Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Демченко С. В. Соціальна комунікація як чинник медіатизації громадсько-політичного життя. - C. 4-8.
  4. Иванов В. Ф. Франкфуртская школа и ее вклад в исследования социальной коммуникации. - C. 9-14.
  5. Мороз В. Я. Бінарна система цінностей у їх історичній інтерпретації (з історії соціальних комунікацій). - C. 15-19.
  6. Самсон О. О. Систематизація соціокомунікативних функцій суб’єктів концертного бізнесу. - C. 20-23.
  7. Синєокий О. В. Польський рекординг як засіб соціальної комунікації: від "Polskie nagrania – muza” до "Universal music polska. - C. 24-28.
  8. Сищук О. А. Проблемні аспекти комунікаційної діяльності органів виконавчої влади. - C. 29-33.
  9. Шевченко О. О. Прикладні соціальнокомунікаційні технології в галузі молодіжної нічної клубної культури. - C. 34-37.
  10. Абрамова І. Г., Заводовська О. А. Прямоефірна програма: сутність, проблематика створення та функціонування. - C. 38-43.
  11. Білоус О. М. Основні аспекти дослідження регіонального телебачення в контексті національно-патріотичного виховання дітей. - C. 44-48.
  12. Варех Н. В. Ксенофобський дискурс у мас-медіа: форми й прояви. - C. 49-53.
  13. Виходець О. М. Роль журналістів у формуванні культури соціальних комунікацій ЗМІ. - C. 54-58.
  14. Гвоздєв В. М. Типологія медіа-аудиторії за рівнем комунікативної активності. - C. 59-63.
  15. Горевалов С. І., Зикун Н. І. Фотожурналістика силових структур України в системі масових комунікацій. - C. 64-68.
  16. Дяченко І. М. Видавець як типоформувальна ознака журналів для жіночої аудиторії. - C. 69-73.
  17. Дяченко М. Д., Середенко Д. В. Творча індивідуальність тележурналіста в контексті втілення авторського задуму телепередачі: теоретичний аспект. - C. 74-78.
  18. Карпиленко В. А. Структурування тематичних новин в Інтернеті на прикладі проведення Євро-2012 в Україні. - C. 79-83.
  19. Лівертовський В. Л. Порівняння впливовості різних каналів ЗМІ. - C. 84-88.
  20. Полєжаєв Ю. Г. Паломницька література (ходіння) як прообраз тревел-журналістики. - C. 89-94.
  21. Сазонова Ю. О. Журнал "Красный спорт” (1922–1923) в історії спортивної преси УРСР 1920-х років. - C. 95-101.
  22. Стєкольщикова В. А. Ефективність образної текстотворчості журналістів: аналіз результатів соціопсихологічного дослідження. - C. 102-106.
  23. Хаджі М. Х. Жіноча преса як показник становлення демократії в країні (порівняльний аналіз періодики іракського Курдистану й України). - C. 107-111.
  24. Цуканова Г. О. Дисфункціональні ефекти соціальної реклами. - C. 112-115.
  25. Чабаненко М. В. Сучасні підходи до підготовки інтернет-новин. - C. 116-120.
  26. Юферева О. В. Принципи медіа-ритуалізації в українських тревел-журналах. - C. 121-124.
  27. Бессараб А. О. Періодичні наукові фахові видання як засіб інституціоналізації науки. - C. 125-130.
  28. Гривняк О. І. Комплексна характеристика науково-методичного журналу "географія та основи економіки в школі. - C. 131-135.
  29. Добривечір В. О. Цільове призначення та періодичність наукових видань із соціальних комунікацій в Україні. - C. 136-139.
  30. Косинська Ю. В. Термінологічне підґрунтя дослідження роботи редактора над перекладом. - C. 140-145.
  31. Партико З. В. Типологія акцидентної продукції. - C. 146-149.
  32. Пузанов В. М. Виникнення й розвиток редагування перекладів (доба формування теорії). - C. 150-154.
  33. Березенко В. В. Роль "теорії середнього рівня” Р. Мертона в становленні науки про PR. - C. 155-159.
  34. Демченко М. В. Комунікаційна технологія "Петровича” (до проблеми ресурсів та механізмів політичної мобілізації сьогодення). - C. 160-162.
  35. Колісниченко Т. В. Культурологічний контекст дослідження подієвих комунікацій. - C. 163-166.
  36. Нетреба М. М. Прес-служба банківської установи як інструмент інформаційної війни. - C. 167-169.
  37. Попова В. В. Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття. - C. 170-173.
  38. Самойленко О. Ю. Громадськість у контексті PR сучасного ЗМІ. - C. 174-177.
  39. Сухенко І. М., Тарнавська І. О. Стратегія безпеки ЄС у європейському медіа-контексті. - C. 178-181.
  40. Тараненко О. В., Акімова Ю. С. Іміджування донецька під час проведення Євро-2012: стереотипи, очікування та моделювання в регіональних ЗМІ. - C. 182-188.
  41. Бутиріна М. В. Рецензія на монографію Мантуло Н.Б. "Паблік Рилейшнз: текст і комунікація” (Запоріжжя : КПУ, 2012. – 320 с.). - C. 189.
  42. Відомості про авторів. - C. 190-191.
2013
№ 1 (13)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артамонова І. М. Роль, параметри й функції масової аудиторії в нових комунікаційних моделях. - C. 4-9.
  4. Загурська С. М. Феномен масової свідомості та способи його реалізації. - C. 10-15.
  5. Кошелюк О. В. Комунікативний психоаналіз як медіа-технологія. - C. 16-20.
  6. Мороз В. Я. Аксіологічні стратегії запорозького козацтва другої половини ХVІІ ст. У бінарних моделях історичної комунікації. - C. 21-24.
  7. Пилипенко К. О. Докомунікативна самопрезентація як складова мовної особистості в блозі. - C. 25-28.
  8. Порфімович О. Л. Довіра до владних інституцій: комунікативний аспект. - C. 29-33.
  9. Синєокий О. В. Рок-музика й розвиток рекорд-комунікації в Румунії. - C. 34-38.
  10. Хмель О. С. До питання про генезис політичного знака. - C. 39-44.
  11. Холод О. М. Специфіка формування теорій комунікаційних технологій. - C. 45-52.
  12. Щегельська Ю. П. Антикризові комунікації України як країни – господаря євро-2012. - C. 53-58.
  13. Бикова О. М. Мовні засоби реалізації експресивності на синтаксичному рівні в текстах сучасного пресового репортажу. - C. 59-64.
  14. Вей О. Ю. Українська греко-католицька преса Галичини міжвоєнного періоду (1918–1939 рр.). - C. 65-69.
  15. Гусак О. О. Заголовок як інструмент збільшення відвідуваності сайту інтернет-ЗМІ. - C. 70-73.
  16. Дьячук С. В. Порушення милозвучності української мови в сучасних ЗМК. - C. 74-76.
  17. Зикун Н. І. Українська сатирична публіцистика: загальне поняття та джерела становлення. - C. 77-82.
  18. Крупський І. В. Цензура й українські ЗМІ: історія та сучасність. - C. 83-87.
  19. Лизанчук В. В. Національно-громадянська позиція журналіста. - C. 88-92.
  20. Наливайко Ю. Ю. Особливості співвідношення понять "текст” – "медіа-текст” при вивченні української мови в засобах масової інформації. - C. 93-96.
  21. Плещенко К. В. Низова блогосфера як засіб індивідуального самовираження. - C. 97-101.
  22. Полєжаєв Ю. Г. Особливості місцевої тревел-журналістики в контексті розвитку внутрішнього туризму. - C. 102-105.
  23. Сазонова Ю. О. Внутрішньожанрові типи інтерв’ю в спортивній клубній пресі (на прикладі журналу "Шахтёр”). - C. 106-111.
  24. Шутяк Л. М. Жанрово-стилістичні ознаки "нового журналізму” в українських інтернет-змі та блогосфері. - C. 112-116.
  25. Ядранський Д. М. Сучасний медіа-простір як симулякр інформаційного середовища. - C. 117-121.
  26. Глушко А. В. Етичні аспекти дизайну друкованих та електронних ЗМІ. - C. 122-125.
  27. Зелінська Н. В. Видавнича культура в реаліях інформаційного суспільства: вгору сходами, що ведуть униз. - C. 126-131.
  28. Листвак Г. Б. "Книга художника” як джерело видавничого натхнення (на прикладі українських виставкових проектів). - C. 132-135.
  29. Погореловська І. О. Електронні видання: ідентифікаційний аспект. - C. 136-141.
  30. Ренн О. М. Редакторське опрацювання композиції колективного видання. - C. 142-145.
  31. Лобойко Т. В. Маніпулятивні аспекти психологічного впливу соціальної реклами. - C. 146-149.
  32. Цуканова Г. О. Метафора в креолізованих текстах друкованої соціальної реклами. - C. 150-154.
  33. Надії Віталіївні Зелінській – 60!. - C. 155-156.
  34. Відомості про авторів. - C. 157.
2013
№ 2 (14)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Веремчук Т. Ю. Методологія дослідження комунікацій ЄС. - C. 4-8.
  5. Зеленюк Ю. О. Туристична комунікація як вид зайнятості. - C. 9-12.
  6. Зражевська Н. І. Використання семіотичного методу в аналізі медіакультури. - C. 13-17.
  7. Лалак О. А. Історико-ментальні засади формування української діаспори та інституційно-процедурні механізми взаємодії з Україною. - C. 18-23.
  8. Моісєєва Н. І. Модельний підхід до вивчення соціальних комунікацій. - C. 24-28.
  9. Мороз В. Я. Історична комунікація первісної доби. - C. 29-34.
  10. Рижко О. М. Концепт "Вишиванка” в матеріалах мас-медіа: аксіологічні особливості подання. - C. 35-40.
  11. Тур О. М. Досягнення органів уніфікації та стандартизації науково-технічних понять першої третини ХХ століття. - C. 41-45.
  12. Шульгіна В. І. Інформаційний процес: проблеми моделювання механізму формування інформативності текстово-дискурсивних структур. - C. 46-50.
  13. Теорія, історія та практика журналістики

  14. Базака Р. В. Історико-культурні та соціокомунікаційні передумови формування преси Кіровоградщини. - C. 51-55.
  15. Бессараб А. О. Роль українських медіахолдингів у популяризації читання. - C. 56-61.
  16. Бондаренко Т. О. Образ Геї в журналі "The Ecologist”. - C. 62-66.
  17. Волинець Г. М. Сучасні тенденції використання інфографіки (на матеріалі часопису "Український тиждень”). - C. 67-72.
  18. Зикун Н. І. Українська сатирична публіцистика: загальне поняття та джерела становлення. - C. 73-78.
  19. Каневська В. В. Ствердження ідеї незалежності України в дискурсах елітарного й масового рівненської обласної газети "Вільне Слово” в 1990–1991 роках. - C. 79-82.
  20. Ковпак В. А. Екранна публіцистика кіно української діаспори як інформаційно-комунікаційний канал. - C. 83-87.
  21. Козир Ю. А. Українсько-російські відносини в дзеркалах урядових ЗМІ України та Росії. - C. 88-92.
  22. Комова М. В. Публіцистичний текст як фактор соціального управління. - C. 93-96.
  23. Кондрико А. А. Особистісні наративи в контенті інтернет-медіа: актуальні тенденції. - C. 97-100.
  24. Мельник Ю. І. Справа Маттеотті: героїзація жертви політичних репресій у ЗМІ як метод опозиційної боротьби. - C. 101-106.
  25. Мудра І. М. Особливості маркетингового просування газет в Інтернеті. - C. 107-112.
  26. Поплавська Н. М., Дащенко Н. Л. Формування крос-медійної компетентності студентів-журналістів. - C. 113-117.
  27. Сащук Т. І. Аспекти реалізації актуальної соціальної проблематики в аналітичних публікаціях всеукраїнських суспільно-політичних видань "День” та "Дзеркало тижня”. - C. 118-122.
  28. Симоніна Н. В. Сучасні техніки телевізійного портретного інтерв’ю. - C. 123-128.
  29. Синєокий О. В. Розвиток рок-журналістики в СРСР. - C. 129-134.
  30. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  31. Вовк І. О. Особливості видань пластової художньої літератури. - C. 135-143.
  32. Водолазька С. В. Продакт плейсмент як інноваційний спосіб просування книги: наукова рецепція, теоретичні узагальнення. - C. 144-148.
  33. Миколаєнко Н. М. Формування професійної культури майбутніх редакторів. - C. 149-153.
  34. Поберезська Г. Г. Основні категорії офіційно-ділового тексту. - C. 154-160.
  35. Романюк Н. С. Умови праці в друкарнях Єлисаветграда на початку ХХ століття. - C. 161-164.
  36. Фіголь Н. М. Особливості редакційної підготовки електронних видань. - C. 165-169.
  37. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  38. Досенко А. К. Комунікативні особливості роботи перекладача під час інтернет-спілкування (на прикладі сайтів знайомств мережі Інтернет). - C. 170-173.
  39. Кіца М. О. Вплив патогенної реклами на світосприйняття дітей: український та світовий досвід. - C. 174-179.
  40. Костюк Ю. В. Веб-cайт регіональних радіостанцій як інноваційна платформа традицiйного ЗМІ. - C. 180-183.
  41. Ржеуський А. В., Кунанець Н. Е. Соціальні мережі як компонента віртуальної комунікації. - C. 184-188.
  42. Рецензії

  43. Пономаренко Л. Г. Дитяча книга в XXI ст.: відлуння минулого чи нагальна потреба сьогодення? Рецензія на монографію Огар Е. І. "Дитяча книга в українському соціумі (досвід перехідної доби)” (Львів : Світ, 2012. – 320 с.). - C. 189-192.
  44. Відомості про авторів. - C. 193.
2013
№ 3-4 (15-16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського