Пошуковий запит: (<.>I=Ж70200/2013$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та історія кульутри
- Шейко В. М. Синергетичні аспекти динаміки мистецько-літературних об’єднань України першої чверті ХХ ст.. - C. 4-18.
- Хмель О. С. Маніпулятивна природа політичного знаку. - C. 19-25.
- Блажеєвська Ю. М. Репрезентація національного характеру в публіцистиці Ю. Липи (за працями "Призначення України" та "Українська раса"). - C. 26-33.
- Голозубов О. В. Пародійні інтерпретації германо-скандинавського епосу в сучасній культурі. - C. 33-42.
- Синєокий О. В. Феномен диско-комунікації: Donna Summer, Gilla, Dee D. Jackson, Boney M., La Bionda, Supercharge, Chilly.. - C. 42-51.
- Шемаєв О. О. Наукова спадщина професора М. В. Рязанцева (1856-1930). - C. 51-58.
До 85-річчя харківської державної академії культури
- Шейко В. М., Каністратенко М. М., Кушнаренко Н. М. Підготовка фахівців музейної справи в ХДАК (1989-1998 рр.). - C. 59-71.
Розділ 2. Соціальні комунікації
- Давидова І. О. Інтегровані маркетингові комунікації як фактор розвитку документно-інформаційної установи. - C. 72-78.
- Філіпова Л. Я. Інформаційна парадигма соціальної комунікації (огляд наукових підходів і концепцій). - C. 79-85.
- Бондаренко Т. О. Роль соціальної комунікації у формуванні екологічної свідомості. - C. 86-93.
- Коржик Н. А. Безпаперові інформаційно-комунікаційні технології в бібліотеках. - C. 94-100.
- Апшай М. В. Бібліотечна діяльність у структурі регіональних бібліотекознавчих досліджень. - C. 101-108.
- Стоянов В. А. Інформаційні технології як інструментальна основа підготовки вчителів фізичної культури в умовах інформатизації суспільства. - C. 109-116.
- Швецова-Водка Г. М. Персональна та біобібліографія: термінологічні замітки. - C. 117-122.
- Грабар Н. Г. Філософія людського спілкування: теоретично-практичні засади. - C. 123-130.
- Шатрова М. Б. Дослідження з питань книжкового мистецтва на сторінках журналу "Бібліологічні вісті" (1923—1930). - C. 132-138.
- Булах Т. Д. Роль корпоративного іміджу в підвищенні збуту книжкової продукції. - C. 139-145.
- Тітов С. В., Тітова О. В. Web-сайти органів місцевого самоврядування як складова впровадження е-урядування в Україні. - C. 146-155.
- Коваленко І. П. Формування правової культури як складова професійної підготовки тележурналістів. - C. 154-159.
- Бурдіна Е. О. Візуалізація мовностилістичних фігур у сучасній телепубліцистиці. - C. 160-167.
- Жукова В. П. Олександрійська бібліотека в соціальному часі та просторі. - C. 168-176.
- Загурська С. М. . - C. 177-184.
- Шкуркіна В. М. Історія дорунічних знаків: вузликова комунікація. - C. 185-193.
- Бакуменко Л. Г. Модель регіонального корпоративного об’єднання репозитаріїв бібліотек вищих навчальних закладів України. - C. 194-202.
- Бобришева О. В. Структурно-функціональна модель системи інформаційної безпеки бібліотеки. - C. 203-210.
- Виходець О. М. Зовнішня та внутрішня культура персоналу засобів масової інформації. - C. 211-219.
Розділ 3. Педагогіка
- Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Основи сучасної педагогіки: соціально-комунікаційний аспект дослідження. - C. 220-223.
- Караман О. Л. Соціально-педагогічний портрет особистості неповнолітнього засудженого. - C. 224-234.
- Шелестова А. М. Характеристика сучасного інтегрованого інформаційно-комунікаційного простору вищого навчального закладу. - C. 235-241.
- Гусак Л. Є. Мнемічна діяльність молодших школярів у процесі їх асоціативного навчання іноземної мови. - C. 242-248.
- Мухамед’яров Н. Н. Формування здорового способу життя: теоретичний аспект. - C. 249-256.
- Мартем’янова Н. С. Музейна педагогіка в організації культурно-освітньої діяльності музею. - C. 257-263.
- Бессараб А. О. Зміст і структура вступу та передмови до навчального видання для вищої школи. - C. 264-272.
- Абрамов О. М. Про архітектуру сучасної системи електронного навчання (e-Learning) та можливості її застосування у вищих навчальних закладах. - C. 273-283.
Розділ 4. Рецензії
- Тодорова Є. М. 125-річний шлях бібліотеки національного рівня: бібліографічне відображення. - C. 284-287.
| 2013 | | Вип. 39
|
|
|
| Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
Розділ I. Теорія та історія культури
- Шейко В. М. Системоутворююча роль освіти в процесах становлення інформаційного суспільства. - C. 4-16.
- Божко Л. Д. Трансформаційні зміни наукової проблематики з досліджень туризму в СРСР у період 60–80–х рр. ХХ ст.. - C. 16-23.
- Синєокий О. В. Метаморфози комунікативного розвитку української школи рок-музики в джерелах звукозапису 1960-1990 рр.. - C. 23-32.
- Кравченко О. В. Громадські культурні стратегії як чинник публічної політики в Україні. - C. 32-41.
- Слівіна К. І. Проблеми музейництва на сторінках суспільно-політичних та науково-популярних видань 20-30-х рр. ХХ ст. (джерелознавчий аспект). - C. 41-52.
- Зеленюк Г. О. До історії створення мережі парків м. Київ. - C. 52-58.
- Савчук О. М. Релігійна проблематика на шпальтах часопису "Український Голос" (Вінніпег, Канада). - C. 58-66.
- Русавська В. А. Гостинність у Давньому Римі на прикладі епістолярної спадщини Цицерона та Плінія Молодшого. - C. 66-74.
Розділ II. Соціальні комунікації
- Бірюкова Т. Л., Спрінсян В. Г. Структурно-функціональний аналіз документно-комунікаційного інституту на прикладі бібліотеки. - C. 76-82.
- Малик Г. Д. Компетентнісний профіль документознавця. - C. 82-92.
- Ліхачова Т. Е., Побіженко І. О., Побіженко В. В. Інформаційні системи пошуку плагіату в студентських наукових працях в умовах Інтернет-простору: технології, методи, моделі. - C. 92-100.
- Виходець О. М. Соціально-комунікативні засади діяльності Speech-writer. - C. 100-108.
- Кондратюк М. О. Інформаційна війна та роль мас-медіа в міжнародних конфліктах. - C. 108-113.
- Хащина Х. О. Програмне забезпечення інформаційних систем в архівах органів державної влади. - C. 114-123.
- Лосієвський І. Я. Документні пам’ятки в бібліотечних зібраннях: теоретико-методологічні аспекти та сучасна практика. - C. 124-134.
- Ситніков Д. Е., Тітова О. В. Аналіз веб-сайтів органів місцевої влади як механізму забезпечення права доступу до публічної інформації. - C. 134-142.
- Баюш О. О. Процеси інформатизації сільських бібліотек Одещини. - C. 142-151.
- Матвієнко О. В., Остапенко Г. І. Комунікативна діяльність у мережі Інтернет: теоретико-методологічні підходи до аналізу соціалізації студентської молоді. - C. 151-158.
- Чижинок Г. П. Вираження авторського "Я" в газетних жанрах журналістики. - C. 158-164.
- Барна Н. В., Волинець О. О. Еволюція рекламного дискурсу та становлення інституцій рекламної діяльності. - C. 165-173.
- Несін В. П. Комунікаційні моделі сільської бібліотеки в умовах інформатизації суспільства. - C. 173-180.
- Шкуркіна В. М. Сакральна інформація як контент символьної комунікації. - C. 181-187.
- Маркова В. А. Дослідження книжкової комунікації: семіотичний підхід. - C. 187-196.
- Грицюта Н. М. Наукові дослідження етики реклами в Росії та Україні. - C. 196-205.
- Жукова В. П. Бібліотечний соціальний інститут у контексті бібліотекознавчих досліджень. - C. 205-212.
- Мар’їна О. Ю. Використання краудсорсинг-технологій у діяльності зарубіжних бібліотек. - C. 212-221.
- Абакумова В. І., Литвиненко Н. К. Ресурси ВНЗ України з інформаційно-бібліотечного забезпечення сфери культури та мистецтва. - C. 221-227.
- Грабар Н. Г. Образно-чуттєві аспекти бібліотечної комунікації. - C. 227-233.
- Сулім А. А. Мережева комунікація як об’єкт медіакритики. - C. 233-240.
- Коваленко І. П. Незалежна журналістика як засіб контролю громадянського суспільства за здійсненням політичної влади (функціональний аспект). - C. 241-246.
Розділ III. Педагогіка
- Мельник С. А., Чуркіна В. Г. Педагогічний супровід формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах аксіологізації освіти. - C. 248-257.
- Галацин К. О. Моделювання процесу формування комунікативної культури майбутніх інженерів. - C. 257-261.
- Максимовська Н. О. Анімація в сучасних зарубіжних дослідженнях: соціально-виховний аспект. - C. 261-269.
- Кухаренко А. Л. Роль медіаосвіти у формуванні гуманістичних цінностей особистості. - C. 270-277.
- Хендрик О. Ю. Соціально-педагогічні умови підвищення ефективності розвитку соціальності студентів-хореографів засобами хореографії. - C. 277-285.
- Кучерявий А. О. Предмет і засоби комунікації між суб’єктами управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей. - C. 285-291.
- Наші автори. - C. 292-293.
| 2013 | | Вип. 41
|
|