Пошуковий запит: (<.>T=Виховний ідеал$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Єршова Л. Виховний ідеал українського селянства [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_3 Висвітлено зміст виховного ідеалу українського селянського стану в ХІХ – на початку ХХ ст. Проаналізовано історичні та філософські дослідження стосовно трансформації цінностей українського селянства. Зроблено висновок, що у ХІХ – на початку ХХ ст. виховний ідеал селянського стану акумулював основні життєві орієнтири українського селянина, найважливіші християнські чесноти, найвиразніші суспільні якості.Освещено содержание воспитательного идеала украинского крестьянского стана в ХІХ – в начале ХХ вв. Проанализированы исторические и философские исследования относительно трансформации ценностей украинского крестьянства. Сделан вывод, что в ХІХ – в начале ХХ вв. воспитательный идеал крестьянского сословия аккумулировал главные жизненные ориентиры украинского крестьянина, самые важные христианские добродетели, самые выразительные общественные качества. Lit educational content lit ideal Ukrainian peasant camp in the XIX - early XX century. Analyzed historical and philosophical studies on the transformation of values of the Ukrainian peasantry. Inferred that in the nineteenth – early twentieth century educational ideal of the peasant class has accumulated major life landmarks Ukrainian peasant, the most important Christian virtues, the most expressive social quality.
|
2. |
Калита Н. Виховний ідеал К. Ушинського у традиції українського національного виховання: порівняльний історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Калита // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_21 Підкреслено актуальність вивчення життя та спадщини К. Ушинського в контексті української культурної традиції. Зауважено про введення спадщини К. Ушинського в український науково-педагогічний контекст на основі змістових (ідея народності), а не формальних (мова праць, географічний простір діяльності) показників. Здійснено порівняльний аналіз концептуальної моделі виховного ідеалу К. Ушинського та Г. Сковороди, П. Юркевича, Г. Ващенка, В. Сухомлинського за параметрами: мета виховання, теоретико-методологічна основа виховання, сутність процесу виховання, людина як суб’єкт виховання. Розкрито ідеал довершеної людини згідно з педагогічним вченням досліджуваної традиції.Подчеркнута актуальность изучения жизни и наследия К. Ушинского в контексте украинской культурной традиции. Отмечено о введении наследия К. Ушинского в украинский научно-педагогический контекст на основе содержательных (идея народности), а не формальных (язык работ, географическое пространство деятельности) показателей. Осуществлен сравнительный анализ концептуальной модели воспитательного идеала К. Ушинского и Г. Сковороды, П. Юркевича, Г. Ващенко, В. Сухомлинского по параметрам: цель воспитания, теоретико-методологическая основа воспитания, сущность процесса воспитания, человек как субъект воспитания. Раскрыт идеал совершенного человека согласно педагогическому учению исследуемой традиции.Stressed the relevance of the study of life and heritage in the context K. Ushinsky Ukrainian cultural tradition. Noted the introduction of heritage K. Ushinsky in Ukrainian scientific-pedagogical context on the basis of content (the idea of nationality) rather than formal (it works, geographical area of activity) indicators. The comparative analysis of the conceptual model of the ideal educational and K. Ushinsky, H. Skovoroda, P. Jurkevich, G. Vashenko, V. Sukhomlinsky parameters: the purpose of education, theoretical and methodological basis of education, the essence of the process of education , the person as a subject of education. Disclosed in accordance with the ideal of the perfect man pedagogical exercises investigated tradition.
|
3. |
Галушка Н. Б. Виховний ідеал в сільських родинах 20-40 хх рр ХХ ст. (за матеріалами Кодимського та Миколаївського районів Одеської області) [Електронний ресурс] / Н. Б. Галушка // Інтелігенція і влада. Серія : Історія. - 2013. - Вип. 29. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iiv_2013_29_16
|
4. |
Год Б. В. Виховний ідеал всебічно і гармонійно розвиненої особистості у творчому доробку О. Строніна [Електронний ресурс] / Б. В. Год, В. В. Пилипенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 66-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_10
|
5. |
Білан Т. Виховний ідеал у світлі філософської та літературної інтерпретації [Електронний ресурс] / Т. Білан // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філософія. - 2011. - Вип. 9. - С. 317-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2011_9_36
|
6. |
Опанасенко Н. Виховний ідеал у творах українських діячів "Просвіт" кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. Опанасенко // Теоретична і дидактична філологія. - 2013. - Вип. 14. - С. 80-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2013_14_11
|
7. |
Онищенко В. Виховний ідеал у контексті педагогічної аксіології: традиція і новаторство [Електронний ресурс] / В. Онищенко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2013. - Вип.. - С. 42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2013_5_5
|
8. |
Єршова Л. М. Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_10
|
9. |
Коваленко З. О. Виховний ідеал як орієнтир у самовихованні майбутнього педагога [Електронний ресурс] / З. О. Коваленко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 32. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_15
|
10. |
Невмержицька О. Виховний ідеал у польській педагогічній думці першої третини ХХ ст [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_23
|
11. |
Невмержицька О. Виховний ідеал: еволюція та сучасне трактування [Електронний ресурс] / О. Невмержицька // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 219–230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_24
|
12. |
Соколюк Ю. Виховний ідеал українця в творах давньої літератури та у прозі Шевченка [Електронний ресурс] / Ю. Соколюк // Літературознавство. Фольклористика. Культурологія. - 2016. - Вип. 23-25. - С. 165-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lfk_2016_23-25_16
|
13. |
Майборода Н. Виховний ідеал громадянина-патріота – основний ціннісний орієнтир освітньо-виховної парадигми в Україні [Електронний ресурс] / Н. Майборода // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_38
|
14. |
Екало С. П. Виховний ідеал та деякі шляхи його досягнення у філософськиї поглядах основоположниківпедагогічної думки черкащини (зіставний аспект) [Електронний ресурс] / С. П. Екало // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2006. - Вип. 2. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2006_2_16
|
15. |
Перга Т. Ю. Виховний ідеалмолодого українця в умовахеміграційних викликів:ідеї провіднихдіячів Пласту другої половини 1940-х років [Електронний ресурс] / Т. Ю. Перга // Зовнішні справи. - 2020. - № 9-10. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zovsp_2020_9-10_5
|
16. |
Окольнича Т. В. Виховний ідеал української селянської сім'ї (XIX – перша чверть XX століття) [Електронний ресурс] / Т. В. Окольнича, С. А. Яковенко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 200. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_200_9
|