Наукова періодика України | Вісник Національного транспортного університету | ||
Примак Т. О. Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29%282%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Примак Т. О. Маркетингова компонента в оцінюванні іміджу спеціалізованих ЗМІ / Т. О. Примак // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2014. - № 29(2). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2014_29(2)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |