Наукова періодика України Review of transport economics and managment


Скалозуб В. В. 
Економіко-технологічні моделі аналізу й управління експлуатацією парків електричних двигунів залізничних стрілочних переводів / В. В. Скалозуб, В. М. Осовик, І. В. Клименко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_24
Висвітлено питання вдосконалення систем автоматизації експлуатації парків (АСЕП) в частині розвитку методів аналізу та планування черговості діагностування та ремонтів електричних двигунів (ЕД) залізничних стрілочних переводів з урахуванням умов недетермінованості. Удосконалені технологічні й економічні моделі, за якими виконується автоматизоване управління АСЕП, мають враховувати різну форму інформації про технічний стан пристроїв та умови функціонування транспортної системи (зокрема, нечітку). Також моделі повинні забезпечувати можливості адаптації параметрів і більшої результативності процедур планування з метою підвищення ефективності залізничних перевезень у цілому. Дослідження здійснено з використанням процедур моніторингу та діагностування ЕД, які перебували під впливом робочих навантажень. Управління експлуатацією парків ЕД виконується на основі індивідуальних інтелектуальних моделей, а також мереж Кохонена, побудованих за спектральними характеристиками струму ЕД. Під час планування ремонтів ураховується спеціалізація виконавців. Черговість обслуговування ЕД визначається на основі нечіткої двоетапної моделі планування. Для аналізу та прогнозування параметрів недетермінованих процесів застосовуються методи хаотичної динаміки. Удосконалено економіко-технологічні моделі аналізу й управління автоматизованими процесами експлуатації парків ЕД у разі нечіткого опису параметрів та умов. Вони ураховують поточний стан технічних систем, а також можливі збої процесу перевезень. Досліджено властивості недетермінованих процесів залізничних перевезень. Набули розвитку економіко-технологічні моделі автоматизованого управління експлуатацією парків ЕД, які враховують умови нечіткого опису параметрів системи. Результати досліджень забезпечують можливість автоматизації та підвищення ефективності процесів економіко-технологічного управління експлуатацією парків ЕД стрілочних переводів за умов нечіткого визначення параметрів системи. Процедура аналізу агрегованих рядів забезпечує можливості обгрунтованої інтерпретації їх властивостей та отримання достовірних оцінок прогнозування та планування на основі часових рядів.
  Повний текст PDF - 380.444 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скалозуб В.
  • Осовик В.
  • Клименко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скалозуб В. В. Економіко-технологічні моделі аналізу й управління експлуатацією парків електричних двигунів залізничних стрілочних переводів / В. В. Скалозуб, В. М. Осовик, І. В. Клименко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Проблеми економіки транспорту. - 2015. - Вип. 9. - С. 129-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2015_9_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клименко Ірина Валеріївна (економічні науки)
  • Клименко Ігор Віталійович (економічні науки)
  • Клименко Іван Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського