Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14803/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Синекоп О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. - C. 3-15.
  3. Юхименко В. О. Зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій. - C. 16-21.
  4. Майєр Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур. - C. 22-29.
  5. Устименко О. М. Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми. - C. 30-40.
  6. Пасічник Т. Д. Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу. - C. 41-46.
  7. Федоренко Л. О. Використання сервісів Web 2.0 і кооперативних проектів у навчанні німецької мови. - C. 47-52.
  8. Ігнатенко В. Д. Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів. - C. 53-60.
  9. Slobozhenko R. The English lesson plan "Proliferation of weapons of mass destruction”. - C. 61-64.
2019
№ 1 (97)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Тарнопольський О. Б. Три головних парадигми у викладанні іноземних мов у ХХІ сторіччі: пролегомени до створення єдиного підходу до їх навчання. - C. 3-9.
  3. Корнєва З. М. Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування в закладах вищої освіти. - C. 10-17.
  4. Ващило О. В. Критерії відбору автентичних подкастів для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення. - C. 18-25.
  5. Rahemtulla D. Methode des Lauten Denkens in der Translations prozessforschung. - C. 26-38.
  6. Майєр Н. В. Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур. - C. 39-46.
  7. Устименко О. М. Використання сервісів онлайн тестування для контролю чеськомовної комунікативної компетентності. - C. 47-59.
  8. Melnyk Ye. Comprendre et apprendre les registres de langue avec la sйrie tйlйvisйe "La mиre et la fille". - C. 60-61.
  9. Бондар Л. В. Рецензія на навчальний посібник Ігнатенко В. Д. "Навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу франкомовних науково-технічних статей аграрного профілю". - C. 62-64.
2019
№ 2 (98)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Синекоп О. С. Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. - C. 3-17.
  3. Юхименко В. О. Психолого-педагогічні чинники формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів. - C. 18-25.
  4. Майєр Н. В. Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя. - C. 26-33.
  5. Дягилева О. С., Юрженко А. Ю. Електронний курс "English week 2018-2019" для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків. - C. 34-42.
  6. Melnyk Ye. Joe Dassin, chanteur des petits pains au chocolat. - C. 43-46.
  7. Чуйко Ю. А. Електронні тестові завдання для контролю розуміння студентами другого курсу італомовних ідіом у читанні. - C. 47-54.
  8. Грінченко Н. Р. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами. - C. 55-58.
  9. Устименко О. М. Мобільний додаток "Plickers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови. - C. 59-64.
2019
№ 3 (99)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Бойко Г. А. Підсистема вправ для формування в майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнто ваному монологічному мовленні. - C. 3-11.
  3. Голуб І. Ю. Вправи для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 12-23.
  4. Безвін Ю. Г., Подосиннікова Г. І. Особливості формування соціокультурної компетентості в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. - C. 24-37.
  5. Melnyk А. Using multimedia presentation in the foreign language classroom to form tertiary students' oral presentation competence. - C. 38-48.
  6. Slobozhenko R. The English lesson plan "Сorruption around the world and its impact on society". - C. 49-52.
  7. Melnyk P. Quête dans le musée. - C. 53-56.
  8. Синєгуб Ю. О. Комплекс завдань для контролю засвоєння студентами другого курсу соціокультурних знань про Іспанію. - C. 57-61.
  9. Лабінська Б. І. Рецензія на "Практикум з формування тестової ком петентності майбутніх учителів іноземних мов і культур". - C. 62-64.
2019
№ 4 (100)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського