Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14803/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Дмітренко Н. Є. Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування. - C. 3-9.
  3. Корнєва З. М., Ващило О. В. Методичні засади навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологу-міркування. - C. 10-18.
  4. Майєр Н. В. Контроль і оцінювання тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур. - C. 19-25.
  5. Пасічник Т. Д. Проблема визначення структури методичної компетентності викладача усного перекладу. - C. 26-31.
  6. Дзіман Г. М. Модель організації навчального процесу для формування у майбутніх офіцерів з інформаційних технологій англомовної компетентності в академічному письмі з використанням хмарного сервісу Google Classroom. - C. 32-36.
  7. Ігнатенко В. Д. Використання сучасних інформаційних технологій у підготовці майбутніх філологів. - C. 37-42.
  8. Іващук А. С. Загальна характеристика навчальних планів і звітів з французької мови в Галичині (1890 – 1918 рр.). - C. 43-48.
  9. Бойко Г. А. Комплекс вправ і завдань для формування у майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. - C. 49-52.
  10. Bondar L. Une série d’exercices pour apprendre aux étudiants en philologie à traduire des textes français du domaine informatique. - C. 53-59.
  11. Melnyk Y. Devenir poète avec "Chansons sans Frontières". - C. 60-64.
2020
№ 1 (101)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Коробова Ю. В. Особливості організації навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації. - C. 3-7.
  3. Котковець А. Л. Підходи до організації контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки. - C. 8-13.
  4. Мельник Є. Ю. Візуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письма. - C. 14-20.
  5. Melnyk P. Genius Loci de Paris: un moyen d’y initier des étudiants. - C. 21-26.
  6. Никіфорчук Ж. В. Особливості англомовного релігійного дискурсу для формування компетентності в читанні майбутніх богословів. - C. 27-31.
  7. Стельмах Д. О. Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови. - C. 32-35.
  8. Паршикова О. О., Паустовська М. В. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи. - C. 36-42.
  9. Майєр Н. В. Модель формування тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур. - C. 43-46.
  10. Устименко О. М. Порівняльний аналіз технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 47-52.
  11. Масіян Н. Б. Особливості навчання гебрайської мови на Буковині (друга половина XIX – початок ХХ ст.). - C. 53-60.
  12. Slobozhenko R. The English lesson plan on the theme "War conflicts: the human cost”. - C. 61-64.
2020
№ 2 (102)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Писанко М. Л. Навчання усного перекладу з аркуша студентів перекладцьких спеціальностей закладів вищої освіти. - C. 3-11.
  3. Ігнатенко В. Д., Борщовецька В. Д. Oсобливості оцінювання якості анотативного і реферативного видів письмового перекладу. - C. 12-17.
  4. Денисенко І. І., Тарасюк А. М. Особливості навчання іноземної мови в умовах співпраці в контексті вищої освіти. - C. 18-23.
  5. Ярошенко О. В. Реалізація самостійної роботи студентів філологічних факультетів (на прикладі формування компетентності в аудіюванні). - C. 24-30.
  6. Веприцька М. Р., Горщарук А. П. Культурний асимілятор як сучасний засіб формування в школярів іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності. - C. 31-34.
  7. Бігич О. Б. Методична скарбничка студента-практиканта: всесвітній день книги в завданнях блогів Laclasedeele.com і Profedeele.es. - C. 35-44.
  8. Rusnak D. L’enseignement interculturel des futurs enseignants de fle: stereotypes de genre (fiche pedagogique). - C. 45-48.
  9. Cherstyuk H. Possibilités de l’utilisation de méthodes de français langue étrangиre dans la formation de futurs professeurs et philogogues. - C. 49-54.
  10. Гостра К. В. Методична розробка інтегрованого уроку "Зарубіжна література — російська мова — англійська мова". - C. 55-60.
2020
№ 3 (103)

 
Іноземні мови
: наук.-метод. журн..- Київ
Ìnozemnì movi

  1. Титул, зміст.
  2. Шовковий В. М., Лазер-Паньків О. В., Шовкова Т. А. Зміст латинськомовної лінгвістичної компетентності майбутніх філологів – фахівців з іноземних мов. - C. 3-10.
  3. Филипська В. І. Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв’язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови. - C. 11-16.
  4. Король Т. Г. Переклад промов ted talks як автентичний груповий проєкт: із досвіду реалізації та оцінювання. - C. 17-25.
  5. Конотоп О. С. Масові відкриті онлайн-курси для формування і розвитку критичного мислення студентів як основи формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності. - C. 26-33.
  6. Бігич О. Б. Самостійна робота студентів з вибіркової дисципліни "Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладі середньої освіти" в умовах дистанційного навчання. - C. 34-40.
  7. Подосиннікова Г. І., Ковтун Т. В. Формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти. - C. 41-47.
  8. Fedorenko L. Digitale Testübungen für autonomes Lernen und die Kontrolle der Lernleistungen von Germanistikstudierenden zum Thema "Deutsche Romantik". - C. 48-53.
  9. Melnyk Ye. Une scénario du travail avec une vidéo authentique "Déboulonner des statues: points de vue". - C. 54-58.
  10. Коломієць Л. П. Розробка бінарного уроку з іноземної мови (англійська та німецька) для учнів 8 класу. - C. 59-62.
  11. Карабан В. І. Уперше всесвітньовідома перекладознавча енциклопедія – українською мовою. Рецензія. - C. 63-64.
2020
№ 4 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського