Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Ольшанський О. В. 
Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / О. В. Ольшанський, О. П. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 188-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_21
  Повний текст PDF - 174.853 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ольшанський О.
  • Ткаченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ольшанський О. В. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / О. В. Ольшанський, О. П. Ткаченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 188-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ольшанський Олександр Вікторович (державне управління)
  • Ольшанський Олександр Васильович (економічні науки)
  • Ткаченко Ольга Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського