Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>T=Контекст стратегічних комунікацій на прикладі соціальної реклами$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Соловйов С. Г. Контекст стратегічних комунікацій на прикладі соціальної реклами [Електронний ресурс] / С. Г. Соловйов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2015. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2015_4_20 Констатовано, що соціальна реклама, замовлена державою, як один із видів стратегічних комунікацій під впливом останніх подій в Україні (воєнної агресії та проявів сепаратизму) демонструє тенденцію до розвитку. Установлено, що на її сприйняття масовою аудиторією впливає контекст - ситуація, умови, процеси, на тлі яких відбувається комунікація. Охарактеризовано контекст за ознаками сталості та ситуативності. Обгрунтовано, що сталий контекст будується на стійкій політичній, економічній, соціальній, культурній основі, а ситуативний виникає за умов динамічних змін у суспільстві. Запропоновано принцип цілісності контексту як одну з умов ефективності соціальної реклами.
|
|
|