Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>T=Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Довгунь О. С. 
Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів [Електронний ресурс] / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_4
Досліджено сучасні маркетингові підходи для підприємств у контексті формування лояльності клієнтів. Обгрунтовано важливість маркетингу аналітичного, контент-маркетингу, сфери управління продуктом та управління відносинами "В2В". Вказано на необхідність не лише впровадження СRM, а й ефективного використання цієї системи. Охарактеризовано види маркетингових витрат, за якими підприємства за сучасних ринкових умов мали б проводити диференціацію. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку маркетингу з метою утримання конкурентних позицій підприємствами, враховуючи застосування наукових методик.
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.126 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського