Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 172–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_21 Досліджено специфіку й особливості планування і реалізації інформаційних операцій у соціальних онлайн-мережах, а також їх класифікацію. Розглянуто попередні розробки українських і зарубіжних дослідників. Запропоновано класифікацію інформаційних кампаній на прикладах подій, що відбувалися протягом останніх років в Україні, російсько-української інформаційної війни та внутрішньо-політичних протистоянь. Визначено необхідність подальшої розробки та за провадження в практику системи алгоритмізації управлінських процесів в інформаційно-комунікаційній діяльності у соціальних онлайн-мережах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація / О. В. Курбан // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 172–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |