспективний аналіз розвитку освіти дорослих у другій половині ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 294-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сігаєва Л. Є. 
Професійний розвиток особистості вчителя в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 252-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сігаєва Л. Є. 
Інноваційні технології в навчанні дорослих [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - № 16. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_16_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сігаєва Л. 
Рецензія на монографію Пилинського Я. "Від нації мігрантів до нації патріотів. Як американська освіта створила американську націю" [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2018. - Вип. 7(1). - С. 292-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2018_7(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 59.188 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Сігаєва Л. 
Розвиток освіти дорослих в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_10
Висвітлено основні тенденції розвитку освіти в Україні у другій половині ХХ - початку ХХІ ст., її періодизацію, концепцію розвитку для різних груп населення та використання сучасних освітніх технологій. Проаналізовано розвиток освіти в контексті реалізації міжнародних програм, вплив Гамбурзької конференції 1997 р. на світове співробітництво в сфері освіти, визначено перспективні напрями формування її системи в ХХІ ст.Освещены основные тенденции развития образования в Украине во второй половине ХХ - начале ХХІ ст., его периодизация, концепция развития для разных групп населения и использования современных образовательных технологий. Проанализированы развитие образования в контексте реализации международных программ, влияние Гамбургской конференции 1997 г. на мировое сотрудничество в сфере образования, определены перспективные направления формирования его системы в ХХІ ст.Подано аналіз розвитку освіти дорослих в Україні на початоку ХХ ст., охарактеризовано систему освіти та освіти дорослих. Показано трансформацію освітніх закладів, визначено форми організації освіти дорослих та особливості змісту їх навчання.Дан анализ развития образования взрослых в Украине в начале ХХ в., охарактеризована система образования и образования взрослых. Показана трансформация образовательных учреждений, определены формы организации образования взрослых и особенности содержания их обучения.Based on the archive documents and materials the paper presents the analysis of the adults education development in Ukraine at the beginning of the XX th century, characteristic of education system and adults education system particularly, transformation of educational establishments, forms of adults education and peculiarities of their learning content.Розглянуто проблему розвитку освіти дорослих в сучасній Україні. Визначено об’єктивні фактори, що перешкоджають розвитку освіти дорослих в країні та визначає перспективні шляхи його розвитку.Рассмотрено проблему развития образования взрослых в современной Украине. Определено объективные факторы, препятствующие развитию образования взрослых в стране и определяет перспективные пути его развития.Consider the problem of adult education in modern Ukraine. Defined objective factors impeding the development of adult education in the country and identifies promising ways of its development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.776 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Сігаєва Л. Є. 
Використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих України [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 28. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_28_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сігаєва Л. Л. 
Якість вищої освіти: загальна тенденція сучасності [Електронний ресурс] / Л. Л. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - № 34. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2015_34_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.037 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сігаєва Л. Є. 
Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні в другій половині ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Т. 1, Вип. 33. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2011_1
Проаналізовано становлення та розвиток освіти дорослих в Україні упродовж другої половини XX ст. та на початку XXI ст., виявлено тенденції й особливості, пов'язані з соціально-економічним становищем і культурним поступом держави. Розкрито базові поняття проблеми освіти дорослих, проведено ретроспективний аналіз розвитку освіти дорослих з другої половини XIX ст. до другої половини XX ст. Розглянуто методологічні засади, національні, загальноєвропейські та світові чинники, що зумовили розвиток освіти дорослих в Україні в другій половині XX - на початку XXI ст. Висвітлено розвиток освіти дорослих в зарубіжних країнах: США, в країнах Європейського Союзу, в Російській Федерації. Подано характеристику структури освіти дорослих в Україні, розглянуто освіту дорослих із соціальне незахищених груп населення, а також висвітлено питання використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих. Визначено роль Всеукраїнського координаційного бюро міжнародної суспільно-державної програми "Освіта дорослих в Україні". Розглянуто тенденції розвитку освіти дорослих в Україні на початку XXI ст., обгрунтовано перспективні напрями розвитку освіти дорослих в Українській державі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.152 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Сігаєва Л. Є. 
Трансформація університетської освіти: історія та реалії [Електронний ресурс] / Л. Є. Сігаєва // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 150. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2021_150_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Сігаєва Л. 
Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 4. - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_4_34
Висвітлено основні тенденції розвитку освіти в Україні у другій половині ХХ - початку ХХІ ст., її періодизацію, концепцію розвитку для різних груп населення та використання сучасних освітніх технологій. Проаналізовано розвиток освіти в контексті реалізації міжнародних програм, вплив Гамбурзької конференції 1997 р. на світове співробітництво в сфері освіти, визначено перспективні напрями формування її системи в ХХІ ст.Освещены основные тенденции развития образования в Украине во второй половине ХХ - начале ХХІ ст., его периодизация, концепция развития для разных групп населения и использования современных образовательных технологий. Проанализированы развитие образования в контексте реализации международных программ, влияние Гамбургской конференции 1997 г. на мировое сотрудничество в сфере образования, определены перспективные направления формирования его системы в ХХІ ст.Подано аналіз розвитку освіти дорослих в Україні на початоку ХХ ст., охарактеризовано систему освіти та освіти дорослих. Показано трансформацію освітніх закладів, визначено форми організації освіти дорослих та особливості змісту їх навчання.Дан анализ развития образования взрослых в Украине в начале ХХ в., охарактеризована система образования и образования взрослых. Показана трансформация образовательных учреждений, определены формы организации образования взрослых и особенности содержания их обучения.Based on the archive documents and materials the paper presents the analysis of the adults education development in Ukraine at the beginning of the XX th century, characteristic of education system and adults education system particularly, transformation of educational establishments, forms of adults education and peculiarities of their learning content.Розглянуто проблему розвитку освіти дорослих в сучасній Україні. Визначено об’єктивні фактори, що перешкоджають розвитку освіти дорослих в країні та визначає перспективні шляхи його розвитку.Рассмотрено проблему развития образования взрослых в современной Украине. Определено объективные факторы, препятствующие развитию образования взрослых в стране и определяет перспективные пути его развития.Consider the problem of adult education in modern Ukraine. Defined objective factors impeding the development of adult education in the country and identifies promising ways of its development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.293 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського