Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>K=L'EDUCATION<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Cherusheva G. B. 
Approche synergetique comme la base methodologique du systeme de l'education professionnelle [Електронний ресурс] / G. B. Cherusheva, V. V. Parkhomenko // Статистика України. - 2016. - № 3. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2016_3_9
Проаналізовано визначення терміна "синергетика" окремими вітчизняними й зарубіжними науковцями. Зазначено, що синергетика як науковий напрям займається вивченням нелінійних процесів у складних (у багатьох випадках - самоорганізованих) системах у природі, суспільстві, техніці. Засновниками синергетичного підходу є І. Пригожин та Г. Хакен, які завдяки своїм дослідженням систем різноманітної природи вперше детально розробили основні закони, категорії та принципи синергетики як наукового мислення. Розкрито сутність синергетичного підходу. Розглянуто основні принципи синергетики. Опрацьовано основу методології класичної педагогіки. Розглянуто професійну економічну освіту як соціальну систему, що є сукупністю елементів (суб'єкти освіти, зміст, форми, рівні та профілі освіти, управління тощо) і зв'язків між ними. Відстежено основні ознаки системності та їх прояви у професійній освіті. Детально розглянуто критерії відкритості, нелінійності, нерівновісності у контексті визначення системи професійної освіти як синергетичної під час її дослідження. Обгрунтовано, що високий рівень структурованості системи професійної економічної освіти дозволяє при її аналізі скористатися синергетичним підходом. Доведено, що незамкненість системи професійної освіти передбачає тісний зв'язок із зовнішнім середовищем, яким є культура в її широкому розумінні та соціально-економічні умови. Виявлено три найважливіших аспекти застосування синергетичного підходу у педагогіці. Зауважено, що на засадах синергетичного підходу можливе створення умов для самоорганізації майбутніх економістів у процесі адаптації до реальної професійної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.431 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського