Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Bondar V., Bozhok O. Modern discourse of the components of the methodological research in pedagogical system. - C. 7-14.
  4. Кулик О. Допоміжні підходи до навчання в мовленнєвому розвитку учнів 5–9 класів у процесі вивчення словотвірної системи української мови. - C. 15-21.
  5. Batechko N. Conceptual bases of adaptation of ukraine’s higher education to the standards of education quality of the european area. - C. 22-31.
  6. Дурдас А. Розвиток університетської освіти франції: історичний аспект. - C. 32-37.
  7. Куземко Л., Мойсак О. Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання і самовдосконалення. - C. 38-44.
  8. Каленик О., Цареградська Т. Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю. - C. 45-50.
  9. Лисенко О. Удосконалення професійної компетентності викладачів як передумова якісної медичної освіти. - C. 51-56.
  10. Ткаченко Т. Профілактика та корекція порушень постави учнів 1–4 класів на уроках фізичної культури. - C. 57-65.
  11. Ошуркевич Н. Сучасні педагогічні технології формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 65-72.
  12. Ушаков А. Виховання одухотвореного образу людини культури в інформаційну епоху. - C. 73-81.
  13. Бовт А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту. - C. 82-87.
  14. Блажевич В. Формування виконавських умінь учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання гри на гітарі. - C. 88-92.
  15. Папушина В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури). - C. 93-100.
  16. Стамбульська Т. Культура мовлення особистості як історико-соціальне явище. - C. 101-107.
  17. Журавльова Л. Проблеми взаємозв’язку мови й мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів з дисграфією. - C. 108-115.
  18. Пальчикова О. Критерії та показники сформованості крос-культурної компетентності студентів-філологів. - C. 116-123.
  19. Гуляк О. Іноземна мова як чинник професійної самореалізації студента. - C. 124-130.
  20. Вавіліна С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil). - C. 131-138.
  21. Кульбашна Я., Захарова В. Значення іншомовної комунікативної компетентності майбутнього лікаря та етапи її формування. - C. 139-145.
  22. Середа І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу. - C. 146-152.
  23. Михновецька І. Дослідження рівня соціального розвитку дошкільників із синдромом дауна в умовах інклюзивної групи. - C. 153-160.
  24. Лещій Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. - C. 161-167.
  25. Сташук О. Соціальний практикум як реабілітаційна складова інтеграції дітей дошкільного віку з особливими потребами в соціальне середовище. - C. 168-177.
2018
Вип. 1-2 (60-61)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дерека Т., Ляшенко В., Туманова В., Гацко О. Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти. - C. 7–15.
  4. Вінник Н. Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації. - C. 16–20.
  5. Афанасенко Л. Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання. - C. 21–28.
  6. Волошина В. Аксіологічна модель сучасної професійної підготовки майбутніх психологів. - C. 29–36.
  7. Горбань Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти. - C. 37–43.
  8. Кутішенко В., Ставицька С. Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів. - C. 44–53.
  9. Дробот О., Лозова О. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я. - C. 54–62.
  10. Циганчук Т. Роль механізмів психологічного захисту в структурі емоційного інтелекту. - C. 63–67.
  11. Карелін П. Застосування схеми "Person-x-Environment" в емпіричному дослідженні психологічних меж особистості. - C. 68–77.
  12. Таран О. Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми. - C. 78–83.
  13. Краєва О. Криза ідентичності осіб підліткового віку в період трансформаційної невизначеності. - C. 84–89.
  14. Хлонь О. Роль цінностей у процесі формування мотивації до правосвідомості молоді. - C. 90–97.
  15. Власенко І. Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти. - C. 97–104.
  16. Никоненко Л. Факторна структура отримання студентами інформації політико-правового змісту і їх довіри до неї. - C. 105–113.
  17. Педько К. Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб. - C. 114–121.
2018
Вип. 3 (62)

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Регейло І. Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників. - C. 7-17.
  4. Даниско О. Роль змішаного навчання в трансформації сучасної вищої освіти. - C. 18-24.
  5. Соколова І. Мета-профіль освітньої програми підготовки менеджерів освіти: результати фокус-дослідження. - C. 25-34.
  6. Ракітянська Л. Сутність та зміст поняття "емоційний інтелект. - C. 35-42.
  7. Ошуркевич Н. Генеза та сутнісний зміст професійного самовизначення особистості. - C. 43-49.
  8. Захарова В., Кульбашна Я. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. - C. 50-56.
  9. Галицька М., Рекун Н. Поліваріантність ролей викладача іноземної мови для професійних цілей. - C. 57-63.
  10. Revenko V. The use of training courses in the development of future english teachers’ foreign language communicative competence. - C. 64-70.
  11. Синекоп О. Система вправ для диференційованого навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованого англомовного монологу. - C. 71-78.
  12. Різник В., Гора Н. Формування професійної компетентності майбутніх товарознавців у процесі проходження виробничої практики. - C. 79-84.
  13. Строілова Д. Підготовка майбутніх учителів основ здоров’я до застосування здоров’язбережувальних технологій. - C. 85-90.
  14. Корнят В. Статеве виховання школярів як складова діяльності соціального педагога в школі. - C. 91-96.
  15. Бордюг Ю. Модель формування готовності вихователів до роботи з дітьми в умовах спеціальних груп закладів дошкільної освіти. - C. 97-104.
  16. Лозинська С., Сасик О. Формування особистості дошкільника засобами народної іграшки. - C. 105-110.
  17. Савчин О. Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати розповіді різного типу. - C. 111-119.
2018
Вип. 4 (63)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського