Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70200/2022$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та історія соціальних комунікацій
- Назаровець М. А. Підтримка відкритої науки в Technische Informationsbibliothek — TIB. - C. 7-16.
- Го Чжилян Основні етапи розвитку інформаційної індустрії КНР. - C. 17-29.
Розділ 2. Теоретико-методологічні засади книгознавства, бібліотекознавства та архівознавства
- Салата Г. В. Тенденції і розвиток бібліотек у цифровому середовищі. - C. 30-39.
- Марковець О. В., Мартинюк К. В., Таланчук Д. О. Інформаційне забезпечення популяризації сільських бібліотек. - C. 40-49.
- Гуменчук А. В. Сучасні тенденції розвитку системи вищої бібліотечно-інформаційної освіти в Німеччині. - C. 50-61.
- Тур О. М., Вдовіна О. О., Василинина О. М. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи засобами інтерактивної дидактичної гри. - C. 62-71.
- Тур О. М., Дерев’янко Л. І. Інтерактивна лекція як метод навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 72-80.
- Артеменкова О. М. Інформаційний інструментарій генеалогічних досліджень в архівах України. - C. 81-93.
Розділ 3. Прикладні соціокомунікаційні технології
- Вовк Н. С. Використання бібліотечних сторінок у соціальних мережах з метою морально-інформаційної підтримки читачів у березні-квітні 2022 року. - C. 94-105.
- Федушко С. С., Сєров Ю. О. Аналіз функціоналу та даних спеціалізованих онлайн-сервісів для формування професійного профілю вебкористувача. - C. 106-113.
- Комова М. В., Жаворонко С. В. Соціально-комунікаційні стратегії розвитку кейтерингової компанії. - C. 114-131.
| 2022 | | Вип. 61
|
|
|
|