Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (51)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (28)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Маркетингова товарна політика$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Дима О. О. 
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства – ключовий засіб реалізації принципів сталого розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Дима // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 174-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_20
На основі вивчення наукових розробок вітчизняних та зарубіжних авторів проаналізовано наявні класифікаційні ознаки посередницьких організацій і запропоновано нові підходи до їх класифікації. Досліджено взаємозв'язок та відмінності понять "опт" та "роздріб". Розглянуто моделі маркетингу послуг та розроблено таку модель для посередницького підприємства. Вивчено особливості організації маркетингової товарної політики посередницького підприємства в окремих галузях вітчизняної економіки та стан сучасної інфраструктури роздрібного ринку України. Охарактеризовано зміст деяких складових комплексу маркетингу посередницького підприємства. Розкрито сучасне розуміння категорії "послуга", що дозволило з іншого погляду розглянути категорію "посередницька послуга". Приділено увагу дуалістичному характеру посередницької послуги, яка одночасно спрямована як на постачальника товару, так і на його споживача. Показано роль посередницького підприємства в інтеграції та координації роботи мережі створення цінності з метою реалізації принципів сталого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 603.316 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Парій Л. В. 
Маркетингова товарна політика виробників сиру національного господарства [Електронний ресурс] / Л. В. Парій // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2016. - Вип. 18. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2016_18_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Наторіна А. О. 
Маркетингова товарна політика онлайн-ритейлерів: характеристика та траєкторії розвитку [Електронний ресурс] / А. О. Наторіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 272-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_9_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 483.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Горохова Т. В. 
Маркетингова товарна політика як фактор конкурентоспроможності підприємства в посткризових умовах [Електронний ресурс] / Т. В. Горохова, Ю. Р. Фоменко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2018. - Вип. 18. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2018_18_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Куліш Т. В. 
Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств на ринку соняшнику [Електронний ресурс] / Т. В. Куліш // Інноваційна економіка. - 2018. - № 1-2. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_1-2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.418 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Головчук Ю. О. 
Маркетингова товарна політика — інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Ю. О. Головчук, Л. П. Середницька // Агросвіт. - 2020. - № 1. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2020_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 998.264 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Малюк С. О. 
Маркетингова товарна політика хлібопекарських підприємств України [Електронний ресурс] / С. О. Малюк // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 3. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2014_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пенькова О. Г. 
Маркетингова товарна політика молокопереробних підприємств Черкаської області [Електронний ресурс] / О. Г. Пенькова, А. О. Харенко, В. А. Лементовська // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 17-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2020_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.139 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Жайворонок Л. В. 
Маркетингова товарна політика в системі сучасного концептуального забезпечення управління підприємництва [Електронний ресурс] / Л. В. Жайворонок. // Ефективна економіка. - 2015. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2015_12_111
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського