Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>T=Промисловий маркетинг$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Вачевський М. Промисловий маркетинг як один із напрямів формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів до ринку праці [Електронний ресурс] / М. Вачевський, В. Мадзігон // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 164-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_34
| 2. |
Мадзігон В. М. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Електронний ресурс] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_3_13 Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
| 3. |
Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_5 Доведено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито зміст маркетингу виробничої і невиробничої промисловості, визначено ті галузі, які надають послуги підприємствам, що створюють конкретні матеріальні блага.Досліджено промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах. Розглянуто вдалу політику промислового підприємства, яка складає добру основу за умов ринкової економіки. Охарактеризовано маркетингову діяльність на промисловому ринку з конкуренцією за споживача та ринки збуту - це складний і суперечливий комплекс відносин. Обумовлено, без систематизованого знання про ринок, виробництво, збут, види діяльності, людина не може осягнути закономірності економічних відносин, правильно визначити своє місце в ринковій економіці.
| 4. |
Мадзігон В. Промисловий маркетинг будівельної промисловості та історія розвитку бетону [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_6_4 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в ЗНЗ. Розглянуто маркетинг будівельної промисловості, історію розвитку бетону, виготовлення природних та штучних матеріалів будівельної промисловості.
| 5. |
Мадзігон В. Промисловий маркетинг у виробництві сировини паливної промисловості нафти і газу [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_3 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито основи маркетингу сировини паливної промисловості, види сировини, описано виробництво нафти та газу. Зазначено, що сировину класифікують за такими ознаками: походження, агрегатний стан, важливість у технологічному процесі; сировину також поділяють на первинну, штучну та вторинну.
| 6. |
Мадзігон В. Промисловий маркетинг в геології, буріння свердловин і добування нафти та газу зі свердловин [Електронний ресурс] / В. Мадзігон, М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_4
| 7. |
Вачевський М. Промисловий маркетинг будівельних матеріалів та виготовлення природних і штучних матеріалів [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_4 Досліджено необхідність вивчення учнівською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Увагу акцентовано на питаннях маркетингу будівельної промисловості, властивостях будівельних матеріалів та їх видах, виготовленні природних та штучних матеріалів будівельної промисловості. Обумовлено використання промислового маркетингу в будівельній промисловості: у будівництві для промислових і цивільних потреб суспільства будинків, будівель, споруд, мостів, тунелів, дамб, доріг – усього, що вимагає сучасна галузь людської діяльності.
| 8. |
Вачевський М. Промисловий маркетинг в економічній діяльності сутності та форм діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_4 Досліджено необхідність вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито типи та форми промислових підприємств в тих галузях, які надають послуги та створюють конкретні матеріальні блага. Зроблено висновок, що промислове машинобудівне підприємство – це складна організація, структура і діяльність якої залежить від складності та різновидності виробленої продукції, характеру технологічних процесів і обсягу випуску продукції.
| 9. |
Вачевський М. Промисловий маркетинг нормування праці та завдання маркетингу в нормуванні праці [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_6 Наголошено на необхідності вивчення учнівською та студентською молоддю основ промислового маркетингу в загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито основи маркетингу нормування праці та основні аспекти нормування праці. Зазначено, що норма обслуговування розраховується так само, як і норма виробітки, але замість норми штучного часу застосовується норма часу обслуговування одиниці обладнання, виробничих площ тощо.
| 10. |
Вачевський М. Промисловий маркетинг рекреаційно-туристичної діяльності Карпатського регіону та його використання [Електронний ресурс] / М. Вачевський // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_7 Розкрито актуальні питання становлення та розвитку туристичної галузі в Карпатському регіоні, показано потенціал регіону в туристично-рекреаційній галузі та ефективність розвитку туризму. Розглянуто транзитні магістралі, підкреслено значення і доцільність прокладки швидкісної магістралі Польща - Румунія з боку Прикарпаття, а також розвиток магістралі вздовж державного кордону на Закарпатті в напрямку Словаччина - Румунія через Ужгород - Берегове - Тячів.
| 11. |
Дубницький В. І. Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / В. І. Дубницький // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_8
| 12. |
Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг у сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми економіки та управління. - 2013. - № 754. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2013_754_15 Розглянуто питання здійснення маркетингової діяльності на вітчизняних промислових ринках. Висвітлено основні тенденції та парадокси сучасного маркетингу, ідентифіковано особливості маркетингу на промислових ринках. Обгрунтовано найефективніші інструменти В2В маркетингу, оцінено перспективу вітчизняного маркетингу за умов економії бюджетів.
|
|
|