Наукова періодика України Інформаційні технології і засоби навчання


Осадчий В. В. 
Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6
Проаналізовано документи Світового саміту з питань інформатизації, дослідження освітньої мережі Eurydice щодо визначення ступеня використання ІКТ у викладанні і навчанні в європейських школах, Рекомендації Європейського Парламенту і Ради щодо ключових компетентностей для навчання протягом життя та інші публікації і документи. Розглянуто досвід провідних країн світу щодо впровадження інформаційних технологій в освітній процес: прийняття ІКТ-компетентності як засобу отримання інших компетентностей впровадження і фінансування державних програм інформатизації освіти, поширення хмарних технологій, електронного та дистанційного навчання, складання репозиторіїв електронних ресурсів, а також розробка моделі оцінювання стану інформатизації навчальних закладів. Виділено основні тенденції розвитку інформаційних технологій в освіті.Проанализированы документы Всемирного саммита по вопросам информатизации, исследования образовательной сети Eurydice по определению степени использования ИКТ в преподавании и обучении в европейских школах, Рекомендации Европейского Парламента и Совета по ключевым компетентностям для обучения на протяжении жизни и другие публикации и документы. Рассмотрен опыт ведущих стран мира по внедрению информационных технологий в образовательный процесс: принятие ИКТ-компетентности как средства формирования других компетентностей, внедрение и финансирование государственных программ информатизации образования, распространение облачных технологий, электронного и дистанционного обучения, составление репозитариев электронных ресурсов, а также разработка модели оценки состояния информатизации учебного заведения. Выделены основные тенденции развития информационных технологий в образовании.The article analyzes the documents of the World Summit regarding the information national support, investigation of education network Eurydice by determining the utilization degree of the use of computer informational technologies (CIT) in teaching and learning in schools in Europe, Recommendations of the European Parliament and of the Council on key competences for lifelong learning, other publications and documents. The leading countries experience for the informational technologies implementation in the educational process is described: the adoption of CIT competence as a means of formation of other competencies. In addition implementation and financing of the state programs on informatization of education, the extensive use of cloud-based technologies, electronic and distance learning, repository of electronic resources establishment, and development of assessment models status of informatization of the institution. The basic tendencies of information technologies development in education are detailed.
  Повний текст PDF - 269.18 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Осадчий В.
  • Осадча К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Осадчий Вячеслав Володимирович (1975–) (педагогічні науки)
  • Осадча Катерина Петрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського