Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>T=Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Мудрак Р. П. Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [Електронний ресурс] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 69-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_8_11 Проаналізовано сучасний стан національного ринку молока та молочної продукції. Виявлено невідповідність обсягів виробництва промислової продукції обсягам виробництва молокосировини. Встановлено, що попит на молочні продукти нееластичний за ціною та доходом. Обгрунтовано можливість картельних змов на даному ринку. Встановлено, що на внутрішньому ринку вітчизняні виробники мають кращі цінові конкурентні позиції, ніж європейські.
|
|
|