Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Аудиторія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Вялкова І. О. 
Аудиторія періодичних друкованих видань Донецької області: аналіз читацьких вподобань [Електронний ресурс] / І. О. Вялкова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 111.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Рябічев В. Л. 
Аудиторія українського сегмента всесвітньої мережі (друга половина 2013 р.) [Електронний ресурс] / В. Л. Рябічев, В. В. Литвиненко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.28 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рябічев В. Л. 
Аудиторія українського сегмента Всесвітнього павутиння(початок 2017 року) [Електронний ресурс] / В. Л. Рябічев, Д. В. Мороз // Current issues of mass communication. - 2017. - Issue 21. - С. 24-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2017_21_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 848.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Касянчук В. О. 
Аудиторія наукового журналу комунікаційної тематики: досвід видань з імпакт-фактором [Електронний ресурс] / В. О. Касянчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_1_22
Досліджено аудиторію наукових журналів комунікаційної тематики, що мають імпакт-фактор. Розглянуто способи опису потенційної аудиторії у презентаційних текстах, наголошено на необхідності їх використання задля орієнтації науковців під час вибору видання для читання або публікації роботи. Виділено такі характеристики потенційної аудиторії: предмет наукового інтересу, територіальна ознака, науковий статус, сфера діяльності. Подано характеристику авторського складу Journal of Scholarly Publishing.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.535 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Василюк Т. 
Аудиторія як автор інформації: роль користувачів у створенні контенту [Електронний ресурс] / Т. Василюк // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 45. - С. 360-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_45_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.953 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ятчук О. М. 
Аудиторія телебачення як чинник формування соціально-комунікативних відносин [Електронний ресурс] / О. М. Ятчук, Н. О. Кодацька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2019. - Т. 30(69), № 4(2). - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2019_30(69)_4(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського