Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14803/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Паршикова O. O. Формування основ міжкультурної комуніка¬тив¬ної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови. - C. 3-8.
  3. Бориско Н. Ф. Проблеми міжкультурної підготовки майбутніх учителів і викладачів іноземних мов. - C. 9-20.
  4. Устименко О. М. Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 21-35.
  5. Майєр Н. В. Освітньо-професійна програма "Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методи¬ка навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти". - C. 36-40.
  6. Володько А. М. Особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі. - C. 41-46.
  7. Решетило Л. Г. Методична розробка уроку англійської мови для студентів професійно-технічних закладів. - C. 47-52.
  8. Кагарлицька А. І. Фрагмент практичного заняття з іспанської мови з формування в студентів другого курсу компетентності в аудіюванні з використанням автентичного відеоматеріалу. - C. 53-55.
  9. Голуб І. Ю. Нові навчальні програми з іноземних мов: європейські стандарти, нові виклики та можливості. - C. 56-60.
  10. Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Корнєвої Зої Михайлівни "Формування міжкультурної професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти". - C. 61-64.
2018
№ 1 (93)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Кукса Б. В. Сучасні дослідження проблеми навчання міжкультурного ділового спілкування майбутніх фахівців у галузі туризму. - C. 3-8.
  3. Корнєєва І. О. Система вправ для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді. - C. 9-17.
  4. Виспінська Н. М. Психологічні особливості формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх музикантів. - C. 18-25.
  5. Зінукова Н. В. Типологія вправ для формування фахової компетентності в усному послідовному професійно орієнтованому перекладі. - C. 26-36.
  6. Майєр Н. В. Тестова компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур. - C. 37-41.
  7. Гаєвська А. Є. Позакласний ігровий захід з англійської мови для учнів початкової школи. - C. 42-43.
  8. Бурдейна Є. І. Фрагмент практичного заняття з угорської мови з формування в студентів другого курсу граматичної компетентності з використанням автентичного пісенного матеріалу. - C. 44-46.
  9. Білоус Ю. О., Хмеленко М. Ю. Веб-квест "Лабіринт Мінотавра" для організації проектної діяльності студентів другого курсу з новогрецької мови і культури. - C. 47-51.
  10. Кулібаба А. І. Комплекс вправ для формування в студентів першого курсу лексичної компетентності в новогрецькій мові з використанням мультфільму. - C. 52-53.
  11. Черніков О. Д. Комплекс вправ для автономної роботи студентів третього курсу з формування лінгвосоціокультурної компетентності в німецькомовному читанні. - C. 54-57.
  12. Паршикова О. О., Паустовська М. В. Серія навчально-методичних комплексів "DU" для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів. - C. 58-62.
  13. Ніколаєва С. Ю. Рецензія на "Практикум з методики використання сучасних засобів, методів і технологій навчання іноземних мов і культур". - C. 63-64.
2018
№ 4 (96)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Мельник Є. Ю. Навчання написання зв'язних інформувальних і пояснювальних текстів з використанням автентичної відеопродукції (на матеріалі французької мови). - C. 3-9.
  3. Федоренко Л. О. Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять з німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики. - C. 10-14.
  4. Тарнопольський О. Б., Кожушко С. П., Кабанова М. Р. Гейміфікація в навчанні іноземних мов у вищій школі. - C. 15-22.
  5. Устименко О. М. Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти". - C. 23-34.
  6. Ніколаєва С. Ю., Майєр Н. В. Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії. - C. 35-47.
  7. Фабрична Я. Г. Комплекс вправ для формування професійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів у письмовому двосторонньому перекладі з теми "Global education development". - C. 48-58.
  8. Коржева С. П. Комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичним відеоматеріалом. - C. 59-61.
  9. Тараненко Л. І. Рецензія на навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів магістратури "Навчальні матеріали і засоби формування професійно орієнтованої міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності" (автор – Н. В. Майєр). - C. 62-64.
2018
№ 3 (95)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Вавіліна С. Г. Особливості використання піар-текстів для формування в майбутніх журналістів професійно спрямованої англомовної компетентності в читанні. - C. 3-11.
  3. Федоренко С. В. Кооперативно-інтерактивні методи навчання у формуванні міжкультурної компетентності студентів (з досвіду вищої освіти США). - C. 12-18.
  4. Черноватий Л. М. Система вправ і завдань як категорія методики навчання перекладу. - C. 19-26.
  5. Лазаренко С. В. Особливості використання мобільних додатків GOOGLE та "MOBILE LEARNING CLASS" для самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні. - C. 27-33.
  6. Labinska B. Struktur und Inhalt der Deutschlehrbücher für Mädchenschulen der Bukowina in der Habsburger Monarchie (Anfang des XX. Jhs.). - C. 34-44.
  7. Чиханцова О. А. Психологічна готовність випускників шкіл до оволодіння іноземними мовами. - C. 45-51.
  8. Головієнко І. О. Фрагмент практичного заняття з угорської мови з розвитку в студентів другого курсу вмінь монологічного мовлення з використанням соціокультурного колажу. - C. 52-53.
  9. Рябова Є. Р. Комплекс вправ для розвитку в студентів другого курсу лінгвосоціокультурної компетентності у фінномовному аудіюванні. - C. 54-56.
  10. Сидоренко Ю. С. Навчальний кейс для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання та монологічного мовлення англійською мовою. - C. 57-58.
  11. Ігнатенко В. Д. Реалізація перевернутого навчання в освітньому електронному середовищі MOODLE для формування методичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов і культур. - C. 59-64.
2018
№ 2 (94)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського