Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Курбан О. В. 
Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 172–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_21
Досліджено специфіку й особливості планування і реалізації інформаційних операцій у соціальних онлайн-мережах, а також їх класифікацію. Розглянуто попередні розробки українських і зарубіжних дослідників. Запропоновано класифікацію інформаційних кампаній на прикладах подій, що відбувалися протягом останніх років в Україні, російсько-української інформаційної війни та внутрішньо-політичних протистоянь. Визначено необхідність подальшої розробки та за провадження в практику системи алгоритмізації управлінських процесів в інформаційно-комунікаційній діяльності у соціальних онлайн-мережах.
  Повний текст PDF - 1.827 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курбан О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 172–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Курбан Олександр Васильович (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського