Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко О. В., Прима С. М. Співпраця науково-дослідного інституту і педагогічного університету: нові можливості для розвитку освіти дорослих у регіоні. - C. 6-17.
  4. Бабушко С. В. Едукатор дорослих чи учитель дорослих? (у пошуках відповідного терміну). - C. 17-25.
  5. Василенко О. В. Неформальна освіта дорослих:поняття, принципи і методи. - C. 25-34.
  6. Левченко В. В. Актуалізація ресурсів у процесі професійно-особистісної адаптації в ситуації життєвих змін. - C. 34-40.
  7. Наумова В. Ю. Розвиток професійної компетентності викладачів вищої школи в умовах формальної і неформальної освіти. - C. 40-45.
  8. Онищук Л. А. Теоретико-методологічні засади конструювання та реалізації змісту освіти. - C. 45-53.
  9. Щербак О. І. Освіта дорослих у контексті неперервності навчання. - C. 53-60.
  10. Hnatiuk M. Krótki opis porównania szkolnictwa wyższego w Polsce i Ukrainie. - C. 61-71.
  11. Жуковський В. М., Шустак Ю. І. Неформальна освіта дорослих як відповідь на виклики сьогодення (канадський досвід). - C. 71-80.
  12. Лебединська М. О. Музична освіта дорослих в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 80-87.
  13. Пастушок О. І. Специфіка розвитку освіти дорослих у Польщі. - C. 87-93.
  14. Товканець О. С. Міжнародні нормативно-правові акти та їх вплив на підготовку фахівців з освітнього менеджменту в європейській вищій школі. - C. 93-103.
  15. Хохліна І. В. Просвітницька діяльність товариства "Знання" в Україні (70-80-і роки ХХ століття). - C. 103-111.
  16. Wiatrowski Z. Nowa rzeczywistość zakładu pracy i środowiska pracy w Polsce – jej plusy i minusy. - C. 111-118.
  17. Баніт О. В. Соціально-психологічні особливості кар’єрного зростання менеджерів у сучасному суспільстві: гендерний аспект. - C. 119-129.
  18. Коваленко Л. В. Сутність і компоненти професійної компетентності вчителя української мови та літератури. - C. 130-137.
  19. Кравчинська Т. С. Критерії професійного розвитку методистів районних методичних кабінетів у вимірі сучасного суспільства. - C. 138-144 .
  20. Телелим В. М., Приходько Ю. І. Теоретико-методологічні засади та проблеми запровадження моніторингу якості військової освіти. - C. 145-154.
  21. Шуневич О. М. Умови післядипломної підготовки вчителів до формувння емоційного інтелекту мовної особистості учня. - C. 155-162.
  22. Yanitska-Panek T. The concretum – model – abstractum or the search for effective strategies for promoting learner development. - C. 162-169.
  23. Міжнародні дні освіти дорослих у Запорізькій області (6 – 8 жовтня 2016 р.). - C. 170-171.
  24. Регіональна Літня Академія країн Східного Партнерства – 2016 (21 – 28 серпня 2016 р.). - C. 171-173.
  25. Aniszczenko Ołena, Olga Banit. Recenzja książki Małgorzata Franc "Dostrzeganie problemu. Rozwiązywanie problemu. Ćwiczenia warsztatowe"(рецензія на книгу Малгожати Франц "Сприйняття проблеми. Вирішення проблеми. Тренувальні вправи", видавництво "Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy", 2016 р.). - C. 174-175.
  26. Москаленко Л., Петрушенко Ю. Онлайн платформа неформальної освіти. - C. 176.
  27. Пам’ятка автору. - C. 177.
2016
Вип. 1 (12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського