Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Промисловий маркетинг$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Вачевський М. 
Промисловий маркетинг як один із напрямів формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів до ринку праці [Електронний ресурс] / М. Вачевський, В. Мадзігон // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мадзігон В. М. 
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Електронний ресурс] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13
Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.301 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мадзігон В. 
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_5
Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.462 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мадзігон В. 
Промисловий маркетинг будівельної промисловості та історія розвитку бетону [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_4
Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в ЗНЗ. Розглянуто маркетинг будівельної промисловості, історію розвитку бетону, виготовлення природних та штучних матеріалів будівельної промисловості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.694 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Мадзігон В. 
Промисловий маркетинг у виробництві сировини паливної промисловості нафти і газу [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_3
Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито основи маркетингу сировини паливної промисловості, види сировини, описано виробництво нафти та газу. Зазначено, що сировину класифікують за такими ознаками: походження, агрегатний стан, важливість у технологічному процесі; сировину також поділяють на первинну, штучну та вторинну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.239 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мадзігон В. 
Промисловий маркетинг в геології, буріння свердловин і добування нафти та газу зі свердловин [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.179 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вачевський М. 
Промисловий маркетинг будівельних матеріалів та виготовлення природних і штучних матеріалів [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_4
Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Увагу акцентовано на питаннях маркетингу будівельної промисловості, властивостях будівельних матеріалів та їх видах, виготовленні природних та штучних матеріалів будівельної промисловості. Обумовлено використання промислового маркетингу в будівельній промисловості: у будівництві для промислових і цивільних потреб суспільства будинків, будівель, споруд, мостів, тунелів, дамб, доріг – усього, що вимагає сучасна галузь людської діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.567 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Вачевський М. 
Промисловий маркетинг в економічній діяльності сутності та форм діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_4
Досліджено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито типи та форми промислових підприємств в тих галузях, які надають послуги та створюють конкретні матеріальні блага. Зроблено висновок, що промислове машинобудівне підприємство – це складна організація, структура і діяльність якої залежить від складності та різновидності виробленої продукції, характеру технологічних процесів і обсягу випуску продукції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.266 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Вачевський М. 
Промисловий маркетинг нормування праці та завдання маркетингу в нормуванні праці [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_6
Наголошено на необхідності вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито основи маркетингу нормування праці та основні аспекти нормування праці. Зазначено, що норма обслуговування розраховується так само, як і норма виробітки, але замість норми штучного часу застосовується норма часу обслуговування одиниці обладнання, виробничих площ тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.318 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Вачевський М. 
Промисловий маркетинг рекреаційно-туристичної діяльності Карпатського регіону та його використання [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_7
Розкрито актуальні питання становлення та розвитку туристичної галузі в Карпатському регіоні, показано потенціал регіону в туристично-рекреаційній галузі та ефективність розвитку туризму. Розглянуто транзитні магістралі, підкреслено значення і доцільність прокладки швидкісної магістралі Польща - Румунія з боку Прикарпаття, а також розвиток магістралі вздовж державного кордону на Закарпатті в напрямку Словаччина - Румунія через Ужгород - Берегове - Тячів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.294 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Дубницький В. І. 
Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / В. І. Дубницький // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.887 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чухрай Н. І. 
Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_15
Розглянуто питання здійснення маркетингової діяльності на вітчизняних промислових ринках. Висвітлено основні тенденції та парадокси сучасного маркетингу, ідентифіковано особливості маркетингу на промислових ринках. Обгрунтовано найефективніші інструменти В2В маркетингу, оцінено перспективу вітчизняного маркетингу за умов економії бюджетів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського