Пошуковий запит: (<.>T=Маркетингові дослідження$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 197
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Туровська Л. Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [Електронний ресурс] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2010_28_2 Розкрито сутність маркетингових досліджень у Національній бібліотеці України імені В.І. Вернадського як систематизованого процесу збирання, накопичування, оброблення й аналізу об'єктивної інформації з метою прийняття конкретних управлінських рішень щодо оптимізації бібліотечної діяльності.
|
2. |
Коваль Т. Маркетингові дослідження – головний чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування [Електронний ресурс] / Т. Коваль // Вісник Львівського університету. Сер. : Книгознавство, бібліотекознавство та інформаційні технології. - 2012. - Вип. 7. - С. 182-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlukbit_2012_7_14
|
3. |
Бушуєва І. В. Маркетингові дослідження розвитку ринку ветеринарних препаратів та області ветеринарної фармації [Електронний ресурс] / І. В. Бушуєва // Запорожский медицинский журнал. - 2013. - № 3. - С. 90-93 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2013_3_25 Проанализирован современный рынок ветеринарных лекарственных средств, дана характеристика основных глобализационных тенденций на рынке ветеринарных препаратов, исследованы тенденции роста оборота препаратов для ветеринарной медицины.
|
4. |
Литвинюк Л. К. Маркетингові дослідження як невід’ємна складова допроектної підготовки [Електронний ресурс] / Л. К. Литвинюк // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 7. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_7_9
|
5. |
Зарічна Т. П. Маркетингові дослідження регіонального ринку лікарських засобів для лікування лейкозів у дітей (на прикладі Запорізької області) [Електронний ресурс] / Т. П. Зарічна, І. P. Авраменко, І. В. Бушуєва, Т. С. Райкова, І. М. Білай // Запорожский медицинский журнал. - 2012. - № 4. - С. 15-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2012_4_6 Проведено маркетинговое исследование регионального рынка лекарственных средств, применяемых для лечения лейкоза у детей. Проанализирована конкурентоспособность фармацевтических фирм, которые поставляют на фармацевтический рынок Запорожской области данные лекарственные средства. Методом квалиметрического анализа установлены наиболее эффективные из них.
|
6. |
Тєлєтов О. С. Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, О. А. Васильєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_3
|
7. |
Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_13
|
8. |
Антохов А. Маркетингові дослідження як фактор конкурентоспроможності на ринку праці [Електронний ресурс] / А. Антохов // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - 2013. - Вип. 18. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Un_msm_2013_18_3
|
9. |
Колесніков В. П. Маркетингові дослідження як інструментарій прийняття ефективних управлінських рішень при виході на українські та міжнародні ринки [Електронний ресурс] / В. П. Колесніков, О. В. Харкута // Прометей. - 2013. - № 1. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prom_2013_1_36
|
10. |
Косяченко Н. М. Маркетингові дослідження асортименту лікарських препаратів протизапальної та аналгезуючої місцевої дії, репрезентованих на фармацевтичному ринку України [Електронний ресурс] / Н. М. Косяченко, Л. І. Вишневська, В. К. Яковенко, К. О. Хохлова // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2010. - Вип. 23, № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2010_23_1_13 Проанализирована структура отечественного фармацевтического рынка противовоспалительных препаратов, которые применяются при суставной и мышечной боли. Украинские производители репрезентируют на внутреннем фармацевтическом рынке 68 % препаратов анализированной группы. Ведущее место по объему поставок занимает предприятие "Фитофарм" (г. Артемовск), препараты которого составляют 17 % общего ассортимента. Наиболее распространенными лекарственными формами являются растворы (42,2 %) и мази (32 %).
|
11. |
Музика О. М. Маркетингові дослідження регіональних сегментів світового ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. М. Музика, Л. О. Іванова, Ю. А. Семак // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 290-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_49
|
12. |
Ветютнева Н. О. Маркетингові дослідження біологічних препаратів кортексин і ретиналамин на сучасному фармацевтичному ринку [Електронний ресурс] / Н. О. Ветютнева, О. П. Шукаєва // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2013. - Вип. 22(4). - С. 250-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2013_22(4)__38 Біологічні лікарські засоби (БЛЗ) досить широко використовуються у світовій медичній практиці під час лікування захворювань різної етіології. Мета дослідження - вивчення тенденцій розвитку сегменту біологічних лікарських засобів і маркетингове дослідження оригінальних препаратів Кортексин і Ретиналамин на сучасному фармацевтичному ринку. Аналітичні матеріали щодо розвитку сучасного фармацевтичного ринку та сегменту БЛЗ, оригінальні лікарські засоби Кортексин і Ретиналамин. Аналіз проводили з використанням методів системного аналізу, узагальнення, порівняння та моделювання. Проведений аналіз об'єму продажів Кортексину та Ретиналамину на вітчизняному фармацевтичному ринку і ринку країн СНД за період з 2007 по 2012 рр. (I півріччя) роки свідчить про стрімкий розвиток цього сегменту, щорічний приріст складає біля 50 %, що зумовлено перевагами цієї групи лікарських засобів - високою терапевтичною активністю, якістю та безпекою. Висновок: аналіз тенденцій розвитку світового фармацевтичного ринку показав стале збільшення сегменту біологічних лікарських засобів. Показники приросту продажів свідчать про успішне застосування препаратів Кортексин і Ретиналамин.
|
13. |
Замлинська О. В. Маркетингові дослідження кон’юнктури ринку ліфтового обладнання України, Росії та Білорусії [Електронний ресурс] / О. В. Замлинська // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 1. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_1_15
|
14. |
Крикавський Є. В. Маркетингові дослідження тенденцій ринку фармацевтичних препаратів [Електронний ресурс] / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Н. С. Питуляк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 175-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_29
|
15. |
Астахова О. В. Маркетингові дослідження в системі регулювання ринку праці [Електронний ресурс] / О. В. Астахова // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 2. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_2_12
|
16. |
Скорина А. С. Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу [Електронний ресурс] / А. С. Скорина // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_1_24
|
17. |
Головко М. П. Маркетингові дослідження споживчого відношення до нового виду макаронних виробів з додаванням напівфабрикату кісткового харчового [Електронний ресурс] / М. П. Головко, М. М. Чуйко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 525-532. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_75
|
18. |
Корженко К. А. Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку канцелярських товарів [Електронний ресурс] / К. А. Корженко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 606-614. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_86
|
19. |
Михайлов В. М. Маркетингові дослідження сфери роздрібної торгівлі борошняними виробами в місті Харкові [Електронний ресурс] / В. М. Михайлов, А. М. Чуйко, М. М. Чуйко, Р. Я. Томашевська // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2012. - Вип. 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2012_1_24
|
20. |
Прядко О. М. Маркетингові дослідження ринку мийних косметико-гігієнічних засобів [Електронний ресурс] / О. М. Прядко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_27
|
| |