ВА809787

Формування системи інноваційного маркетингу підприємств [Текст] : монографія / [С. В. Маловичко та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки та торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2016. - 215 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 197-214 . - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-88-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Маловичко, Світлана Вікторівна; Булгакова, Олена Валеріївна; Задніпрянна, Тетяна Сергіївна; Іванова, Наталя Сергіївна; Ястремська, Наталя Миколаївна; Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд