Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69510/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Культура України
: наук. зб..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та історія культури

  4. Богуцький Ю. П., Шейко В. М. Цивілізаційно-циклічні парадигми історико-культурологічних трансформацій як складові процесів самоорганізації суспільства. - C. 4-15.
  5. Кравченко О. В. Постколоніальний дискурс національної культури та політики. - C. 15-24.
  6. Блажеєвська Ю. М. До питання розвитку концептуальних засад вивчення українського національного характеру. - C. 24-33.
  7. Остропольська З. М. Культурологічні й етичні виміри господарсько-економічних процесів в умовах цивілізаційного розвитку (стаття друга). - C. 33-42.
  8. Іванова І. Б., Канонихіна Н. В., Харамурза О. С. Ораторське мистецтво як чинник лінгводидактичних настанов у соціокультурному просторі сучасної України. - C. 42-47.
  9. Піщанська В. М. Жінка в культурі українського козацтва. - C. 47-53.
  10. Дяченко М. В. Гафур Гулям про філософсько-поетичні виміри часу. - C. 54-62.
  11. Шадурський В. Г. Євангельські оповіді про Ісуса Христа: інтригуючі фрагменти. - C. 62-72.
  12. Уманець О. В. Концепт перевертневості у фаустіанських версіях С. Альошина та М. Зариня. - C. 72-81.
  13. Петрова І. В. Трансформація культурних практик аристократії за часів "галантного" століття. - C. 81-89.
  14. Пашков К. В. Феномен західної постсекулярної культурології: Чарльз Тейлор, Джон Макклюр, Майк Кінг. - C. 90-97.
  15. Русавська В. А. Гостинність у контексті соціально-культурних трансформацій ХІХ ст.. - C. 98-107.
  16. Прима В. В. Концептуалізація гостинності в науковому дискурсі. - C. 107-115.
  17. Рибалко С. Б. Японський традиційний костюм в економічній моделі. - C. 115-124.
  18. Колпакова Н. Я. Агіографія св. Георгія в пам’ятках книжної писемності Візантії та Київської Русі. - C. 124-132.
  19. Гнидка К. О. Фольклорні традиції як запорука збереження культурної самобутності народу в умовах глобалізації. - C. 132-140.
  20. Розділ 2. Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія

  21. Пісклова І. С. Національна ідентичність як аспект формування традиційної танцювальної культури Cлобожанщини. - C. 142-149.
  22. Островська К. В. Історія та розвиток кафедри народної хореографії Харківської державної академії культури. - C. 149-156.
  23. Семенова Н. М. Принципи балетмейстерської творчості Павла Вірського та їх вплив на розвиток українського балетного театру. - C. 156-165.
  24. Розіна О. Ф. Базова структура поєднання танцю, вокалу й гітари в різних стилях фламенко. - C. 165-174.
  25. Бортник К. В. Еволюція новаторства балету П. І. Чайковського "Лебедине озеро" від постановки М. Петіпа та Л. Іванова до версії Ф. Рідмана. - C. 174-182.
  26. Крайнікова Т. С. Медіаповедінка українських телеглядачів: аналіз стратегій, інформаційних потреб та інтересів. - C. 183-192.
  27. Косачова О. О. Специфіка ведення дискусій у політичних ток-шоу на вітчизняному телебаченні. - C. 193-201.
  28. Коваленко Ю. Б. Сучасний телевізійний репортаж: жанрові та мистецькі ознаки. - C. 201-208.
  29. Кікоть А. А. Сучасні дослідження костюма: культурологічний підхід. - C. 208-215.
  30. Шевчук Ю. С. Художнє кіно як туристична реклама. - C. 215-224.
  31. Розділ 3. Музичне мистецтво

  32. Лошков Ю. І. Диригентське оркестрове виконавство США. - C. 226-233.
  33. Гладких А. В. Технологічні складові професійної майстерності виконавців на духових інструментах. - C. 233-239.
  34. Верещака А. О. Музичний фестиваль у системі маркетингу. - C. 239-246.
  35. Гнатишин О. Є. Концептуальність у дослідженні української церковної музики П. Маценка: від аналізу ірмолоя до генези явища. - C. 246-255.
  36. Чайковська В. Б. Про специфіку музично-звукових структур у контексті екранного образу. - C. 255-261.
  37. Алжнєв Ю. Б. До проблеми відродження традиційного народно-інструментального музикування. - C. 261-268.
  38. Зимогляд Н. Ю. Фортепіанне виконавство України в 30-ті рр. ХХ ст.. - C. 268-276.
  39. Гуріна А. В. Семантичний аспект дослідження традиційної пісенності в працях В. Єлатова. - C. 276-282.
  40. Воскобойнікова Ю. В. Принципи богослужбового співу святкового хору Свято-Єлисаветинського монастиря (м. Мінськ, Білорусь). - C. 282-290.
  41. Білозуб Л. М. Національні традиції у творчості українських композиторів ХХ ст.. - C. 290-298.
  42. Наші автори. - C. 299-300.
2014
Вип. 45


 
Культура України
: наук. зб..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та історія культури

  4. Шейко В. М. Трансгресія культури, науки та цивілізації: генеза й еволюція сучасного суспільства. - C. 4-15.
  5. Кравченко О. В. "Схід" як чинник української національно-культурної ідентифікації. - C. 15-24.
  6. Александрова М. В. Трансформація української традиційної культури. - C. 24-33.
  7. Щедрін А. Т. Релігійно-філософський рух "Нової Ери". - C. 33-42.
  8. Радзієвський О. В. Основні та другорядні субкультури в Україні. - C. 42-50.
  9. Рибалко С. Б. Острівні мотиви в мистецтві Японії першої третини ХХ ст.. - C. 50-57.
  10. Петрова І. В. Інтелектуальний та видовищний otіum у Давньому Римі. - C. 57-67.
  11. Михалюк О. І. Культурні відносини Кримського ханства першої половини ХІІІ–ХVІІІ ст. у контексті дипломатії та етикету. - C. 67-74.
  12. Чуйко В. О. Християнська аксіоскладова народної святково-обрядової традиції. - C. 74-82.
  13. Щербань А. Л. Хрестоподібні знаки на традиційній кераміці Лівобережної України: історія й семантика. - C. 83-90.
  14. Петрик В. В. Символізм подвійності в мистецтві і символічній філософії. - C. 90-98.
  15. Азарцева Л. С. Семіотичний аналіз українського та кримськотатарського декоративного орнаменту: спільне та відмінне. - C. 98-111.
  16. Сімейкіна Н. М. Шекспір у сучасному інформаційному просторі. - C. 111-119.
  17. Давва В. В. Питання української національної культури в політиці революційних урядів у 1917–1920 рр.. - C. 119-127.
  18. Жадан В. Б. Становлення етики гедонізму в античній філософії. - C. 127-135.
  19. Шуляков І. М. Систематизація культурних лакун за моделлю процесу міжкультурного спілкування. - C. 135-144.
  20. Копилова Н. О. Образ андрогіна як культурна метафора досконалої людини: від романтичного ідеалу до сучасності. - C. 144-151.
  21. Смірнова О. О. Магічна практика в контексті художньої творчості. - C. 151-158.
  22. Рзаєва Н. С. Мистецька спадщина класика українського кінематографа О. Довженка. - C. 158-163.
  23. Походзей П. І. Творчість В. С. Тольби в контексті еволюції української музично-театральної культури др. пол. ХХ ст.. - C. 163-171.
  24. Божко Л. Д. Паломництво як соціальна практика мобільності та складова сучасного туризму. - C. 171-178.
  25. Розділ 2. Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія

  26. Борис І. О. Процес становлення професії актора та режисера. - C. 180-189.
  27. Алфьорова З. І. Модернізація фахової медіаосвіти під впливом новітніх тенденцій розвитку (факультет кіно-, телемистецтва ХДАК). - C. 189-196.
  28. Онищенко С. М. Створення схем позиціювання елементів, як окремий етап комбінаторного формоутворення костюма. - C. 196-203.
  29. Кікоть А. А. Мистецтво костюма: методологія дослідження. - C. 203-211.
  30. Яніна-Ледовська Є. В. Балет "Весна священна" в трактуванні українських хореографів (1998–2013). - C. 211-219.
  31. Мізяк В. Д. Харківська "шекспіріана" останньої чверті ХХ ст. "Титани злодійства". - C. 219-228.
  32. Медведєва В. В. Семіотичний аспект мистецтва гриму. - C. 228-235.
  33. Туркаві М. Медіатизація та мультимедійність екранної культури в інформаційному суспільстві. - C. 235-242.
  34. Розділ 3. Музичне мистецтво

  35. Котенко Я. М. Й. Брамс як наступник ідей музичного романтизму. - C. 244-252.
  36. Харитонова В. Ф. Творчість Т. Г. Шевченка в оперному жанрі. - C. 252-259.
  37. Єрошенко О. В. Творчість І. Рупіна в контексті ґенези музичного мистецтва естради в Російській імперії. - C. 259-267.
  38. Польська І. І. Методологічна проблематика в сучасному музикознавстві. - C. 267-275.
  39. Данільчишин Ю. М. Акустика голосового апарату й акустична будова голосу. - C. 275-282.
  40. Верещака А. О. Формування іміджу естрадного виконавця. - C. 283-289.
  41. Вішленков М. П. Скоромовки як засіб розвитку вокально-хорової дикції. - C. 289-295.
  42. Наші автори. - C. 296.
2014
Вип. 46


 
Культура України
: наук. зб..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та історія культури

  4. Шейко В. М. Креативна модель освіти сучасної цивілізації: загальнокультурологічні, етнокультурні й етнопедагогічні аспекти. - C. 4-13.
  5. Кравченко О. В. Концептуальні моделі ідентифікації національно-культурного простору України в сучасному публічному інтелектуальному дискурсі. - C. 13-23.
  6. Дяченко М. В. Уолт Уітмен: філософсько-поетичні етюди оптимізму (стаття перша). - C. 23-31.
  7. Остропольська З. М. Морально-етичні аспекти господарської діяльності людини (з історії філософсько-культурологічної думки). - C. 32-40.
  8. Кислюк К. В. Перспективи комп’ютерних ігор у медіа-культурі ХХІ ст.. - C. 40-48.
  9. Германова де Діас Е. В. Богословська підготовка Другого Ватиканського Собору (1962–1965 рр.). - C. 49-57.
  10. Гончаров В. В. Віртуальна реальність як новація у сфері художньої культури. - C. 57-65.
  11. Осипова Н. П. Стратегія оратора: проблеми культурфілософської рефлексії. - C. 65-74.
  12. Щербань А. Л. Причини трансформацій орнаментації народної кераміки Лівобережної України. - C. 75-81.
  13. Бучковська О. Ю. Розвиток міжкультурного співробітництва в умовах глобалізаційних перетворень. - C. 82-90.
  14. Хом’якова О. В. Гносеологічні підвалини та цивілізаційна детермінованість культурних парадигм вищої освіти. - C. 90-98.
  15. Божко Л. Д. Література подорожей і туризм в історико-культурному контексті: епохи Відродження та Середньовіччя. - C. 98-108.
  16. Шумлянська Н. В. Екотуризм як форма долучення до природної та культурної спадщини. - C. 108-115.
  17. Яріко М. О. Менеджмент релігійного туризму в сучасній Україні на прикладі ісламської та католицької спільнот. - C. 116-123.
  18. Рибалко С. Б. Японське традиційне вбрання в контексті весільної обрядодії. - C. 123-130.
  19. Іванова І. Б. Лінгвокультурологічні аспекти дослідження стереотипів. - C. 130-138.
  20. Шевчук Ю. С. Вплив реклами на перцептивні властивості художнього фільму. - C. 138-147.
  21. Доброєр Н. В. Роль гейші в японській культурі: гендерний стереотип. - C. 147-154.
  22. Розділ 2. Театральне, кіно-, телемистецтво, хореографія

  23. Алфьорова З. І. Екранна форма новітньої доби в контексті мультимедійності. - C. 156-162.
  24. Овчієва Л. П. Шевченківські образи в мистецькій творчості М. Л. Кропивницького. - C. 163-171.
  25. Курінна Г. В. Концепт конфлікту в конструкції телесценарію zieldrama. - C. 171-177.
  26. Єфремова І. В. Відтворення балу в опері Е. Направника "Дубровський". - C. 177-185.
  27. Коваленко Ю. Б. До типології сучасного телевізійного репортажу. - C. 185-191.
  28. Костенко Д. О. Стильові особливості дизайну фасадних композицій у житловому середовищі м. Київ у ХХ ст.. - C. 191-198.
  29. Тополевський В. Ю. Сучасні аспекти виховання майбутніх акторів. - C. 198-204.
  30. Розділ 3. Музичне мистецтво

  31. Прохорова І. С. Музично-розмовні жанри на сучасній естраді. - C. 206-213.
  32. Шишкіна О. А. Формування репертуару народного співака як засіб розкриття творчої індивідуальності. - C. 213-219.
  33. Коновалова І. Ю. Особистісно-стильові детермінанти хорової творчості Л. В. Дичко. - C. 220-230.
  34. Макаренко Л. П. Особливості музикознавчого аналізу фольклорних засад авторського стилю у вітчизняній оркестровій музиці (на прикладі творчості Л. Колодуба). - C. 230-237.
  35. Лошков Ю. І. Гармоніка в Україні (друга половина ХІХ — початок ХХ ст.). - C. 238-247.
  36. Скляров О. Д. Розвиток внутрішнього слуху, пам’яті й асоціативного мислення в процесі фортепіанного навчання. - C. 247-253.
  37. Рум’янцева А. Ю. Фортепіанне виконавство як предмет дослідження та явище музикознавства. - C. 253-260.
  38. Єрошенко О. В. Концертна обробка двох народних пісень І. Рупіна як зразок взаємодії італійської та російської складових у вокальній культурі Росії першої третини ХІХ ст.. - C. 260-268.
  39. Зав’ялова О. К. Європейська балетна музика від джерел до початку XX ст.: еволюція жанру. - C. 268-273.
  40. Гладких А. В. Інструктивно-технологічні складові опанування виконавської техніки на духових інструментах. - C. 274-281.
  41. Зимогляд Н. Ю. Фортепіанне виконавство України середини ХХ ст.. - C. 281-288.
  42. Наші автори. - C. 289-290.
2014
Вип. 47

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського