Р139649

Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій (теоретично-прикладні аспекти) [Текст] : [наук. дослідж.] / [розроб.: Л. М. Газуда та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України, Закарпат. держ. с.-г. дослід. ст. - Ужгород : РІК-У, 2022. - 35 с. : табл. - Бібліогр.: с. 32-35. - 300 прим. - ISBN 978-617-8046-66-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Газуда, Леся Михайлівна (розроб.); Балян, Ануш Валеріївна (розроб.); Газуда, Михайло Васильович (розроб.); Волощук, Надія Юріївна (розроб.); Газуда, Сергій Михайлович (розроб.); Національна академія аграрних наук України (Київ); Закарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція (Велика Бакта)

Видання зберігається у :
Основний фонд