Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ZP=0000230452<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ульянова Г. О. 
Захист авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Г. О. Ульянова; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2008. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади розвитку авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Визначено сутність поняття та специфіку даних правовідносин, охарактеризовано їх суб'єкти й об'єкти. Проаналізовано ознаки реклами як об'єкта авторського права, досліджено її співвідношення з іншими його об'єктами. Висвітлено договірні засади використання об'єктів авторського права у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Розглянуто правове забезпечення захисту авторських прав, форми та способи його здійснення. Обгрунтовано доцільність поширення практики неюрисдикційної форми захисту авторських прав. Показано особливості захисту авторських прав у судовому порядку. Розроблено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про рекламу, авторське право та суміжні права, а також право інтелектуальної власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського