Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Цвид-Гром О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Цвид-Гром О. П. Інформаційно-документаційне середовище закладу вищої освіти в контексті забезпечення якості освітнього процесу [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром // Молодий вчений. - 2018. - № 12(1). - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_12(1)__44
| 2. |
Велика К. І. Особливості перекладу фітопатологічних термінів [Електронний ресурс] / К. І. Велика, О. П. Цвид-Гром, О. В. Ярмола, А. І. Єрко // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 15. - С. 127-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_15_25
| 3. |
Цвид-Гром О. П. Етнокультурна компетентність як фактор національної самоіндентифікації в умовах інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. В. Марчук, В. Г. Рєзнік // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33(2). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_33(2)__17
| 4. |
Цвид-Гром О. П. Особливості формуваня термінологічного поля "хвороби тварин" в англійській мові [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. В. Марчук, О. А. Рейда, К. С. Івлєва // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 18. - С. 225-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_18_43
| 5. |
Цвид-Гром О. П. Формування лінгвістичної та міжкультурної компетентності у майбутніх філологів на основі міждисциплінарних зв’язків латинської та інших європейських мов [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. Г. Рєзнік, К. І. Велика // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 21(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_21(2)__31
| 6. |
Цвид-Гром О. П. Визначення функціювання інверсії у науково-технічній літературі [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, К. І. Велика, О. А. Рейда // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27(1). - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2023_27(1)__36
| 7. |
Цвид-Гром О. Організація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Цвид-Гром, М. Носенко, В. Рєзнік, О. Боньковський // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 236-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_17 Висвітлено важливу роль самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов в умовах дистанційного навчання у ЗВО. Дистанційна освіта в галузі іноземних мов вимагає від викладача ретельного планування навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, моніторингу, контролю та зворотного зв'язку. Водночас, дистанційне навчання підвищує ефективність самостійної роботи студентів, розширює їх кругозір, забезпечує гармонійний розвиток умінь пізнавальної діяльності студентів, сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, гарантує високий результат опанування іноземної мови. Дистанційне навчання надає можливість вибудовувати процес самонавчання найбільш зручним для студентів чином та отримувати необхідні засоби самонавчання. Наголошено на важливості дотримання принципів організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання у ЗВО (принцип чіткого зв'язку самостійної роботи з курсом навчання, врахування індивідуальних здібностей, рівня знань, навичок та вмінь кожного студента, вибір оптимальних засобів досягнення навчальних цілей тощо). Зазначено, що головне завдання організації самостійної роботи студентів у ЗВО полягає не тільки в оптимізації її окремих видів, але й у створенні умов для підвищення активності, самостійності та відповідальності студентів у здійсненні всіх видів навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання іноземних мов. Активізація самостійної роботи студентів передбачає застосування відповідних їх рівню освітніх технологій, покликана вирішувати завдання розвитку дослідницьких умінь та творчої активності. Індивідуалізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання сприяє підвищенню успішності самостійної науково-дослідної діяльності, створює умови для самовизначення та самореалізації студента.
|
|
|