Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (67)Автореферати дисертацій (6)Реферативна база даних (101)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Маркетингові дослідження$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Туровська Л. 
Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [Електронний ресурс] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_28_2
Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В.І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.132 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Коваль Т. 
Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бушуєва І. В. 
Маркетингові дослідження розвитку ринку ветеринарних препаратів та області ветеринарної фармації [Електронний ресурс] / І. В. Бушуєва // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 90-93 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_3_25
Проанализирован современный рынок ветеринарных лекарственных средств, дана характеристика основных глобализационных тенденций на рынке ветеринарных препаратов, исследованы тенденции роста оборота препаратов для ветеринарной медицины.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.139 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Литвинюк Л. К. 
Маркетингові дослідження як невід’ємна складова допроектної підготовки [Електронний ресурс] / Л. К. Литвинюк // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 7. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зарічна Т. П. 
Маркетингові дослідження регіонального ринку лікарських засобів для лікування лейкозів у дітей (на прикладі Запорізької області) [Електронний ресурс] / Т. П. Зарічна, І. P. Авраменко, І. В. Бушуєва, Т. С. Райкова, І. М. Білай // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 4. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_4_6
Проведено маркетинговое исследование регионального рынка лекарственных средств, применяемых для лечения лейкоза у детей. Проанализирована конкурентоспособность фармацевтических фирм, которые поставляют на фармацевтический рынок Запорожской области данные лекарственные средства. Методом квалиметрического анализа установлены наиболее эффективные из них.
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.767 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Тєлєтов О. С. 
Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. А. Васильєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Андрушкевич З. М. 
Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Антохов А. 
Маркетингові дослідження як фактор конкурентоспроможності на ринку праці [Електронний ресурс] / А. Антохов // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - 2013. - Вип. 18. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Un_msm_2013_18_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Колесніков В. П. 
Маркетингові дослідження як інструментарій прийняття ефективних управлінських рішень при виході на українські та міжнародні ринки [Електронний ресурс] / В. П. Колесніков, О. В. Харкута // Прометей. - 2013. - № 1. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2013_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Косяченко Н. М. 
Маркетингові дослідження асортименту лікарських препаратів протизапальної та аналгезуючої місцевої дії, репрезентованих на фармацевтичному ринку України [Електронний ресурс] / Н. М. Косяченко, Л. І. Вишневська, В. К. Яковенко, К. О. Хохлова // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2010. - Вип. 23, № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2010_23_1_13
Проанализирована структура отечественного фармацевтического рынка противовоспалительных препаратов, которые применяются при суставной и мышечной боли. Украинские производители репрезентируют на внутреннем фармацевтическом рынке 68 % препаратов анализированной группы. Ведущее место по объему поставок занимает предприятие "Фитофарм" (г. Артемовск), препараты которого составляют 17 % общего ассортимента. Наиболее распространенными лекарственными формами являются растворы (42,2 %) и мази (32 %).
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.787 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Музика О. М. 
Маркетингові дослідження регіональних сегментів світового ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. М. Музика, Л. О. Іванова, Ю. А. Семак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ветютнева Н. О. 
Маркетингові дослідження біологічних препаратів кортексин і ретиналамин на сучасному фармацевтичному ринку [Електронний ресурс] / Н. О. Ветютнева, О. П. Шукаєва // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(4). - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(4)__38
Біологічні лікарські засоби (БЛЗ) досить широко використовуються у світовій медичній практиці під час лікування захворювань різної етіології. Мета дослідження - вивчення тенденцій розвитку сегменту біологічних лікарських засобів і маркетингове дослідження оригінальних препаратів Кортексин і Ретиналамин на сучасному фармацевтичному ринку. Аналітичні матеріали щодо розвитку сучасного фармацевтичного ринку та сегменту БЛЗ, оригінальні лікарські засоби Кортексин і Ретиналамин. Аналіз проводили з використанням методів системного аналізу, узагальнення, порівняння та моделювання. Проведений аналіз об'єму продажів Кортексину та Ретиналамину на вітчизняному фармацевтичному ринку і ринку країн СНД за період з 2007 по 2012 рр. (I півріччя) роки свідчить про стрімкий розвиток цього сегменту, щорічний приріст складає біля 50 %, що зумовлено перевагами цієї групи лікарських засобів - високою терапевтичною активністю, якістю та безпекою. Висновок: аналіз тенденцій розвитку світового фармацевтичного ринку показав стале збільшення сегменту біологічних лікарських засобів. Показники приросту продажів свідчать про успішне застосування препаратів Кортексин і Ретиналамин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.675 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Замлинська О. В. 
Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку ліфтового обладнання України, Росії та Білорусії [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 1. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.685 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Крикавський Є. В. 
Маркетингові дослідження тенденцій ринку фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Н. С. Питуляк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Астахова О. В. 
Маркетингові дослідження в системі регулювання ринку праці [Електронний ресурс] / О. В. Астахова // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 2. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Скорина А. С. 
Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу [Електронний ресурс] / А. С. Скорина // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Головко М. П. 
Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового [Електронний ресурс] / М. П. Головко, М. М. Чуйко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 525-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.062 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Корженко К. А. 
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів [Електронний ресурс] / К. А. Корженко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 606-614. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.212 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Михайлов В. М. 
Маркетингові дослідження сфери роздрібної торгівлі борошняними виробами в місті Харкові [Електронний ресурс] / В. М. Михайлов, А. М. Чуйко, М. М. Чуйко, Р. Я. Томашевська // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2012. - Вип. 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2012_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Прядко О. М. 
Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського