Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Примак Т. О. 
Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва / Т. О. Примак, Л. Гнатюк, І. Киричишин, М. Костюк // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 404-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_68
Проблемами здійснення рейтингового оцінювання підприємств займаються вчені та практики в багатьох країнах світу, але, на жаль, жоден з існуючих підходів поки що не дає змоги повноцінно оцінити діяльність компаній. Часто рейтинги формуються на основі двох - трьох показників, або взагалі складаються "під замовлення", що закладає сумніви в об'єктивності такого рейтингування. Особливо це актуально для підприємств сфери послуг. Вперше представлено розроблену авторами унікальну систему комплексного оцінювання якості роботи підприємств сфери послуг на засадах маркетингу, яка дозволяє проводити оцінку діяльності компаній на основі співставлення їх заявленого іміджу та реальної репутації на ринку. Ця система включає в себе аналіз роботи підприємств за набором взаємопов'язаних показників, які включають в себе оцінку внутрішнього середовища компанії, якість роботи з персоналом та клієнтами, а також упізнаваність та причини згадування підприємства серед населення та інш. Такий комплексний маркетинговий підхід в оцінюванні діяльності підприємств дозволяє формувати їх об'єктивний рейтинг, що сприятиме забезпеченню прозорості ринку. Ця система була апробована на підприємствах сфери послуг, а саме на медичних стоматологічних закладах м. Києва. Представлений рейтинг усіх стоматологічних клінік міста, сформований на підставі оцінювання якості їх діяльності за розробленою системою показників.
  Повний текст PDF - 502.96 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примак Т.
  • Гнатюк Л.
  • Киричишин І.
  • Костюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примак Т. О. Маркетингові підходи у рейтингуванні підприємств сфери послуг. Рейтинг стоматологічних клінік м. Києва / Т. О. Примак, Л. Гнатюк, І. Киричишин, М. Костюк // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 404-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_68.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Примак Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  • Костюк Максим Геннадійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського