Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>T=Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів [Електронний ресурс] / О. С. Довгунь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2015. - № 833. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2015_833_4 Досліджено сучасні маркетингові підходи для підприємств у контексті формування лояльності клієнтів. Обгрунтовано важливість маркетингу аналітичного, контент-маркетингу, сфери управління продуктом та управління відносинами "В2В". Вказано на необхідність не лише впровадження СRM, а й ефективного використання цієї системи. Охарактеризовано види маркетингових витрат, за якими підприємства за сучасних ринкових умов мали б проводити диференціацію. Зроблено висновки щодо можливостей розвитку маркетингу з метою утримання конкурентних позицій підприємствами, враховуючи застосування наукових методик.
|
|
|