Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70200/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Вісник Харківської державної академії культури
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та історія кульутри

  4. Шейко В. М. Синергетичні аспекти динаміки мистецько-літературних об’єднань України першої чверті ХХ ст.. - C. 4-18.
  5. Хмель О. С. Маніпулятивна природа політичного знаку. - C. 19-25.
  6. Блажеєвська Ю. М. Репрезентація національного характеру в публіцистиці Ю. Липи (за працями "Призначення України" та "Українська раса"). - C. 26-33.
  7. Голозубов О. В. Пародійні інтерпретації германо-скандинавського епосу в сучасній культурі. - C. 33-42.
  8. Синєокий О. В. Феномен диско-комунікації: Donna Summer, Gilla, Dee D. Jackson, Boney M., La Bionda, Supercharge, Chilly.. - C. 42-51.
  9. Шемаєв О. О. Наукова спадщина професора М. В. Рязанцева (1856-1930). - C. 51-58.
  10. До 85-річчя харківської державної академії культури

  11. Шейко В. М., Каністратенко М. М., Кушнаренко Н. М. Підготовка фахівців музейної справи в ХДАК (1989-1998 рр.). - C. 59-71.
  12. Розділ 2. Соціальні комунікації

  13. Давидова І. О. Інтегровані маркетингові комунікації як фактор розвитку документно-інформаційної установи. - C. 72-78.
  14. Філіпова Л. Я. Інформаційна парадигма соціальної комунікації (огляд наукових підходів і концепцій). - C. 79-85.
  15. Бондаренко Т. О. Роль соціальної комунікації у формуванні екологічної свідомості. - C. 86-93.
  16. Коржик Н. А. Безпаперові інформаційно-комунікаційні технології в бібліотеках. - C. 94-100.
  17. Апшай М. В. Бібліотечна діяльність у структурі регіональних бібліотекознавчих досліджень. - C. 101-108.
  18. Стоянов В. А. Інформаційні технології як інструментальна основа підготовки вчителів фізичної культури в умовах інформатизації суспільства. - C. 109-116.
  19. Швецова-Водка Г. М. Персональна та біобібліографія: термінологічні замітки. - C. 117-122.
  20. Грабар Н. Г. Філософія людського спілкування: теоретично-практичні засади. - C. 123-130.
  21. Шатрова М. Б. Дослідження з питань книжкового мистецтва на сторінках журналу "Бібліологічні вісті" (1923—1930). - C. 132-138.
  22. Булах Т. Д. Роль корпоративного іміджу в підвищенні збуту книжкової продукції. - C. 139-145.
  23. Тітов С. В., Тітова О. В. Web-сайти органів місцевого самоврядування як складова впровадження е-урядування в Україні. - C. 146-155.
  24. Коваленко І. П. Формування правової культури як складова професійної підготовки тележурналістів. - C. 154-159.
  25. Бурдіна Е. О. Візуалізація мовностилістичних фігур у сучасній телепубліцистиці. - C. 160-167.
  26. Жукова В. П. Олександрійська бібліотека в соціальному часі та просторі. - C. 168-176.
  27. Загурська С. М. . - C. 177-184.
  28. Шкуркіна В. М. Історія дорунічних знаків: вузликова комунікація. - C. 185-193.
  29. Бакуменко Л. Г. Модель регіонального корпоративного об’єднання репозитаріїв бібліотек вищих навчальних закладів України. - C. 194-202.
  30. Бобришева О. В. Структурно-функціональна модель системи інформаційної безпеки бібліотеки. - C. 203-210.
  31. Виходець О. М. Зовнішня та внутрішня культура персоналу засобів масової інформації. - C. 211-219.
  32. Розділ 3. Педагогіка

  33. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Основи сучасної педагогіки: соціально-комунікаційний аспект дослідження. - C. 220-223.
  34. Караман О. Л. Соціально-педагогічний портрет особистості неповнолітнього засудженого. - C. 224-234.
  35. Шелестова А. М. Характеристика сучасного інтегрованого інформаційно-комунікаційного простору вищого навчального закладу. - C. 235-241.
  36. Гусак Л. Є. Мнемічна діяльність молодших школярів у процесі їх асоціативного навчання іноземної мови. - C. 242-248.
  37. Мухамед’яров Н. Н. Формування здорового способу життя: теоретичний аспект. - C. 249-256.
  38. Мартем’янова Н. С. Музейна педагогіка в організації культурно-освітньої діяльності музею. - C. 257-263.
  39. Бессараб А. О. Зміст і структура вступу та передмови до навчального видання для вищої школи. - C. 264-272.
  40. Абрамов О. М. Про архітектуру сучасної системи електронного навчання (e-Learning) та можливості її застосування у вищих навчальних закладах. - C. 273-283.
  41. Розділ 4. Рецензії

  42. Тодорова Є. М. 125-річний шлях бібліотеки національного рівня: бібліографічне відображення. - C. 284-287.
2013
Вип. 39

 
Вісник Харківської державної академії культури
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Учасникам і організаторам Міжнародного симпозіуму з питань культурно-мистецької освіти.
  4. До читачів.
  5. К читателям.
  6. To the reader.
  7. Сляднева Н. А. Информационное общество и кадровый потенциал сферы культуры. - C. 13-23.
  8. Столяров Ю. Н. Библиогуманизм и технократизм: сближение позиций (к полемике о стратегии библиотечного образования). - C. 24-30.
  9. Соляник А. А. Культуроцентрическая модель модернизации высшего библиотечно-информационного образования. - C. 31-41.
  10. Шемаєва Г. В. Інноваційна модель бібліотечної освіти: перспектива реалізації. - C. 42-48.
  11. Лопатина Н. В. Кадровое обеспечение информатизации культуры. - C. 49-59.
  12. Давидова І. О. Когнітивно-комунікаційна парадигма в бібліотекознавстві. - C. 60-69.
  13. Швецова-Водка Г. М. Бібліографічна підготовка фахівців спеціальності "Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія". - C. 70-74.
  14. Кушнаренко Н. М. Сучасна навчальна книга культурно-мистецького профілю в Україні: кількісні та якісні виміри. - C. 75-85.
  15. Філіпова Л. Я., Олійник О. О. Концептуальні засади дистанційного навчання в зарубіжному університетському освітньому просторі: комунікаційний аспект. - C. 86-96.
  16. Байба Споране, Байба Холма, Ліґа Круміня Розробка віртуального навчального середовища для курсів інформаційного менеджменту на рівні бакалавра: на прикладі Латвійського університету. - C. 97-111.
  17. Ханс Ельбесгаузен, Рагнхільд Рііс, Агнете Єнсен Викладання курсу підприємництва в рамках модернізації вищої бібліотечної освіти в Данії. - C. 112-124.
  18. Мар’їна О. Ю. Cоціокомунікаційні технології в європейській бібліотечній освіті. - C. 125-131.
  19. Шатрова М. Б. Книгознавчий напрям підготовки фахівців спеціальності "Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія". - C. 132-137.
  20. Кунанець Н. Е., Веретеннікова Н. Проблемно-орієнтовані бібліотекарі: досвід минулого та вимоги сучасності. - C. 138-146.
  21. Воєводін О. П., Сілютіна І. М. Проблеми підготовки фахівців-документознавців у контексті європейських вимог (досвід роботи у міжнародному проекті Темпус ІV). - C. 147-155.
  22. Туранина Н. А. Формирование языкового паспорта современного библиотечного специалиста. - C. 156-163.
  23. Трачук Л. Ф. Застосування інновацій та інтеграція знань під час викладання дисципліни "Інноваційні процеси в бібліотечно-бібліографічній сфері". - C. 164-170.
  24. Тодорова Є. М. Бібліографічна евристика як наукова та навчальна дисципліна в системі спеціальної підготовки фахівців документно-інформаційної сфери. - C. 171-179.
  25. Рижанова А. О. Формування соціально-педагогічної культури студентів мистецьких спеціальностей. - C. 180-188.
  26. Максимовська Н. О. Анімаційна стратегія вдосконалення соціально-виховного середовища закладу вищої освіти культурно-мистецького профілю в контексті Болонської системи. - C. 189-198.
  27. Тортіка А. А. Подготовка специалистов в области музейного дела на факультете культурологии ХГАК 1989–2013 гг.. - C. 199-206.
  28. Кислий О. Є. Артефакти музеєзнавства та сучасність. - C. 207-212.
  29. Білик О. М. Культурно-мистецька підготовка іноземних громадян у Харківській державній академії культури: сучасний стан та перспективи. - C. 213-222.
  30. Кухаренко О. О. Регіональне телебачення в контексті підготовки творчих працівників. - C. 223-229.
2013
Вип. 40

 
Вісник Харківської державної академії культури
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ I. Теорія та історія культури

  4. Шейко В. М. Системоутворююча роль освіти в процесах становлення інформаційного суспільства. - C. 4-16.
  5. Божко Л. Д. Трансформаційні зміни наукової проблематики з досліджень туризму в СРСР у період 60–80–х рр. ХХ ст.. - C. 16-23.
  6. Синєокий О. В. Метаморфози комунікативного розвитку української школи рок-музики в джерелах звукозапису 1960-1990 рр.. - C. 23-32.
  7. Кравченко О. В. Громадські культурні стратегії як чинник публічної політики в Україні. - C. 32-41.
  8. Слівіна К. І. Проблеми музейництва на сторінках суспільно-політичних та науково-популярних видань 20-30-х рр. ХХ ст. (джерелознавчий аспект). - C. 41-52.
  9. Зеленюк Г. О. До історії створення мережі парків м. Київ. - C. 52-58.
  10. Савчук О. М. Релігійна проблематика на шпальтах часопису "Український Голос" (Вінніпег, Канада). - C. 58-66.
  11. Русавська В. А. Гостинність у Давньому Римі на прикладі епістолярної спадщини Цицерона та Плінія Молодшого. - C. 66-74.
  12. Розділ II. Соціальні комунікації

  13. Бірюкова Т. Л., Спрінсян В. Г. Структурно-функціональний аналіз документно-комунікаційного інституту на прикладі бібліотеки. - C. 76-82.
  14. Малик Г. Д. Компетентнісний профіль документознавця. - C. 82-92.
  15. Ліхачова Т. Е., Побіженко І. О., Побіженко В. В. Інформаційні системи пошуку плагіату в студентських наукових працях в умовах Інтернет-простору: технології, методи, моделі. - C. 92-100.
  16. Виходець О. М. Соціально-комунікативні засади діяльності Speech-writer. - C. 100-108.
  17. Кондратюк М. О. Інформаційна війна та роль мас-медіа в міжнародних конфліктах. - C. 108-113.
  18. Хащина Х. О. Програмне забезпечення інформаційних систем в архівах органів державної влади. - C. 114-123.
  19. Лосієвський І. Я. Документні пам’ятки в бібліотечних зібраннях: теоретико-методологічні аспекти та сучасна практика. - C. 124-134.
  20. Ситніков Д. Е., Тітова О. В. Аналіз веб-сайтів органів місцевої влади як механізму забезпечення права доступу до публічної інформації. - C. 134-142.
  21. Баюш О. О. Процеси інформатизації сільських бібліотек Одещини. - C. 142-151.
  22. Матвієнко О. В., Остапенко Г. І. Комунікативна діяльність у мережі Інтернет: теоретико-методологічні підходи до аналізу соціалізації студентської молоді. - C. 151-158.
  23. Чижинок Г. П. Вираження авторського "Я" в газетних жанрах журналістики. - C. 158-164.
  24. Барна Н. В., Волинець О. О. Еволюція рекламного дискурсу та становлення інституцій рекламної діяльності. - C. 165-173.
  25. Несін В. П. Комунікаційні моделі сільської бібліотеки в умовах інформатизації суспільства. - C. 173-180.
  26. Шкуркіна В. М. Сакральна інформація як контент символьної комунікації. - C. 181-187.
  27. Маркова В. А. Дослідження книжкової комунікації: семіотичний підхід. - C. 187-196.
  28. Грицюта Н. М. Наукові дослідження етики реклами в Росії та Україні. - C. 196-205.
  29. Жукова В. П. Бібліотечний соціальний інститут у контексті бібліотекознавчих досліджень. - C. 205-212.
  30. Мар’їна О. Ю. Використання краудсорсинг-технологій у діяльності зарубіжних бібліотек. - C. 212-221.
  31. Абакумова В. І., Литвиненко Н. К. Ресурси ВНЗ України з інформаційно-бібліотечного забезпечення сфери культури та мистецтва. - C. 221-227.
  32. Грабар Н. Г. Образно-чуттєві аспекти бібліотечної комунікації. - C. 227-233.
  33. Сулім А. А. Мережева комунікація як об’єкт медіакритики. - C. 233-240.
  34. Коваленко І. П. Незалежна журналістика як засіб контролю громадянського суспільства за здійсненням політичної влади (функціональний аспект). - C. 241-246.
  35. Розділ III. Педагогіка

  36. Мельник С. А., Чуркіна В. Г. Педагогічний супровід формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах аксіологізації освіти. - C. 248-257.
  37. Галацин К. О. Моделювання процесу формування комунікативної культури майбутніх інженерів. - C. 257-261.
  38. Максимовська Н. О. Анімація в сучасних зарубіжних дослідженнях: соціально-виховний аспект. - C. 261-269.
  39. Кухаренко А. Л. Роль медіаосвіти у формуванні гуманістичних цінностей особистості. - C. 270-277.
  40. Хендрик О. Ю. Соціально-педагогічні умови підвищення ефективності розвитку соціальності студентів-хореографів засобами хореографії. - C. 277-285.
  41. Кучерявий А. О. Предмет і засоби комунікації між суб’єктами управління самостійною навчальною діяльністю студентів юридичних спеціальностей. - C. 285-291.
  42. Наші автори. - C. 292-293.
2013
Вип. 41

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського