Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 9. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_9_13 Проаналізовано сучасну ситуацію у соціальному медіамаркетингу (SMM). Розглянуто проблеми розробки стратегії і тактики комунікаційної роботи в соціальних мережах типу Web 2.0. Запропоновано базовий алгоритм, на основі якого можна побудувати роботу в SMM. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах / О. Курбан // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 9. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_9_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |