Наукова періодика України Вісник Національного транспортного університету


Примак Т. О. 
Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29%282%29__13
  Повний текст PDF - 202.319 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примак Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примак Т. О. Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29(2)__13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Примак Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського