Пошуковий запит: (<.>A=Фірсов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Фірсов О. В. Особливості ведення стратегії козацького війська за часів гетьмана Петра Сагайдачного [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Історичні науки.. - 2008. - Т. 83, Вип. 70. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2008_83_70_24
|
2. |
Фірсов О. В. Використання в сучасних умовах досвіду будівництва українського козацького війська у XVII ст. та його воєнного мистецтва [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Історія. - 2010. - Т. 129, Вип. 116. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2010_129_116_4
|
3. |
Фірсов О. В. Порівняльний аналіз військово-політичної діяльності гетьманів П. Сагайдачного та Б. Хмельницького [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Історичні науки. - 2010. - № 19. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlui_2010_19_25
|
4. |
Фірсов О. В. Автомобілі системи "Луцький" [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2011. - Вип. 14. - С. 44-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2011_14_5
|
5. |
Фірсов О. В. Створення чотирьохтактного вертикального двигуна внутрішнього згорання з внизу розміщеним колінвалом: до питання про пріоритет [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2012. - Вип. 15. - С. 35-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2012_15_5
|
6. |
Фірсов О. В. Борис Луцький – творець першого в світі моторизованного велосипеда класичного компонування з двигуном внутрішнього згорання [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2012. - Вип. 16. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2012_16_5
|
7. |
Фірсов О. Д. Проектування інтелектуальної транспортної системи міста [Електронний ресурс] / О. Д. Фірсов, А. Н. Бібля // Вісник Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. - 2015. - № 1. - С. 20–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2015_1_5
|
8. |
Фірсов О. В. Інженер Б. Г. Луцькой: невідомі факти про його діяльність зі створення моторних транспортних засобів [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Питання історії науки і техніки. - 2016. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pint_2016_4_5
|
9. |
Фірсов О. Д. Комплексна оцінка якості транспортного обслуговування пасажирів на міському маршруті [Електронний ресурс] / О. Д. Фірсов, Н. В. Зінченко // Системи та технології. - 2016. - № 1. - С. 107–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2016_1_13
|
10. |
Фірсов О. В. Діяльність інженера Б. Г. Луцького напередодні Першої світової війни [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2016. - Вип. 23. - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2016_23_12 Робота присвячена видатному конструктору українського походження Б. Г. Луцькому. Мета роботи - заповнити дослідницьку прогалину в біографії Б. Г. Луцького, яка пов'язана з його діяльністю напередодні Першої світової війни. На підставі архівних джерел наведені досі невідомі факти з його біографії. Зокрема, до наукового обігу вводиться невідоме раніше листування Б. Г. Луцького з інженером Б. М. Воробйовим - засновником першого в Україні авіаційного моторобудівного заводу "ДЕКА". Наведено документи з архіву Російської академії наук, з яких слідує, що Б. Г. Луцькой напередодні Першої світової війни знаходився у Німеччині і займався виготовленням нових авіаційних двигунів власної конструкції на заводі "Даймлер". Він мав намір поставити двигуни на нові літаки власної конструкції і організувати їх переліт з Німеччини до Росії за допомогою російських льотчиків. Встановлено, що Б. Г. Луцькой разом з інженером Б. М. Воробйовим та фінансистом М. К. Воробйовим в 1913 році заснували в Санкт-Петербурзі Товариство, метою якого було будівництво першого в Російській імперії заводу з виробництва авіаційних двигунів конструкції Луцького. На підставі листа Б. Г. Луцького до Б. М. Воробйова з'ясовано, що перший у світі вертикальний двигун внутрішнього згоряння з колінчастим валом розташованим під циліндром, був створений Б. Г. Луцьким у 1885 році, а перший в світі 6-циліндровий двигун у 1899 році.Роботу присвячено видатному конструктору українського походження Б. Г. Луцькому. Його діяльності в галузі літакобудування, авіаційного моторобудування та дирижаблебудування. На підставі архівних і літературних джерел наведено досі невідомі та маловідомі факти з його біографії. Зокрема, до наукового обігу введено раніше невідомі документи з особистих архівів професорів Д. М. Урнова та О. М. Урнова - онуків інженера Б. М. Воробйова. Описано конструкції літаків, авіаційних моторів і дирижабля, створених Луцьким в Німеччині в 1908 - 1934 рр. Відзначено суттєвий внесок Луцького у розвиток світового літакобудування, авіаційного моторобудування та дирижаблебудування.
|
11. |
Кочина М. Л. Модель прогнозу зміни функціонального стану спортсмена під впливом тренувального навантаження [Електронний ресурс] / М. Л. Кочина, А. А. Чернозуб, О. В. Кочін, І. К. Штефюк, О. Г. Фірсов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2019. - Т. 4, № 1. - С. 283-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2019_4_1_44
|
12. |
Фірсов О. В. Діяльність інженера Б. Г. Луцького в галузі літакобудування, авіаційного моторобудування та дирижаблебудування [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2018. - Вип. 24. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2018_24_6 Робота присвячена видатному конструктору українського походження Б. Г. Луцькому. Мета роботи - заповнити дослідницьку прогалину в біографії Б. Г. Луцького, яка пов'язана з його діяльністю напередодні Першої світової війни. На підставі архівних джерел наведені досі невідомі факти з його біографії. Зокрема, до наукового обігу вводиться невідоме раніше листування Б. Г. Луцького з інженером Б. М. Воробйовим - засновником першого в Україні авіаційного моторобудівного заводу "ДЕКА". Наведено документи з архіву Російської академії наук, з яких слідує, що Б. Г. Луцькой напередодні Першої світової війни знаходився у Німеччині і займався виготовленням нових авіаційних двигунів власної конструкції на заводі "Даймлер". Він мав намір поставити двигуни на нові літаки власної конструкції і організувати їх переліт з Німеччини до Росії за допомогою російських льотчиків. Встановлено, що Б. Г. Луцькой разом з інженером Б. М. Воробйовим та фінансистом М. К. Воробйовим в 1913 році заснували в Санкт-Петербурзі Товариство, метою якого було будівництво першого в Російській імперії заводу з виробництва авіаційних двигунів конструкції Луцького. На підставі листа Б. Г. Луцького до Б. М. Воробйова з'ясовано, що перший у світі вертикальний двигун внутрішнього згоряння з колінчастим валом розташованим під циліндром, був створений Б. Г. Луцьким у 1885 році, а перший в світі 6-циліндровий двигун у 1899 році.Роботу присвячено видатному конструктору українського походження Б. Г. Луцькому. Його діяльності в галузі літакобудування, авіаційного моторобудування та дирижаблебудування. На підставі архівних і літературних джерел наведено досі невідомі та маловідомі факти з його біографії. Зокрема, до наукового обігу введено раніше невідомі документи з особистих архівів професорів Д. М. Урнова та О. М. Урнова - онуків інженера Б. М. Воробйова. Описано конструкції літаків, авіаційних моторів і дирижабля, створених Луцьким в Німеччині в 1908 - 1934 рр. Відзначено суттєвий внесок Луцького у розвиток світового літакобудування, авіаційного моторобудування та дирижаблебудування.
|
13. |
Фірсов О. В. Борис Григорович Луцький та Україна [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Наука та наукознавство. - 2018. - № 2. - С. 111-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2018_2_8 Висвітлено внесок видатного конструктора, винахідника, вченого українського походження Бориса Григоровича Луцького в розвиток світового двигуно-, автомобіле- та літакобудування. На основі детальних даних доведено, що наприкінці XIX - у першій половині XX ст. він був одним із найвідоміших конструкторів і винахідників Європи. Показано, що хоча основним місцем його винахідницької та конструкторської діяльності була Німеччина, він постійно пропонував свої проекти для реалізації насамперед на батьківщині. Встановлено, що за заслуги перед вітчизною Б. Г. Луцький у 1903 р. був нагороджений орденом Святого Станіслава, а в 1906 р. йому було присвоєно звання спадкового почесного громадянина Російської імперії. Б. Г. Луцький до кінця життя не прийняв громадянства іншої держави. Після закінчення громадянської війни він постійно шукав шляхи для повернення на батьківщину, хотів служити Україні не з-за кордону, а проживаючи на рідній землі.
|
14. |
Фірсов О. В. Борис Григорович Луцький (до 150-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Наука та наукознавство. - 2016. - № 1. - С. 123-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2016_1_13
|
15. |
Фірсов О. Д. Удосконалення технологічного процесу маршрутного руху [Електронний ресурс] / О. Д. Фірсов, В. П. Звєрєв, О. В. Шаповалов, М. В. Михайлов // Системи та технології. - 2019. - № 2. - С. 139–160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2019_2_11
|
16. |
Кочина М. Л. Підходи до прогнозування зміни функціонального стану спортсменів, які спеціалізуються у рукопашному бої, з використанням нечіткої логіки [Електронний ресурс] / М. Л. Кочина, А. А. Чернозуб, О. В. Кочін, Р. Г. Адамович, І. К. Штефюк, О. Г. Фірсов // Клінічна інформатика і телемедицина. - 2019. - Т. 14, вип. 15. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kiit_2019_14_15_16
|
17. |
Фірсов О. В. Створення двигуна внутрішнього згоряння з півсферичною камерою: до питання про пріоритет [Електронний ресурс] / О. В. Фірсов // Дослідження з історії техніки. - 2019. - Вип. 25. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dzit_2019_25_5 Розглянуто історію створення перших двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з півсферичними камерами. Мета статті - встановити ім'я конструктора, якому належить пріоритет у створенні першого в світі ДВЗ з півсферичною камерою. Надано аналіз публікацій сучасних зарубіжних істориків про створення першого ДВЗ з півсферичними камерами. Встановлено, що більшість істориків, особливо американських, віддають пріоритет у створенні першого ДВЗ з півсферичними камерами американським конструкторам братам Еллі Рею Уелч і Фреду Стімсону Уелч, а також інженеру Чарльзу Р. Гройтеру. На підставі аналізу патентів на винаходи, отриманих братами Уелч і Чарльзом Р. Гройтером в кінці XIX - на початку XX ст., встановлено, що вони не є творцями першого в світі ДВЗ з півсферичною камерою. У своїх патентах вони не захищали конструкцію півсферичної камери згоряння, а лише використовували її при створенні нових двигунів з верхнім розподільним валом. На підставі аналізу публікацій кінця XIX - початку XX ст., а також патентів на винаходи встановлено, що пріоритет у створенні першого в світі ДВЗ з півсферичною камерою належить видатному конструктору і винахіднику українського походження Борису Григоровичу Луцькому.
|
18. |
Кочина М. Л. Система підтримки прийняття рішень лікарем щодо визначення патології екстраокулярних м’язів [Електронний ресурс] / М. Л. Кочина, Ю. А. Дьомін, О. В. Яворський, Н. М. Ковтун, О. Г. Фірсов // Офтальмологічний журнал. - 2020. - № 2. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ofzh_2020_2_14
|
19. |
Вівчарук В. П. Модель прогнозу ефективності лікування гемангіоми у дітей [Електронний ресурс] / В. П. Вівчарук, М. Л. Кочина, О. Г. Фірсов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 1. - С. 194-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_1_32
|
20. |
Гоман Т. І. Модель прогнозу перебігу та результату вагітності [Електронний ресурс] / Т. І. Гоман, О. В. Грищенко, М. Л. Кочина, О. Г. Фірсов // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2021. - Т. 6, № 1. - С. 203-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2021_6_1_33
|
| |