Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Ростока М. Л. Підручникотворення у профтехосвіті / М. Л. Ростока // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 40-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_8 Показано необхідність створення нового покоління підручників відповідно до вимог державних стандартів ПТО нового покоління за умови активізації зусиль авторських творчих колективів педагогів, а також необхідність розробки спецкурсу "Основи створення сучасних підручників", адаптованого до умов інформатизації системи ПТО.Показана необходимость создания нового поколения учебников в соответствии с требованиями государственных стандартов ПТО нового поколения при активизации усилий авторских творческих коллективов педагогов, а также необходимость разработки спецкурса "Основы создания современных учебников", адаптированного к условиям информатизации системы ПТО.Now providing future qualified workers training with modern textbooks is a very important question in the field of vocational education in Ukraine. In the article it is motivated the need for a new generation of textbooks in accordance with the national standards, providing a new generation of collaborative effort copyright creative teams, as well as the need for development of the course "Basis for the creation of modern textbooks". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ростока М. Л. Підручникотворення у профтехосвіті / М. Л. Ростока // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 40-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |