Пошуковий запит: (<.>A=Шиліна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Шиліна Н. Є. Ділові ігри як метод підготовки фахівців з інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна, Ю. В. Копитін // Захист інформації. - 2013. - т. 15, № 1. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zi_2013_15_1_8 Забезпечення надійного рівня інформаційної безпеки напряму залежить від якісної професійної підготовки майбутніх фахівців, рівня впровадження та використання інноваційних педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій та формування інформаційної культури. Проанапізований сучасний стан підготовки фахівців з інформаційної безпеки свідчить, що поточні вимоги до вмінь та навичок студентів не відповідають тим, які необхідні для побудови ефективної системи управління інформаційною безпекою організації. Розкрито методику проведення ділових ігор для підготовки фахівців з інформаційної безпеки. Описаний метод підготовки фахівців дозволить студентам краще осмислити матеріал, розвинути свої творчі здібності в розв'язанні проблеми захисту інформації, розбиратися в тих чи інших питаннях інформаційної безпеки та вчитися працювати в колективі, ділові ігри допоможуть забезпечити майбутніх фахівців з інформаційної безпеки необхідними теоретичними знаннями та практичними навиками у сфері сучасних методів та засобів захисту інформації.
|
2. |
Назаренко Т. Формування системи географічних понять у старшокласників [Електронний ресурс] / Т. Назаренко, Н. Шиліна // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_8 Виявлено, що в працях з методики викладання географії проблема формування наукових понять розглядається лише епізодично, немає аналізу технології розроблення процесу формування понять. Зауважено, що немає єдино сформованої загальної географічної системи понять, яка охоплювала б усі шкільні курси географії, забезпечуючи необхідний зв'язок між ними. Наголошено, що процес теоретизування географічної науки в шкільному курсі "Економічна і соціальна географія світу" виражається у змінах співвідношення концептуального наукового матеріалу, а системного підходу до формування географічних знань немає. Спостережено, що учні часто сприймають поняття опосередковано, за допомогою вербального або письмового відтворення. Підсумовано, що в контексті проблеми формування системи географічних понять навчально-виховний процес потребує вдосконалення.Выявлено, что в работах по методике преподавания географии проблема формирования научных понятий рассматривается лишь эпизодически, нет анализа технологии разработки процесса формирования понятий. Подчеркнуто, что нет единой географической системы понятий, которая охватывала бы все школьные курсы географии, обеспечивая необходимую связь между ними. Отмечено, что процесс теоретизирования географической науки в школьном курсе "Экономическая и социальная география мира" выражается в изменениях соотношения концептуального научного материала, а системного подхода к формированию географических знаний нет. Отмечено, что учащиеся часто воспринимают понятия косвенно, посредством вербального или письменного воспроизведения. Подытожено, что в учебно-воспитательный процесс требует совершенствования.In the article analyzed problem of forming of the system of scientific geographical concepts in high school students and its value in the pedagogical theory and practice of modern school's certain.
|
3. |
Шиліна Н. Організація самопідготовки у групі продовженого дня [Електронний ресурс] / Н. Шиліна, Т. Гудзь // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_11_16
|
4. |
Шиліна Н. Є. Використання інформаційно-комунікативних технологій навчання для підготовки дітей до школи [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Наука і освіта. - 2014. - № 10. - С. 223-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_10_52
|
5. |
Назаренко Т. Г. Формування в учнів предметної компетентності через зміст сучасного підручника географії [Електронний ресурс] / Т. Г. Назаренко, Н. В. Шиліна // Проблеми сучасного підручника. - 2017. - Вип. 19. - С. 209-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2017_19_25
|
6. |
Шиліна Н. Є. Проблема виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах сім'ї та освітніх установ [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2019. - № 3. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2019_3_9
|
7. |
Шиліна Н. Є. Дистанційне навчання в умовах пандемії: труднощі та переваги [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2021. - № 1. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2021_1_4
|
8. |
Шиліна Н. Є. Проблема дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах карантину [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2021. - № 3. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2021_3_18
|
9. |
Шиліна Н. Є. Проблема мотивації щодо використання інформаційних технологій під час дистанційного навчання в умовах карантину [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(2). - С. 193-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(2)__32
|
10. |
Шиліна Н. Розвиток творчого мислення магістрів засобами метафоричних карт [Електронний ресурс] / Н. Шиліна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 49(2). - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_49(2)__42
|
11. |
Шиліна Н. Є. Соціально-психологічний комфорт як критерій успішного навчання студентів в умовах карантину [Електронний ресурс] / Н. Є. Шиліна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2022. - № 1. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2022_1_14
|